Jos nyt saisit ihan mitä vain, niin mitä ottaisit?

vierailija
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kiltti mies 40v
Olohuoneeseeni jääkaapin joka olisi kiinni pistorasiassa että siellä olevat juomat pysyisivät kylminä ja joka olisi täynnä kylmää Megaforce 0,5 litran tölkkejä sugarfree energy dink energiajuoma tölkkejä ja toiseen nurkkaan samanlaisen jääkaapin täyteen Farzerin sininen suklaalevyjä. Sekin jääkaappi olisi kiinni pistorasiassa että se ja suklaat pysyisivät kylminä. Aina kun jompikumpi jääkaappi tyhjenisi suklaasta tai energiajuomasta niin se täyttyisi sillä uudelleen. Suklaa tai energiajuoma ei tuhoisi hampaitani, olisi haitallista elimistölleni tai esim. lihottaisi minua. Sitten parhaimman mahdollisen tietokoneen mitä koko maailmasta voi saada käyttövalmiina tämän nykyisen tietokoneen sijaan ja televisioon kytkettynä muutama erilainen pelikonsoli ja niihin kymmeniä eri peliä mitä voisin pelata television kautta. Sitten tänne kerrostaloon missä asuun niin viereiseen huoneistoon siellä asuvan vanhemman puoleisen naisen sijaan asukkaaksi mies joka olisi minulle joka suhteessa täydellinen miesystävä, jonka kanssa tutustuisin ja alkaisimme seurustella niin että parisuhde kestäisi loppuelämän ajan. Vielä sitten se, että emme asuisikaan tässä kerrostalossa missä minä nyt asun vaan eräässä talossa missä asuin muutaman kuukauden reilu pari vuotta sitten. Se olisi täysin samanlainen kuin se oli silloin, mutta siellä nyt asuvat ihmiset eivät enää asuisi siellä vaan siellä asuisimme minä ja mieheni. Siihen tosin tarvittaisiin se, että meillä molemmilla olisi ajokortti ja oma auto. Minullakin olisi ajokortti vaikka en ole käynyt autokoulua ja osaisin ajaa autoa vaikka en ole koskaan ajanut sellaisella. Tämä olohuone missä nyt olen niin olisi minun oma huone siellä talossa joka olisi täynnä lemmikkieläimiä.
 
Istua maalla tuvassa nojatuolissa Karvakuonon sylissä kuunnellen iskelmäradiota. Ollaan juuri tultu ulkosaunasta. Uunissa tuoksuu karjalanpaisti.
Karvis heittää mut yhtäkkiä olkapäälleen ja vie minut yläkerran makuukammariin jonka tulipesässä tulet, viskaa mut pedille ja pyyhe lentää päältäni samalla. Han antaa minulle maailman parasta seksiä - makaamme tyytyväisinä kiinni toisissamme useita hetkiä ja sitten menemme tupaan syömään karjalanpaistia. Sen jälkeen menemme tv-huoneeseen katselemaan sylikkäin telkkua.❤

Perfecto!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
9MM
No jos tää toivomus koskee vain itseä eikä muita. Ni sen että olisin taas siinä tunnelmassa kun kaikki on ihanaa ja kaunista ja sydämessä sykkii täysi rakkaus tunteessa täysin kiinni se mitä oli ennen kun sydämessä leimui tuli. Ukko olikuin vieteri ja nauraa hohottelin hulluna kämpillä. Mut ilman mitään negatiivisia ääniä olisi vain täysi kokonaisuus missä ikinä olisinkaan se oli jatkuvas inspiraation aikaa ja luovaa se hulluus oli niin kaunista et se jäisi pysyväksi olotilaksi tietty et järki pysyisi mukana mut union of to tower heart and brain ja ne tekisi saumatonta yhteistyötä .
 
vierailija
Jos ihan mitä tahansa niin en tyytyisi mihinkään pieneen tai käsin kosketeltavaan. Haluaisin olla kaikkivoipa Jumala. Päättäisin mitä muuta haluan sitten sen jälkeen.
 
vierailija
Istua maalla tuvassa nojatuolissa Karvakuonon sylissä kuunnellen iskelmäradiota. Ollaan juuri tultu ulkosaunasta. Uunissa tuoksuu karjalanpaisti.
Karvis heittää mut yhtäkkiä olkapäälleen ja vie minut yläkerran makuukammariin jonka tulipesässä tulet, viskaa mut pedille ja pyyhe lentää päältäni samalla. Han antaa minulle maailman parasta seksiä - makaamme tyytyväisinä kiinni toisissamme useita hetkiä ja sitten menemme tupaan syömään karjalanpaistia. Sen jälkeen menemme tv-huoneeseen katselemaan sylikkäin telkkua.

Perfecto!
Jos olisin karvis niin olisin hypännyt parvekkeelta alas heti kun kammo-kamalaa iskelmää :eek: olisi alkanut kuulumaan
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Jos olisin karvis niin olisin hypännyt parvekkeelta alas heti kun kammo-kamalaa iskelmää :eek: olisi alkanut kuulumaan
Eipä talossa mitään parveketta ole.😁
Sehän kuuluu vanhan maalaistalon henkeen kuunnella iskelmää.❤
Mitä teillä maalla kuunneltiin kun olit pieni tai yleensäkin kun olit pieni?

Liikaakin tulee kuunneltua ulkomaista nykypoppia, kyllä kotimaistakin on hyvä kuunnella.😊

 

Yhteistyössä