jos kuoltuasi synnyt elämään uudestaan

vierailija
Haluaisin että uuden elämän laatu olisi ansaittu edellisessä elämässä.
Toisin sanoen, jos nyt elät hyvin, rehellisesti, autat muita, et kerskakuluta luonnonvaroja, opiskelet, teet työtä, elät lainkuuliaisesti jne. Niin kaikki tämä kertautuu uudessa elämässä hyvänä.

Jos taas olet murhaaja, pahoinpitelet, kerskakulutat, olet ilkeä muita kohtaan niin uuden elämäsi sijoituspaikka voisi olla esimerkiksi Afganistan.
 
vierailija
Entä jos et omassa havaintomaailmassasi koskaan kuole vaan olet kvanttikuolematon. Sinähän olet oma havaitsijasi joten omassa todellisuudessasi kvantti-ilmiöiden syy ja seuraus.
 
vierailija
En todellakaan, elämäni on ollut ja tuntuu edelleen olevan jonkun asteista painajaista. Harmittaa etten siirtynyt elosta eteenpäin jo nuorena vaan hölmönä uskoin jossain vaiheessa elämän muuttuvan edes siedettäväksi. Ihania lapsia sain ja vaikka heistä olen hetkittäin onnellinen niin myös surullinen sillä he ovat enää ainoa syy miksi täällä sinnittelen.
 
vierailija
En todellakaan, elämäni on ollut ja tuntuu edelleen olevan jonkun asteista painajaista. Harmittaa etten siirtynyt elosta eteenpäin jo nuorena vaan hölmönä uskoin jossain vaiheessa elämän muuttuvan edes siedettäväksi. Ihania lapsia sain ja vaikka heistä olen hetkittäin onnellinen niin myös surullinen sillä he ovat enää ainoa syy miksi täällä sinnittelen.
Noh. Mikä siitä muka painajaista teki?.
 
vierailija
En. Enkä nyt haluaisi tätäkään elämää, mutta itsehän olen etukäteen astraalitasolla elämäni suunnitellut karmaani vastaavaksi. Samoin teen seuraavan elämäni suhteen.
 
Haluaisin että uuden elämän laatu olisi ansaittu edellisessä elämässä.
Toisin sanoen, jos nyt elät hyvin, rehellisesti, autat muita, et kerskakuluta luonnonvaroja, opiskelet, teet työtä, elät lainkuuliaisesti jne. Niin kaikki tämä kertautuu uudessa elämässä hyvänä.

Jos taas olet murhaaja, pahoinpitelet, kerskakulutat, olet ilkeä muita kohtaan niin uuden elämäsi sijoituspaikka voisi olla esimerkiksi Afganistan.
näin itsekin ajattelen, että jos nyt elää vaikeaa kurjaa elämää, niin se uusi elämä olis sitten toisenlainen hyvä ja helppo ja ihana. itse ajattelen että kun puhutaan helvetistä, että se on tämä. jota nnyt tässä elän. että sitä muuta kiirastulta ei ole.
 
vierailija
Kumpa Suomi saisi uuden elämän. Oltais eletty 80-luvulla fiksummin, niin ei olis lama iskenyt niin pahasti. Oltais alettu korottaa eläkemaksuja jo 70-luvulla. Ja sijoittaa niitä rahoja. Ois jätetty somput ottamatta 90-luvulla. EU väliin aikoinaan.

Sitten oltais vältytty muultakin pakoloistulavalta kun oltais oltu ITSENÄINEN maa.

Tää maa olis paratiisi silloin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä