Ilmoittaisitko lapsesi kyseiseen tutkimukseen?

Ilmoittaisitko lapsesi kyseiseen tutkimukseen?

  • Kyllä

    Ääniä: 3 33,3%
  • En

    Ääniä: 6 66,7%
  • Olen jo ilmoittanut

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
En laittaisi lastani koekaniiniksi varsinkaan tuon kurarokotteen kohdalla.

Pneumokokkirokotetutkimukseen pyydettiin aikoinaan meidän kuopusta, en päästänyt, mutta annoin hänelle myöhemmin laittaa sen testatun rokotteen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Muistaakseni viime joulukuussa siitä jossain sivulauseessa mainittiin ja sen jälkeen en ole huomannut mediassa siitä mitään.
Tilanne on sen jälkeen toki huonontunut, mutta tarkemmin katsottuna se on parantununut. Ehkäpä hieman sekavalta vaikuttaa, mutta näin se mielestäni menee :geek:


Aivan!

Hyvä muistaa, että suurimmalle osalle korona ei aiheuta mitään erikoista, jos yleensä yhtään mitään.
Tästä ei jostakin syystä kummemmin puhuta mitään…
 
Muistaakseni viime joulukuussa siitä jossain sivulauseessa mainittiin ja sen jälkeen en ole huomannut mediassa siitä mitään.
Tilanne on sen jälkeen toki huonontunut, mutta tarkemmin katsottuna se on parantununut. Ehkäpä hieman sekavalta vaikuttaa, mutta näin se mielestäni menee
Mä löysin vuosi sitten helmikuulta:

”Uuden koronaviruksen aiheuttama Covid-19-tauti on usein lievä tai joskus jopa oireeton. Suurin osa tartunnan saaneista toipuu hyvin. Tauti on vaarallinen erityisesti jo muita perussairauksia poteville, joiden keuhkokapasiteetti on heikentynyt. Osalle ihmisistä se saattaa aiheuttaa viruskeuhkokuumeen.”

 
Puhutaanpa. Ethän muuten tietäisi
En ole huomannut mediassa kummemmin puhetta ko. asiasta.

Päättelin ihan itse, koska yksikään tuntemistani henkilöistä tai heidän tuntemistaan henkilöistä ei ole saanut mitään oireita koronasta, no, max jotain päänsärkyä tms. (päänsärky voi olla muustakin johtuvaa). Osalla heistä on ollut todistetusti korona.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Lisättäköön tähän vielä, että koronan haitat on jotakuinkin tiedossa ja rokotteen haittoja vielä tutkitaan.

Mainittakoon vielä sen verran, että alkuperäisessä viestissäni olevalla tutkimuksella ei tutkittu haittoja, vaan ainoastaan tehoa ja turvallisuutta, mutta tutkijoilla lienee mahdollisuus käyttää tämän kyseisen kyseisen tutkimuksen dataa, jolloin heidän ei tarvitsisi etsiä haittojen tutkimiseen uutta ryhmää.

Tietenkin voi olla myös mahdollista, että ihmiset eivät olisi kovinkaan halukkaita asettamaan lapsiaan rokotehaittatutkimuksiin.



Tästä nopea laskutoimitus, hmmm: noin
86% sairastuneista sai oireita tässä tapauksessa. Rokotteen ottaneista noin 90% tulee jotain haittaa.
 
Laitan vielä sivuhuomiona sen, että en ole kuullut missään tai lukenut mistään, että kukaan perusterve lapsi olisi kuollut tai sairastunut koronasta vakavasti, niin minkä ihmeen takia pitää testata soveltuuko rokote lapsille, koska he eivät sen antamaa suojaa tarvitse.

En jaksa enempiä kirjoitella, mutta totean vielä muutaman asian.

Laumasuoja: kusetusta
Rokotekattavuus: vedätystä

Ois mulla muutakin, mutta ei siitä sen
Hyvää yötä ja kauniita unia voon kaikille :sleep:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tämä on siis vain minun näkemys asiasta eli voin olla osin tai kokonaan väärässä. Jokainen toimikoon kuten parhaakseen näkee.


Laitan vielä sivuhuomiona sen, että en ole kuullut missään tai lukenut mistään, että kukaan perusterve lapsi olisi kuollut tai sairastunut koronasta vakavasti, niin minkä ihmeen takia pitää testata soveltuuko rokote lapsille, koska he eivät sen antamaa suojaa tarvitse.

En jaksa enempiä kirjoitella, mutta totean vielä muutaman asian.

Laumasuoja: kusetusta
Rokotekattavuus: vedätystä

Ois mulla muutakin, mutta ei siitä sen
Hyvää yötä ja kauniita unia voon kaikille
 
vierailija
En ole huomannut mediassa kummemmin puhetta ko. asiasta.

Päättelin ihan itse, koska yksikään tuntemistani henkilöistä tai heidän tuntemistaan henkilöistä ei ole saanut mitään oireita koronasta, no, max jotain päänsärkyä tms. (päänsärky voi olla muustakin johtuvaa). Osalla heistä on ollut todistetusti korona.
Koko ajan on puhuttu myös oireettomista
 

Yhteistyössä