Riikka Purra! ❤️

vierailija
Ihanaa! Kaupunkilainen korkeakoulutettu vegaanifeministinainen persuäijien johtoon! Loppu patriarkaatille ja kalkkiutuneille setämiesarvoille! Kyllä ihmisoikeuksille ja luonnon monimuotoisuudelle!
 
vierailija
Katsoin Uutisaamun haastattelun.
Vaikea nähdä Riikkaa tulevissa hallituksissa.
Ähkyrä persoona ja kiero kuin korkkiruuvi.
Laittaa heti ensitöikseen työttömät kyykkyyn.
 
Onks Ivan sun suosikkitoimittaja?
En oikein osaa päättää suosikkia, koska Puopolon lisäksi tykkään Kalle Isokalliosta (ei toimittaja mutta aivan loistava kolumnisti!!!) Päivärinnasta, Ukkolasta, Turkkilasta, Sannikasta (Sannikan jotkut haastattelut ovat olleet spot-on ja toiset ihan naurettavia), Olga K:sta, Enbuskesta ja on monia muitakin hyviä.

Eikäku Karpo on paras!❤ You Tubesta tulee katsottua vieläkin melko usein Karpon parhaita!
Suomelta puuttuu nykyään iki-ihana oma uusi Karpo, joka paljastaa tv:ssa muun muassa virkamiesten ja päättäjien venkoilut ja kansalaisia kohtaan tehdyt vääryydet.
Olen tästä puutteesta raportoinut Alfa tv:lle - katsotaan keksivätkö jotakin. :)
 
vierailija
En oikein osaa päättää suosikkia, koska Puopolon lisäksi tykkään Kalle Isokalliosta (ei toimittaja mutta aivan loistava kolumnisti!!!) Päivärinnasta, Ukkolasta, Turkkilasta, Sannikasta (Sannikan jotkut haastattelut ovat olleet spot-on ja toiset ihan naurettavia), Olga K:sta, Enbuskesta ja on monia muitakin hyviä.

Eikäku Karpo on paras! You Tubesta tulee katsottua vieläkin melko usein Karpon parhaita!
Suomelta puuttuu nykyään iki-ihana oma uusi Karpo, joka paljastaa tv:ssa muun muassa virkamiesten ja päättäjien venkoilut ja kansalaisia kohtaan tehdyt vääryydet.
Olen tästä puutteesta raportoinut Alfa tv:lle - katsotaan keksivätkö jotakin.
Karpo on parasta. Itse olen aikanaan päässyt Karpon ohjelmaan mukaan.
 
vierailija
En oikein osaa päättää suosikkia, koska Puopolon lisäksi tykkään Kalle Isokalliosta (ei toimittaja mutta aivan loistava kolumnisti!!!) Päivärinnasta, Ukkolasta, Turkkilasta, Sannikasta (Sannikan jotkut haastattelut ovat olleet spot-on ja toiset ihan naurettavia), Olga K:sta, Enbuskesta ja on monia muitakin hyviä.

Eikäku Karpo on paras! You Tubesta tulee katsottua vieläkin melko usein Karpon parhaita!
Suomelta puuttuu nykyään iki-ihana oma uusi Karpo, joka paljastaa tv:ssa muun muassa virkamiesten ja päättäjien venkoilut ja kansalaisia kohtaan tehdyt vääryydet.
Olen tästä puutteesta raportoinut Alfa tv:lle - katsotaan keksivätkö jotakin.

Ei varmaan sovi rajakeille.
 

Yhteistyössä