Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No minä koen olevani se "ensimmäinen" nainen tämän toisen miehen elämässä, koska hän rakastaa minua enemmän kuin vaimoaan. Eli vaikka mies asuu vaimonsa kanssa ja viettää aikaa tämän kanssa, olen hänen mielessään kuitenkin koko ajan.
Aamup.askalla ja silloin ku nuolee vaimonsa piparia. Ja kun leikkaa varpaankynsiään. Just joo.
 
vierailija
No minä koen olevani se "ensimmäinen" nainen tämän toisen miehen elämässä, koska hän rakastaa minua enemmän kuin vaimoaan. Eli vaikka mies asuu vaimonsa kanssa ja viettää aikaa tämän kanssa, olen hänen mielessään kuitenkin koko ajan.
Sinä todellakin elät haaveissasi, tunne ja unelma jostain on sulle todellisuutta ja totuus. Koet olevasi ykkönen, vaikka saat vain muruset siitä, mitä oikea rakkaus voisi antaa.
 
vierailija
ach mä oonkin nainen joka pyörittää 7 aviomiestä tällä hetkellä. siis kuin siistii kun ne ostelee mulle kalliita lahjoi vievät ulkomaille ja tarjoo kalliita herkkui savoissa :). sit mua kiihottaa kun niiden miesten naiset siellä kotona leipoo pullaa samalla kun ukko nussii mua :). mut kuulunkin suomen kauneimpiin naisiin ja kivat ja terhakat c kupin tisut :). Sinällään tylsää kun saan kenet haluan ja miehet kuolaa perääni ;)
 
vierailija
ach mä oonkin nainen joka pyörittää 7 aviomiestä tällä hetkellä. siis kuin siistii kun ne ostelee mulle kalliita lahjoi vievät ulkomaille ja tarjoo kalliita herkkui savoissa . sit mua kiihottaa kun niiden miesten naiset siellä kotona leipoo pullaa samalla kun ukko nussii mua . mut kuulunkin suomen kauneimpiin naisiin ja kivat ja terhakat c kupin tisut . Sinällään tylsää kun saan kenet haluan ja miehet kuolaa perääni
Tämä on kyllä huono provo. Minä en tarvitse kuin sen yhden miehen, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. En kaipaa lahjoja, matkoja, koruja enkä mitään muuta kuin hänet. Nytkin viestittelemme, rakastamme ja nautimme toistemme seurasta viestein. Ihanaa olla rakastettu, vaikka meillä ei yhteistä tulevaisuutta fyysisesti olisikaan. Naurettavaa tehdä pilkkaa siitä.
 
vierailija
Tämä on kyllä huono provo. Minä en tarvitse kuin sen yhden miehen, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. En kaipaa lahjoja, matkoja, koruja enkä mitään muuta kuin hänet. Nytkin viestittelemme, rakastamme ja nautimme toistemme seurasta viestein. Ihanaa olla rakastettu, vaikka meillä ei yhteistä tulevaisuutta fyysisesti olisikaan. Naurettavaa tehdä pilkkaa siitä.
nojoo mä otin tän provona ja heitin kliseen mitä tapahtuu . mut siis nautinto on vain kuvitelmissa jos se ei realisoidu käytännössä usko pois mä elin jo naimisissa kuvitelman kanssa et siellä me pelastettiin koko maailma ja se muuttui vaan rakkaudeksi. mut se pitäis muuttuu käytäntöön eikä vaan mielessä sillain et rakkaus voittaa kaiken ja vihdoinkin rakastavaiset saa toisensa oikeesti eikä vaan ajatuksissa ja sanotte tosillinne tahdon.
 

Yhteistyössä