mitä se kenellekään kuuluu missä vaatteissa joku ulkoilee

vierailija
Ei kuulu, mutta näkyy. Muutaman kerran on ollut sen verran kamala näky, että mieluummin olisin ollut näkemättä. Joskus tulee ihmetelleeksi, että onko tuo ikipäivänä peiliin katsonut. Mekoissa ei kyllä noita näkyjä juuri ole ollut.
 
Ei kuulu, mutta näkyy. Muutaman kerran on ollut sen verran kamala näky, että mieluummin olisin ollut näkemättä. Joskus tulee ihmetelleeksi, että onko tuo ikipäivänä peiliin katsonut. Mekoissa ei kyllä noita näkyjä juuri ole ollut.
no mä en mee metsään ainakaan mitään mannekiini näytöstä pitäämään, enkä mihinkään muaallekaan. jos mun mekko jotain haittaa, niin ei se oo multa pois. kahtokoon muuaalle
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Suomessa on varmaan hirmu paljon naisia, joita on käärmeet ja punkit purru nlkoista..
Eihän kääremtapauksissa ole kauheasti väliä, jos on housut, jos ei ole kumisaappaita?
 
Deleted member 149094
Ei tietenkään, mutta mä itse näkisin sen niin ettei kenenkään silti pidä puuttua siihen miten aikuinen ihminen pukeutuu metsään.
Entä, jos metsään laittaa bikinit, saahan soittaa kansalliskaartin paikalle! :D Muistinkin, et olen ollut metsässä bikineiden yläosassa ja shortseissa. Siinä varmaan soditaan aika monta asiaa vastaan, en uskalla edes laskea...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Toinen mitä helle-ihmetellään on mustat housut. Aina niistä saa kuulla. Jos sua ahdistaa helteellä pitää mustia housuja niin anna mun rauhassa pitää. Ilman kuittailua. En sula.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä