Perjantain tiskoteekki!

mikä siinä sai empimis moodin päälle? sullahan on kaks kaunista muksua siellä oottelemassa ni emmää empis sinne menoa . miten onko lapset koskaan isällään ku sä tunnut aina olevan vastuussa kaikesta? tai no eihän me joka päivä täällä jutella . mitäs napsua tekis mieli? mun mummi otti aina brandy napsut ennen nukkumaan menoa. ahkeria lapsia sulla.
No tuli sellanen fiilis et ois voinu keritä vaikka sieneen. Potkiskelin tänään muutamia matosia tatteja nurin, niitä on varppina metsät täynnä!!! Ehkä huomenna kerkii ennen peliä.

Lapsoset ovat kylillä. Yksin mä täällä oon. Koira tuli juuri isältään (karvikselta) onneks, sentään se on seurana nyt.
Lapset on sillon tällöin isällään yötä, mutta kun niillä on kaverit ja silleen niin harvakseltaan enää viettävät iskällään aikaa. Lähes päivittäin kuitenkin näkevät kun on reenejä ja pelejä. Muuten joo mama hoitaa kaiken, mutta lapset osallistuvat kotitöihin ahkerasti.

Brandy on ihanaa, mutta nyt menis Amarula, Sheridan tai Disaronno Amaretto, kaikki liköörejä siis.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
No tuli sellanen fiilis et ois voinu keritä vaikka sieneen. Potkiskelin tänään muutamia matosia tatteja nurin, niitä on varppina metsät täynnä!!! Ehkä huomenna kerkii ennen peliä.

Lapsoset ovat kylillä. Yksin mä täällä oon. Koira tuli juuri isältään (karvikselta) onneks, sentään se on seurana nyt.
Lapset on sillon tällöin isällään yötä, mutta kun niillä on kaverit ja silleen niin harvakseltaan enää viettävät iskällään aikaa. Lähes päivittäin kuitenkin näkevät kun on reenejä ja pelejä. Muuten joo mama hoitaa kaiken, mutta lapset osallistuvat kotitöihin ahkerasti.

Brandy on ihanaa, mutta nyt menis Amarula, Sheridan tai Disaronno Amaretto, kaikki liköörejä siis.
aijai tuhosit metsän eläinten ruokia. mitäs sieni herkkua tykkäät tehä? onko ne jäänneet yökylään vai illaks kotiin. lähe hakeen alkosta vähän amaroteetoa ni pidetään palsta juhlat. hei pitäiskö joku päivä tehä se ruokahaaste ketju muistakko sillon ku ne oli vuosina 2014 ja 2015. vois keksii aiheen ja sit tehä siitä ja ottaa kuvat. onko noi sukalaisia juomia ? meneekö pelit kohta talvi tauolle via kupla hallissa jatkuu? millanen sun päiväs on muuten ollut?
 
9MM
täällä ei oo ollu vuosiin näin vilskettä. mä lopetan nyt menneiden muistelun mut hitto meillä oli lisbe sillon tän ketjun alkuaikoina hirveen hauskaa ja yömyöhään jorausta ja ikuista kesää. ja naurua hemmetisti ai että mä rakastin sitä aikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
aijai tuhosit metsän eläinten ruokia. mitäs sieni herkkua tykkäät tehä? onko ne jäänneet yökylään vai illaks kotiin. lähe hakeen alkosta vähän amaroteetoa ni pidetään palsta juhlat. hei pitäiskö joku päivä tehä se ruokahaaste ketju muistakko sillon ku ne oli vuosina 2014 ja 2015. vois keksii aiheen ja sit tehä siitä ja ottaa kuvat. onko noi sukalaisia juomia ? meneekö pelit kohta talvi tauolle via kupla hallissa jatkuu? millanen sun päiväs on muuten ollut?
Lemppari on tattipasta! Herkkutateista tietenkin.❤

Suoppilovahverot ja rellit on toiset hyvät mitä tulee keräiltyä. Miks ei mustatorvisieniäkin.

Eri kerralla otan sitten ryöpättävöt sienet ja teen niistä metsäsienisalaattia ja suolasientä.

Keitin just kahvit, saa mennä liköörien sijaan. Noi liköörit on kerma ja pähkinäliköörejä. Tosi makoisia. En mä välitä suklaasta.

Ruokahaasteketju oli kiva, mutta mulla ei oo aikaa oikein osallistua. On päivät niin täynnä kaikkea.
Toivottavasti kuitenkin joku tekisi sen. Heeei, rättistä kandee usuttaa!!! Varmaan pykää pydeen jos on varmoja osallistujia…

Päivä meni nopeasti, paljon töitä ja pelleilyäkin - kaveri oli piinaamassa mua duunissa.

Huomenna aikasin ylös kasilta eka peli.
Eipä täällä palstalla kauaa jouda pilettää tänään. Eli sieneen ennen sunnuntain iltapeliä! :sneaky:

Nyt on pelattu koronan jlk. vain harkkapelejä, mutta nyt vihdoin kiekkokausi alkaa lauvvantaina ja kestää keväälle.
Jalkkiksessa muutamia sarjapelejä vielä jälellä. Hyvin ovat puskeneet ykkösissä. Sitten alkaa talviliiga!
Turnaukset siihen päälle. On äksöniä!❤

Mitä sun päivään?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
Lemppari on tattipasta! Herkkutateista tietenkin.

Suoppilovahverot ja rellit on toiset hyvät mitä tulee keräiltyä. Miks ei mustatorvisieniäkin.

Eri kerralla otan sitten ryöpättävöt sienet ja teen niistä metsäsienisalaattia ja suolasientä.

Keitin just kahvit, saa mennä liköörien sijaan. Noi liköörit on kerma ja pähkinäliköörejä. Tosi makoisia. En mä välitä suklaasta.

Ruokahaasteketju oli kiva, mutta mulla ei oo aikaa oikein osallistua. On päivät niin täynnä kaikkea.
Toivottavasti kuitenkin joku tekisi sen. Heeei, rättistä kandee usuttaa!!! Varmaan pykää pydeen jos on varmoja osallistujia…

Päivä meni nopeasti, paljon töitä ja pelleilyäkin - kaveri oli piinaamassa mua duunissa.

Huomenna aikasin ylös kasilta eka peli.

Nyt on pelattu koronan jlk. vain harkkapelejä, mutta nyt vihdoin kiekkokausi alkaa lauvvantaina ja kestää keväälle.
Jalkkiksessa muutamia sarjapelejä vielä jälellä. Hyvin ovat puskeneet ykkösissä. Sitten alkaa talviliiga!
Turnaukset siihen päälle. On äksöniä!

Mitä sun päivään?
mitäs on rellit? miten sä tähän aikaan juot kahvii mä en sais unta ollenkaan. no mut teethän sie kotona aina ruokaa ni senkun lukis et jaa tän viikon haasteena on tehä vaik omenasta joku ruoka? ni mikä siinä sitten muuttuisi kun teet kuitenkin ruokaa? oho miten niin aikasin pelei eihän sillon oo kerinny latautuun peliin. ni joo ei kannata ottaa sit senkään takia et pysyy skarppina pelissä.. mut joo päästää irti on se juttu antaa mennä vaan.
 
9MM
Lemppari on tattipasta! Herkkutateista tietenkin.

Suoppilovahverot ja rellit on toiset hyvät mitä tulee keräiltyä. Miks ei mustatorvisieniäkin.

Eri kerralla otan sitten ryöpättävöt sienet ja teen niistä metsäsienisalaattia ja suolasientä.

Keitin just kahvit, saa mennä liköörien sijaan. Noi liköörit on kerma ja pähkinäliköörejä. Tosi makoisia. En mä välitä suklaasta.

Ruokahaasteketju oli kiva, mutta mulla ei oo aikaa oikein osallistua. On päivät niin täynnä kaikkea.
Toivottavasti kuitenkin joku tekisi sen. Heeei, rättistä kandee usuttaa!!! Varmaan pykää pydeen jos on varmoja osallistujia…

Päivä meni nopeasti, paljon töitä ja pelleilyäkin - kaveri oli piinaamassa mua duunissa.

Huomenna aikasin ylös kasilta eka peli.
Eipä täällä palstalla kauaa jouda pilettää tänään. Eli sieneen ennen sunnuntain iltapeliä!

Nyt on pelattu koronan jlk. vain harkkapelejä, mutta nyt vihdoin kiekkokausi alkaa lauvvantaina ja kestää keväälle.
Jalkkiksessa muutamia sarjapelejä vielä jälellä. Hyvin ovat puskeneet ykkösissä. Sitten alkaa talviliiga!
Turnaukset siihen päälle. On äksöniä!

Mitä sun päivään?
noh alko vähän vitutuksella. eilen oli vähän pelitilillä jälellä olin lyömäs yhtä vetoa ois tullu 500e mut mun munat puuttui se ois menny just niinkuin aattelin mut en uskaltanut ni meni voitto sivu suuhun. tänään täällä ei oo mitään ihmeellistä tapahtunut. juteltiin tytön kaa ni voisin viedä sen tonne luonnontieteelliseen museoon täytyy vaan ottaa selvää et miten siellä se toimii. koht alkaa turnaus ni sitä pelatessa ja täällä palstalla oloa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
mitäs on rellit? miten sä tähän aikaan juot kahvii mä en sais unta ollenkaan. no mut teethän sie kotona aina ruokaa ni senkun lukis et jaa tän viikon haasteena on tehä vaik omenasta joku ruoka? ni mikä siinä sitten muuttuisi kun teet kuitenkin ruokaa? oho miten niin aikasin pelei eihän sillon oo kerinny latautuun peliin. ni joo ei kannata ottaa sit senkään takia et pysyy skarppina pelissä.. mut joo päästää irti on se juttu antaa mennä vaan.
Kanttarellit.

Juon usein iltakahvit, ei vaikuta unensaantiin.

En mä kuitenkaan muistais kuvata sitä ruokaa, mut tiiä vaikka joskus muistaisinkin, silloin tietty voi osallistua. Mut aktiiviks en ilmoittaudu.

Aamupeliin latautuminen:
musat täysille kotona puoltuntia ennen lähtöä.
Tankkaus ja kamojen tsekkaus.
Autoon ja musat täysille, ehkä joskus ikkunatkin auki. Kyllä siinä herää ja saa fiiliksen päälle, JOS ei ole aamukiukku, aamukiukku tietää kyllä yleensä tehokasta palloon menemistä kun menee vi**uuntuneena peliin, vastustajaparat. :eek:
 
9MM
Kanttarellit.

Juon usein iltakahvit, ei vaikuta unensaantiin.

En mä kuitenkaan muistais kuvata sitä ruokaa, mut tiiä vaikka joskus muistaisinkin, silloin tietty voi osallistua. Mut aktiiviks en ilmoittaudu.

Aamupeliin latautuminen:
musat täysille kotona puoltuntia ennen lähtöä.
Tankkaus ja kamojen tsekkaus.
Autoon ja musat täysille, ehkä joskus ikkunatkin auki. Kyllä siinä herää ja saa fiiliksen päälle, JOS ei ole aamukiukku, aamukiukku tietää kyllä yleensä tehokasta palloon menemistä kun menee vi**uuntuneena peliin, vastustajaparat.
ach teillä toi arki rullaa hyvin. oma ongelma mulla on et mulla on tosiaan liikaa aikaa. ja sit sitä täyttää turhuudella. toihan ois kiva kulkee ja olla hektinen. jää liikaa aikaa ajatus duuniille. mut kiukkusena tekee virheitäkin helpommin ja sit tulee ku epäonnistuu ni se pakko fiilis joka voi viedä rentouden hommasta?
 

Yhteistyössä