Vihreä liikenne tappoi nuoren naisen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Taas niin turhaa jeesustelua. Ensinnäkin sähköpotkulauta ei ole ”vihreä” kulkuneuvo minun nähdäkseni. Se on kävelyn tai pyöräilyn korvaaja, ei auton. Toiseksi tämä jeesustelu niiden vaarallisuudesta: paljonko polkupyörillä sattuu onnettomuuksia ja eikö yksikään pyöräilijä ole koskaan kuollut? Sähköpotkulauta nyt vaan on nykypäivää.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Taas niin turhaa jeesustelua. Ensinnäkin sähköpotkulauta ei ole ”vihreä” kulkuneuvo minun nähdäkseni. Se on kävelyn tai pyöräilyn korvaaja, ei auton. Toiseksi tämä jeesustelu niiden vaarallisuudesta: paljonko polkupyörillä sattuu onnettomuuksia ja eikö yksikään pyöräilijä ole koskaan kuollut? Sähköpotkulauta nyt vaan on nykypäivää.
Polkupyöräily vihreänä liikenteenä tappaa myös. :(
 
vierailija
Taas niin turhaa jeesustelua. Ensinnäkin sähköpotkulauta ei ole ”vihreä” kulkuneuvo minun nähdäkseni. Se on kävelyn tai pyöräilyn korvaaja, ei auton. Toiseksi tämä jeesustelu niiden vaarallisuudesta: paljonko polkupyörillä sattuu onnettomuuksia ja eikö yksikään pyöräilijä ole koskaan kuollut? Sähköpotkulauta nyt vaan on nykypäivää.
Näin on ja tuo aloituksen tekijä nyt aina haluaa vetää politiikan mukaan juttuun kuin juttuun. Kai se on jonkin sortin pakkomielle.
 

Yhteistyössä