"Kivoja" orgioita olympiakylässä

vierailija
Ei tartte miettiä enää naisurheilijoiden vaatetuksia, ne on sivuseikka. 70-75 % olympiaurheilijoista paneskelee toisiaan kisojen aikana.
Seksiä harrastetaan jopa nurmikolla.

Eikö noilla kellään ole kotona puolisoa tai seurustelukumppania?

Ja nyt arvatenkin tulee kommentteja "no mikäs siinä kun nuoret, hyväkroppaiset ihmiset vähän pitää hauskaa." No mun mielestä huippu-urheilijan kroppa ei ees ole kaunis, näyttävät joiltain sammakonraadoilta...

Mut jotenki mua ärsyttää ne lehdistökuvat: teennäinen kakkukahvitus ja verkkarit jalassa, mitali kaulassa pönötys ja nuorten edessä idolina posettaminen, kun viikko ollu yhtä ryhmässä panemista.

Jokaisella meistä on ne ei niin esimerkilliset jutut.
Enkä nyt välttämättä lähtisi tuomitsemaan urheilijoita siitä, että heillä on seksielämä.
Ihminen on seksuaalinen olento ja seksi sekä seksuaalisuus on elämässä isossa roolissa.
 
vierailija
Ei tartte miettiä enää naisurheilijoiden vaatetuksia, ne on sivuseikka. 70-75 % olympiaurheilijoista paneskelee toisiaan kisojen aikana.
Seksiä harrastetaan jopa nurmikolla.

Eikö noilla kellään ole kotona puolisoa tai seurustelukumppania?

Ja nyt arvatenkin tulee kommentteja "no mikäs siinä kun nuoret, hyväkroppaiset ihmiset vähän pitää hauskaa." No mun mielestä huippu-urheilijan kroppa ei ees ole kaunis, näyttävät joiltain sammakonraadoilta...

Mut jotenki mua ärsyttää ne lehdistökuvat: teennäinen kakkukahvitus ja verkkarit jalassa, mitali kaulassa pönötys ja nuorten edessä idolina posettaminen, kun viikko ollu yhtä ryhmässä panemista.

Jännä, että sua kiinnostaa niin paljon muiden pan..skelut :D

Ja vieläpä moralisoidaan "eikö noilla ole kotona puolisoa?"

Noh, eräällä väistyvällä puoluejohtajallakin oli puoliso kotona, kun eli kaksoiselämää ja pykkäs toiselle naiselle lapsen. Tai kun jotkut uskikset kokoontuvat kivalle kesäleirille jumalan sanaa kuulemaan ja saarnaamaan, niin taatusti siellä asuntovaunut heiluu ja vilskettä riittää vaunujen välillä. Mut pitäpä noista, kun urheilijat harrastaa seksiä - hyi!
 
vierailija
Jännä, että sua kiinnostaa niin paljon muiden pan..skelut

Ja vieläpä moralisoidaan "eikö noilla ole kotona puolisoa?"

Noh, eräällä väistyvällä puoluejohtajallakin oli puoliso kotona, kun eli kaksoiselämää ja pykkäs toiselle naiselle lapsen. Tai kun jotkut uskikset kokoontuvat kivalle kesäleirille jumalan sanaa kuulemaan ja saarnaamaan, niin taatusti siellä asuntovaunut heiluu ja vilskettä riittää vaunujen välillä. Mut pitäpä noista, kun urheilijat harrastaa seksiä - hyi!
Vähänkö sä osaat olla kateellinen toisten panemisista ja lapsista. Koskas olet itse viimeksi saanut?
 
Katselen nyt avajaisia ja ainoa mitä ajattelen on, että urheilijat tylsistyneenä katselevat avajaisesityksiä päälimmäisenä heillä mielessä se, että kohta nää esitykset päättyy ja pääsee vihdoin panohommiin!

Kiitos @Echo tästä! :D
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Katselen nyt avajaisia ja ainoa mitä ajattelen on, että urheilijat tylsistyneenä katselevat avajaisesityksiä päälimmäisenä heillä mielessä se, että kohta nää esitykset päättyy ja pääsee vihdoin panohommiin!

Kiitos @Echo tästä!
Mä vilkaisin avajaisia ja ajattelin samaa, että varsinki parilla rypsiöljyllä rasvatulla äijällä taisi tikittää vain 1 asia mielessä.
"Hyppään hiekkapakkaan muutaman kerran mutta SITTEN höylään nuo 10 luisevaa misua..." :cautious:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Vau!
Reactions: Echo
*REPEE TOTALLY* :LOL:

(Olympic willage tour: See where the athletes live, train and fuck each other)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä