Perjantain tiskoteekki!

noh alko vähän vitutuksella. eilen oli vähän pelitilillä jälellä olin lyömäs yhtä vetoa ois tullu 500e mut mun munat puuttui se ois menny just niinkuin aattelin mut en uskaltanut ni meni voitto sivu suuhun. tänään täällä ei oo mitään ihmeellistä tapahtunut. juteltiin tytön kaa ni voisin viedä sen tonne luonnontieteelliseen museoon täytyy vaan ottaa selvää et miten siellä se toimii. koht alkaa turnaus ni sitä pelatessa ja täällä palstalla oloa.
Onkos tyttö käynyt ilmailumuseossa jo?
Se oli meidän lasten lempimuseo aikoinaan. Sinne pääsee i junalla ja muistaakseni aviapoliksessa jäädään pois.
 
9MM
Onkos tyttö käynyt ilmailumuseossa jo?
Se oli meidän lasten lempimuseo aikoinaan. Sinne pääsee i junalla ja muistaakseni aviapoliksessa jäädään pois.
juna museossa ollaan käyty monesti. siis se museo on lentokentän vieressä? käytiin englanissa sotamuseossa se oli hieno paikka. mut ei oo viellä tyttöä näytti peukkuu luonnontieteelliselle. mut täytyy kysyä tosta et lähtiskö.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
Mörköäiti oli ihana palstalainen ja varmaan hyvä tyyppi livenäkin.
Mörkis oli muistaakseni tekemisissä jossain kohtaa museoiden kanssa! Ainakin kansallismuseon…oliskohan ihan ollu jopa duunissa siellä…
joo osuit oikeeseen. näin mäkin muistelin ja sehän mulle puhui niist museokorteist ja tykättiin monista samoista asioista. joo onhan se varattu mut hitto ku mä sössin ku olin sekasin ois voinnu saada hyvän ystävän edes. Mut kaipaan sitä palstalle ja toivon et kaikki on hyvinä hälle hitto kun mun piti sekoo sillain ja kaikki muuttui pakkomielteiseksi. ois kyl kiva tavata.
 
joo osuit oikeeseen. näin mäkin muistelin ja sehän mulle puhui niist museokorteist ja tykättiin monista samoista asioista. joo onhan se varattu mut hitto ku mä sössin ku olin sekasin ois voinnu saada hyvän ystävän edes. Mut kaipaan sitä palstalle ja toivon et kaikki on hyvinä hälle hitto kun mun piti sekoo sillain ja kaikki muuttui pakkomielteiseksi. ois kyl kiva tavata.
No ei se sun takia pakannu laukkua ja lähteny palstalta vetelee.:D

Niin oli varattu joo!
 

Yhteistyössä