Äh. Nakkisormet ja kännykkä...
Mut kotimatkalla ollaan. Jossain muhoksella b&b maatilan luhtiaitassa...
Mut kotimatkalla ollaan. Jossain muhoksella b&b maatilan luhtiaitassa...
-loma-Oho, jopas se on innostunut karvoittumaan...johtuu varmaan tästä intiaanikesästä
Missäs sitä sinnäe oot kupeksinut kun ei oo miestä näkyny?
En tykkää niinku yhtään! Tusinatavaraa isolla teellä!Siis tää on perinteinen H&H-mökkipiha, eli ns.rakennettu piha. Juu kyllä toi mullekin kelpaisi (taitaa tuommonen olla joka miehen unelmakin? ) ja ois helppohoitoinen, mutta kun tuommosia on katellu kyseisessä ohjelmassa 2-3 vuotta, niin alkaa kyllästyttää.
Ja Asuntomessuilla n.10 vuoden ajan...
Helppohoitoinen piha (asfaltti) on joka tosimiehen unelma.Siis tää on perinteinen H&H-mökkipiha, eli ns.rakennettu piha. Juu kyllä toi mullekin kelpaisi (taitaa tuommonen olla joka miehen unelmakin? ) ja ois helppohoitoinen, mutta kun tuommosia on katellu kyseisessä ohjelmassa 2-3 vuotta, niin alkaa kyllästyttää.
Ja Asuntomessuilla n.10 vuoden ajan...
Sit kun H&H-ohjelman porukka vuoraa jonkun turkulaisen etu-ja takapihan ikkunoiden alta postilaatikollle asti asfaltilla, tiedetään että se ohjelma tulee teiltä.Helppohoitoinen piha (asfaltti) on joka miehen unelma.
Meidän piha edustaa "auringon polttama rikkaruohopelto-unelmaa.Tsiih, nii. Ja meidän piharemppakin on kesken.
Pare kai palkata joku tekemään kivityöt ku ite ei viitsi kontata.
Meidän piha edustaa "auringon polttama rikkaruohopelto-unelmaa.
Minäkö? Himassa ollut.Busted - oot ollu yöjalassa!
ei ooHelppohoitoinen piha (asfaltti) on joka miehen unelma.
No mä muokkasinei oo
jos laittaa päälläistuttavan nurmenleikkurin niin nurmikko ei ole enää ongelmaNo mä muokkasin
No joo, köyhdyin melkein 2000€ viime kuussa, koska jouduin hommaamaan uuden...jos laittaa päälläistuttavan nurmenleikkurin niin nurmikko ei ole enää ongelma
ei sollu kallis ku köyhilleNo joo, köyhdyin melkein 2000€ viime kuussa, koska jouduin hommaamaan uuden...
No mä oonki köyhä...ei sollu kallis ku köyhille
niinhän me kaikki...No mä oonki köyhä...
Mutta kun saan mettän myytyä niin kierin rahassa ees hetken. Tosin täytyy tehdä remppaa sillä rahalla sitten...niinhän me kaikki...
Nonni, ei muutaku pannu kuumaks ja voita sekaan. Ilmasta ruokaa koko pelto täynnä!Meidän oli savinen juolavehnäpelto tuhannella inhasyöjäkotilolla.
Joko kaikki meni nukkumaan?
Minä vasta heräsin sohvalta...
Tuo sohvasi on turhan koristeellinen. Sinulle koristeet sopivat.Joko kaikki meni nukkumaan?
Minä vasta heräsin sohvalta...