Syysfiilistelijät 2021

Metsään kannattaa mennä minä vuodenaikana tahansa.
Mutta kuulin yhdestä uhkarohkeasta tyypistä joka oli -voitko kuvitella- ajanu talvella moottorikelkalla ojan jäällä...semmoista, semmoista ei passaa talvella tehdä!
Et kai vaa minusta ole kuullut?
Viime talven kuitusavotan puut ajoin nimenomaan ojia pitkin. Tosin alkutalvesta, kun oli niitä lämpimiä, weikä ojat vielä kunnolla jäässä, jouduin kerran kiskomaan kelkan ylös sulasta.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Joo, ei passaa tehdä kärpäsestä här... siis hirvee(tä) halloota.
Löysin männä vuonna niin hyvän suppisrinteen, että edes hirvkärpäset eivät saaneet mua jättämään paikkaa. Lähdin juoksemaan vasta kuin kaikki suppikset oli korissa. :D
Ja niitä kärpäsiä oli NIIIN JULMETUSTI!!
Talolle juostessani aloin rippaamaan siihen malliin, että pihassa olin ilkosillani ja ei muutaku suoraan saunaan! :D (sauna kannattaa aina panna tulille ennen mettäreissua)
Saunassa viimeistään kupsahtavat!❤

Mietin, että pitäisköhän perässä alkaa vetämään jotain hirvenraatoa, että kärpäset harhautuisivat pois minusta. :geek:

En ole katsonut, mutta varmasti löytyy joku yrtti tai muu luomukarkote mitä nuo kärpäset inhoavat.
 
  • Haha
Reactions: Echo
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tää on niitä samoja kuin "juu, kantsii etsiä suppilovahveroita, niitä löytyy marraskuussa sammalen alta!"

No tota kun tuota sammalmetsää riittää tuosta pellon päästä n. 20 km....otanko naapurista jonkun puimurin vai moton?
Juu ja rellit on symbioosissa koivun kanssa. Kuusen alta niitä löytyy!:geek:
 

Yhteistyössä