Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on kyllä huono provo. Minä en tarvitse kuin sen yhden miehen, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. En kaipaa lahjoja, matkoja, koruja enkä mitään muuta kuin hänet. Nytkin viestittelemme, rakastamme ja nautimme toistemme seurasta viestein. Ihanaa olla rakastettu, vaikka meillä ei yhteistä tulevaisuutta fyysisesti olisikaan. Naurettavaa tehdä pilkkaa siitä.
Voisit nauttia täysillä sitten kun selvität omat asiasi ja olet vapaa rakastamaan. Nyt sinulla on koko ajan tietoisuus siitä, että jos tämä niin rakas ilmoittaakin, että nyt tämä loppui voit palata oman miehesi syliin. Ymmärrätkö miten olet varannut taustasi ja kuinka ne rakkauden sanat, jotka kuuluisivat puolisollesi heität toiselle miehelle. Suosittelen ota aikalisä ja sano tälle toiselle että sinun on selvitettävä ajatuksiasi. Annat myös itsellesi aikaa selvittää tunteitasi ja mahdollisesti mitä todella haluat elämältäsi.
 
vierailija
Olen tämän ketjun se toinen "toinen nainen". Sain äsken miesystävältäni aika kammottavan viestin. Hän kävi WC:ssä kesken viestittelymme ja oli jättänyt epähuomiossa läppärin auki työpöydälleen. Saattaa olla, että hänen vaimonsa on nähnyt viestejämme!!!

Toisaalta tämä voisi muuttaa tilannetta. Eli jos vaimo on lukenut viestejä, hän tajuaa, ettei hänen miehensä rakasta häntä enää ja saattaa ruveta hakemaan avioeroa. Silloinhan mies olisi vapaa...
 
Olen tämän ketjun se toinen "toinen nainen". Sain äsken miesystävältäni aika kammottavan viestin. Hän kävi WC:ssä kesken viestittelymme ja oli jättänyt epähuomiossa läppärin auki työpöydälleen. Saattaa olla, että hänen vaimonsa on nähnyt viestejämme!!!

Toisaalta tämä voisi muuttaa tilannetta. Eli jos vaimo on lukenut viestejä, hän tajuaa, ettei hänen miehensä rakasta häntä enää ja saattaa ruveta hakemaan avioeroa. Silloinhan mies olisi vapaa...
...vapaa tekemään mitä vaan. Alkaa viettää villiä poikamieselämää, päättää muuttaa thaikkuihin, ryhtyä erakoksi...
 
Olen tämän ketjun se toinen "toinen nainen". Sain äsken miesystävältäni aika kammottavan viestin. Hän kävi WC:ssä kesken viestittelymme ja oli jättänyt epähuomiossa läppärin auki työpöydälleen. Saattaa olla, että hänen vaimonsa on nähnyt viestejämme!!!

Toisaalta tämä voisi muuttaa tilannetta. Eli jos vaimo on lukenut viestejä, hän tajuaa, ettei hänen miehensä rakasta häntä enää ja saattaa ruveta hakemaan avioeroa. Silloinhan mies olisi vapaa...
Hohhoijaa... keksitkö sinä näitä juttuja vain saadaksesi venytettyä tätä ketjua?

Sinä olet omien sanojesi mukaan naimisissa ja useamman pienen lapsen äiti?
 
vierailija
Olen tämän ketjun se toinen "toinen nainen". Sain äsken miesystävältäni aika kammottavan viestin. Hän kävi WC:ssä kesken viestittelymme ja oli jättänyt epähuomiossa läppärin auki työpöydälleen. Saattaa olla, että hänen vaimonsa on nähnyt viestejämme!!!

Toisaalta tämä voisi muuttaa tilannetta. Eli jos vaimo on lukenut viestejä, hän tajuaa, ettei hänen miehensä rakasta häntä enää ja saattaa ruveta hakemaan avioeroa. Silloinhan mies olisi vapaa...
Jos vaimo olisi viestit nähnyt, mies ei taatusti pystyisi sulle saman tien uutta viestiä laittamaan....
 
vierailija
Hohhoijaa... keksitkö sinä näitä juttuja vain saadaksesi venytettyä tätä ketjua?

Sinä olet omien sanojesi mukaan naimisissa ja useamman pienen lapsen äiti?
Hohhoijjaa. En keksi juttuja, kaikki on totta. Ja olen naimisissa, kahden kouluikäisen tytön äiti.

Eikä miehestä ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun lähetti viestin, että vaimonsa näki keskustelumme netissä :(
 

Yhteistyössä