Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"salasuhteessa" itseäni huomattavasti vanhempaan varattuun mieheen. nukutaan yöt yhdessä ja hän puhuu tulevaisuudesta niin että minäkin siinä mukana olisin vaikka puolisostaan ei eroa. Nyt saa kysyä mitä vaan
Minäkin olen se "toinen nainen", tosin itsekin tahollani naimisissa. Tämä mies, jota rakastan ja jonka kanssa haluaisin yhteisen tulevaisuuden, ei myöskään eroa vaimostaan. On sanonut sen muutamaan kertaan jo. Emme nuku öitä yhdessä, suhteemme on lähinnä viestisuhde, jonka lisäksi olemme tapailleet kymmenisen kertaa 15-20 minuutin ajan. Emme ole harrastaneet seksiä, tapaamisissa pusuttelemme ja kerromme toisillemme, miten paljon rakastamme.

Jaksatko tuota yhteistä tulevaisuuttanne niin, että myös vaimo on kuvioissa mukana? Voitteko esim. kulkea julkisesti yhdessä? Meidän tapaamisemme tapahtuvat syrjäisellä parkkipaikalla, eikä mies halua enää käydä edes kahvilassa kanssani. Ei halua kenenkään näkevän meitä yhdessä. Olen niin rikki tästä tilanteesta.
 
vierailija
Minäkin olen se "toinen nainen", tosin itsekin tahollani naimisissa. Tämä mies, jota rakastan ja jonka kanssa haluaisin yhteisen tulevaisuuden, ei myöskään eroa vaimostaan. On sanonut sen muutamaan kertaan jo. Emme nuku öitä yhdessä, suhteemme on lähinnä viestisuhde, jonka lisäksi olemme tapailleet kymmenisen kertaa 15-20 minuutin ajan. Emme ole harrastaneet seksiä, tapaamisissa pusuttelemme ja kerromme toisillemme, miten paljon rakastamme.

Jaksatko tuota yhteistä tulevaisuuttanne niin, että myös vaimo on kuvioissa mukana? Voitteko esim. kulkea julkisesti yhdessä? Meidän tapaamisemme tapahtuvat syrjäisellä parkkipaikalla, eikä mies halua enää käydä edes kahvilassa kanssani. Ei halua kenenkään näkevän meitä yhdessä. Olen niin rikki tästä tilanteesta.
Tuo ei ole suhde, mies ei halua näyttäytyä kanssasi julkisesti, eikä eroa. Mitä vaaditaan, että silmäsi avautuvat?? Tosi mies ei rakkauttaan salaa.
 
Minäkin olen se "toinen nainen", tosin itsekin tahollani naimisissa. Tämä mies, jota rakastan ja jonka kanssa haluaisin yhteisen tulevaisuuden, ei myöskään eroa vaimostaan. On sanonut sen muutamaan kertaan jo. Emme nuku öitä yhdessä, suhteemme on lähinnä viestisuhde, jonka lisäksi olemme tapailleet kymmenisen kertaa 15-20 minuutin ajan. Emme ole harrastaneet seksiä, tapaamisissa pusuttelemme ja kerromme toisillemme, miten paljon rakastamme.

Jaksatko tuota yhteistä tulevaisuuttanne niin, että myös vaimo on kuvioissa mukana? Voitteko esim. kulkea julkisesti yhdessä? Meidän tapaamisemme tapahtuvat syrjäisellä parkkipaikalla, eikä mies halua enää käydä edes kahvilassa kanssani. Ei halua kenenkään näkevän meitä yhdessä. Olen niin rikki tästä tilanteesta.
siihen vaimoon on ollu totuttava ja alusta asti oon tienny mihin rupesin. Sitä en tosin tienny ett heijän ero ei oo kuulemma ihan yksoikonen juttu, eikä hänkään siitä ole mitään puhunu vaan muilta oon kuullu. Ollaan käyty yhessä vaikka ja missä mut aina niin ett vähintään yks pariskunta on mukana, mut se ei tuohon vastapuoleen vaikuta. Ainakin jos vähänkin alkoa ottaa ni ei peittele yhtään. Yhteiset kaverit puhuu julkisesti meistä pariskuntana ja se itseasiassa häirihtee minuu enemmän kun häntä. Meistä tietää niin moni että tää on lähestulkoon julkinensalasuhde, eikä koskaan olla rakkaudesta puhuttu. Ainoastaan kevät talvella hän sano ett katotaan tuleeko tästä jotain vakavampaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mun rakas puhuu ainakin. Aamu alkaa "huomenta rakas"-viestillä, päivän mittaan tulee viesteillä kymmeniä sydämiä ja jos tavataan, sanoo rakastavansa minua.
Riittääkö sulle tollanen ''rakkaus''?
Hän ei suostu tapaamaan sua enää julkisesti missään vaan kaiken täytyy tapahtua salassa, eli pelkää törmäävänsä tuttuihin ja että vaimo saa tietää? Ei suostu eroamaan vaimostaan, mutta pelkää jäävänsä hänelle kiinni? Erolle ei ole mitään estettä (näin kirjoitit toisessa ketjussa), mutta hän ei jostain salatusta syystä sitä aio tehdä missään tapauksessa?
 
Riittääkö sulle tollanen ''rakkaus''?
Hän ei suostu tapaamaan sua enää julkisesti missään vaan kaiken täytyy tapahtua salassa, eli pelkää törmäävänsä tuttuihin ja että vaimo saa tietää? Ei suostu eroamaan vaimostaan, mutta pelkää jäävänsä hänelle kiinni? Erolle ei ole mitään estettä (näin kirjoitit toisessa ketjussa), mutta hän ei jostain salatusta syystä sitä aio tehdä missään tapauksessa?
Epäilen että tässä tapauksessa on jotain muutakin taustalla ja erollekkin löytyy joku este
 
vierailija
Eikö sua yhtään häiritse olla syypää miehen "aviorikokseen"? Entäs miehen lapset? Mitäs he on mieltä, kun isä käy panemassa vierasta? Ja mitäs se vaimo? Otatko omalletunnollies myös sen jos se sen jälkeen, kun asia selviää, tekeekin vaikka itselleen jotain? Tai masentuu niin, että ei pysty tekemään enää töitä --> menee toimeentulo.

Ei tommosella jutulla ole tulevaisuutta. Mieti nyt itsekin. Jos se ei kerran halua erota vaimostaan, sillon siinä on vaan yks viesti - sä olet pelkkä panopuu ja miehen egon pönkittäjä ("saa nuorempaa"). Ja totta hel..tissä miehet lirkuttelee rakkaudesta tarkoittamatta luitenkasn sitä, jotta ne vaan saa pesää. Ne on just niin yksinkertaisia (mut ne ei tajua, että naiset tajuaa sen, paitsi tyhmät naiset jotka siihen ansaa lankee). Mutta kuinka yksinkertainen ja naiivi SÄ oikein olet?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä