Twitterkiusaaja jäi kiikkiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
en toki väitä valehtelijaksi ilman todisteita mutta olisihan paljon parempi jos joku muu olisi kertonut tuosta hänen nimissään tilatuista tavaroistaan eikö se olisi paljon uskottavampaa kuin että nyt itse kertoo tällaisesta vaikka tässä on juuri käynyt ilmi hänen kaksinaamaisuutensa.Meinaan että kannattaako nyt tässä tilanteessa näin alkuun uskoa juttuun sokeasti,vai skeptisesti.
Kannattaako yllä olevaa juttua uskoa? Missä kuvankaappaukset nk poistetuista viesteistäviesteistä ja todisteet maalittamisesta? Hehheh. Taisi osua sokeus omaan nilkkaan?
 
vierailija
Kannattaako yllä olevaa juttua uskoa? Missä kuvankaappaukset nk poistetuista viesteistäviesteistä ja todisteet maalittamisesta? Hehheh. Taisi osua sokeus omaan nilkkaan?
et tainnut itse huomata että eka sivulla toisessa viestissä on linkki juttuun.Siinä PB kertoo tarkkailleensa Johannes Koskea hetken aikaa sekä paljastaneensa siinä sen vilpillisyyden juttu on kerrottu kuva todisteiden kera siinä.Katso vaikka itse.
 
vierailija
Juttu oli maalittamista. Siinä puhutaan täysin yhdeltä kantilta toisen huonoista ominaisuuksista, se on juoruilua, maalittamista, vhämmien tyhjänpäiväistä itkemistä ja parkumista. Niele se.
Siitä jutusta puuttuu täysin se maalittamisen oleellisin pointti eli yllytys. Niele sinä se. Tiedän, että silakan on vaikea ymmärtää tällaisia asioita, mutta kuitenkin.
 
vierailija
Siis tuon tyypin nimissä on nyt tilailtu tavaraa ym ym
Ja onko joku yllyttänyt jonkun muun moiseen kiusantekoon, vai onko se tilailija saanut ihan itse ajatuksen pieneen päähänsä? Sen tiedän, että silakkaporukoissa on koordinoitu kampanjoita vastustajia vastaan, joiden avulla on saatu mm. sometilejä suljettua ja lastensuojeluilmoituksia tehtailtua, mutta siitä en ole tietoinen että tällaista koordinoitua tilauskampanjaa olisi tehty.
 
vierailija
Olen kuullut silakkaliikkeestä joskus, kun se perustettiin, joskus italiassa oli joku tapahtuma niillä ja palstalla kerrotaan, kuinka ne haukkuu persuja jossain facessa ja siksi kaikki palstan ei-persut haukutaan. Et jos menee noin tunteisiin ja tommoselle uhriutumisen asteelle, kannattaisko mennä vähän itteensä.
 
vierailija
Olen kuullut silakkaliikkeestä joskus, kun se perustettiin, joskus italiassa oli joku tapahtuma niillä ja palstalla kerrotaan, kuinka ne haukkuu persuja jossain facessa ja siksi kaikki palstan ei-persut haukutaan. Et jos menee noin tunteisiin ja tommoselle uhriutumisen asteelle, kannattaisko mennä vähän itteensä.
Silakkaliike on eri asia kuin Italian sardiiniliike. Silakkaliike on nimenomaan Perussuomalaisten vastustamiseksi perustettu someliike eli vahvasti suomalainen konsepti, vaikka innoitus nimeen onkin tullut Italiasta.
 

Yhteistyössä