Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kissasta taas selkeä näköhavainto ja poika lähti tarkistamaan tilannetta....huolestuttaa se, että näköhavainto on junaradan vierellä, mutta nyt kaikki ulokkeet pliis pystyssä, että saatais mummeli elävänä kotio!
Moikka muru,voi kaikki peukut ja ukkovarpaat on pystyssä että havainto olisi oikea ja mummokissa olisi kunnossa !

• Tykkää
Reactions: Elena777
Moikka muruset, onneksi tänään hieman viileämpi päivä.
Kävelin kirjastoon ja oon lukenut kirjaa,hoitanut kukkia ja pitkät päikkärit otin,tein käsitöitä.
Kiireetön päivä.

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Joskus kuulen, kun ihmiset sanovat, että he syövät kuin lintu
Olen aina ajatellut sen tarkoittavan, että syövät vähän.
olen nyt tieteellisesti todistanut itselleni, että olen ollut väärässä. Ripustin lintulaudan ja täytin sen siemenillä nii se oli päivässä tyhjä. Linnut syövät jatkuvasti. Syytävät siemeniä maahan ja syövät paljon.
Näyttää siltä, että joudun itse leipäjonoon..

Joskus kuulen, kun ihmiset sanovat, että he syövät kuin lintu
Olen aina ajatellut sen tarkoittavan, että syövät vähän.
olen nyt tieteellisesti todistanut itselleni, että olen ollut väärässä. Ripustin lintulaudan ja täytin sen siemenillä nii se oli päivässä tyhjä. Linnut syövät jatkuvasti. Syytävät siemeniä maahan ja syövät paljon.
Näyttää siltä, että joudun itse leipäjonoon..
Linnut on ihania, mutta elä ruoki niitä kesällä....unohtavat muuten miten hankkia ruoka itte ja ovat kohta pulassa :unsure:

• Tykkää
Reactions: Echo
Huomenia juu.
Me vietettiin eilisilta Varlaxuddessä, lilluttiin rantakivillä osin veden alla, osin päällä, välillä uiden ja nautittiin siitä ettei kuolla kuumaan.

Vesi oli kyllä hieman liian lämmintä mut samapa tuo.

Tänään pitäisi vielä miettiä, mitä tarvitaan kaupadta reissuun mukaan. Neidille hankin jo kolme kertakäyttösadeviittaa ku sadevaatteita ei oltu pakattu mukaan.

Deleted member 149094
Yritän pitää matalaa profiilia.. Sillä otan aurinkoa yläosattomissa..:X3:

Iltalehdistä joskus lukee, kuinka kalastajat veneillään saapuu mökin liepeille, kun siellä ollaan erinäisissä puuhissa vähissä vaatteissa. Mut, kun tiedän jotain kalastuksesta, ehkä, niin uskon, ettei hyvällä affenpaikalla kalastajaa kiinnosta mikään muu, kuin että ollaanko hiljaa. :LOL:

• Haha
Reactions: Lispetti
Laita kuva :)

Yritän pitää matalaa profiilia.. Sillä otan aurinkoa yläosattomissa..

Iltalehdistä joskus lukee, kuinka kalastajat veneillään saapuu mökin liepeille, kun siellä ollaan erinäisissä puuhissa vähissä vaatteissa. Mut, kun tiedän jotain kalastuksesta, ehkä, niin uskon, ettei hyvällä affenpaikalla kalastajaa kiinnosta mikään muu, kuin että ollaanko hiljaa.

Yritän pitää matalaa profiilia.. Sillä otan aurinkoa yläosattomissa..

Iltalehdistä joskus lukee, kuinka kalastajat veneillään saapuu mökin liepeille, kun siellä ollaan erinäisissä puuhissa vähissä vaatteissa. Mut, kun tiedän jotain kalastuksesta, ehkä, niin uskon, ettei hyvällä affenpaikalla kalastajaa kiinnosta mikään muu, kuin että ollaanko hiljaa.
Sitten taitaa tietosi kalastuksesta kaivata päivitystä ahvenoiden suhteen. Ne päinvastoin tulevat mteliä kohti. Äläkä vain kysy (ainakaan minulta) miksi.

Yhteistyössä