Muusikko Jarkko Aholaa on törkeästi ahdisteltu seksuaalisesti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"– Varsin viehättävä nuori nainen kysyi: ”Jarkko, voisitko sä panna mua?” Puskista tullut kohtuullisen suora ehdotus yllätti sen verran, että en ihan heti saanut sanaa suustani. Niinpä nainen ehti jatkaa: ”Se olisi kunnia-asia myös mun poikaystävälle.”"


Ties mitä traumoja Jarkolle tuosta jäi. :(
 
vierailija
"– Varsin viehättävä nuori nainen kysyi: ”Jarkko, voisitko sä panna mua?” Puskista tullut kohtuullisen suora ehdotus yllätti sen verran, että en ihan heti saanut sanaa suustani. Niinpä nainen ehti jatkaa: ”Se olisi kunnia-asia myös mun poikaystävälle.”"


Ties mitä traumoja Jarkolle tuosta jäi.
Onkohan Jarkko hakenut ammattiapua?
 
vierailija
No minäkin olen ihan tavismies ja kyllä sitä kaikenlaista on ehdotettu. Enkä ole mikään naistenkaataja edes. En oo osannut traumatisoitua, mutta kyllähän jotkut huomattavasti itteeni vanhemoien naisten ehdotukset ovat olleet jopa ahdistavia. Nyt kyllä melkein 50v ja 30 kiloa "vantterampanakin" saa olla aika rauhassa :)

Siis luulis, että jollekkin Aholalle on ehdotuksia ollut pilvin pimein. Melkein yllättää, että pitää erikseen tuollainen mainita.
 
vierailija
No minäkin olen ihan tavismies ja kyllä sitä kaikenlaista on ehdotettu. Enkä ole mikään naistenkaataja edes. En oo osannut traumatisoitua, mutta kyllähän jotkut huomattavasti itteeni vanhemoien naisten ehdotukset ovat olleet jopa ahdistavia. Nyt kyllä melkein 50v ja 30 kiloa "vantterampanakin" saa olla aika rauhassa

Siis luulis, että jollekkin Aholalle on ehdotuksia ollut pilvin pimein. Melkein yllättää, että pitää erikseen tuollainen mainita.
Se oli varmaan tämä joka Aholalle jäi mieleen.

”Se olisi kunnia-asia myös mun poikaystävälle.”
 
vierailija
Jarkko sanoo että hevillä ei tule taloudellisesti toimeen. Jarkko myös jankuttaa koko ajan että hän on oikeasti "hevilaulaja". Eli kaikki mitä hän tekee on vain rahan takia ja hän haluaisi tehdä heviä. Hän ei kuitenkaan ole breikannut hevin alueella. Teräsbetoni teki niin ei Jarkko Ahola ja hänen oma tuotantonsa.
 

Yhteistyössä