Ei uskoisi että täällä on aikuisia keskustelemassa

Niin. Siis korostan että jos syyllisyys on selvä, ja jos syytetty on tunnustanutkin.
(Eri asia on epäselvät tilanteet: on tärkeä ettei syytöntä syytetä)

Sit vaan lakikirjasta katsomaan, paljonko hepulle linnaa ja sen mukaan mennään. Mitä siinä puolustus käymään lapsuustraumoja läpi, jos ei ole syyntakeeton.
Rikollisillahan ei ole tunnetusti ole munaa tunnustaa mitään, liki 100 % vankilassa istuvista varmaan kiistää kaiken…

Onneksi tämän päivän DNA-tekniikka paljastaa lähes satavarmasti tekijän, vaikka kuinka itse kiistäisi. Itse olen antanut luvan poliisille käyttää omaa tulostani rikosten selvittämisessä.

Mikäs sen hienompaa jos vaikka tuntematon jenkkilässä asuva, esim. kolmas serkku jää raiskauksesta kiinni minun tulokseni avulla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies
vierailija
Mä en voi oikeen ottaa vastuuta siitä, kuinka ihmiset lukee mun viestejä. Mut kerroppa mulle, et mitä oon haukkunut. Jos mua ei ole haukuttu ensin. Tää keskustelu on muuten kuule käyty ennenkin. Eikä tilanne ole muuttunut.
Mun kanssa et ole kuule käynyt yhtään keskustelua tätä ennen, mutta mietippä miten olet nimitellyt kanssasi erimieltä olevia milloin milläkin nimellä. Ihan turha esittää viatonta.
 
Deleted member 149094
No, sä kysyit että miksi yläpeukutan joitakin sua arvostelevia viestejä, ja mä vastasin. Ne yläpeukut on laitettu tarkoituksella.

Kyllähän esim.Kalamies on mua moittinu täs ihan hiljattain.
Kyllä mua saa moittia, jos on sitä mieltä.
Kalamies tietää että olen aika lujaa tekoa.

Toki ärähdän kyllä moittijalle, mutta siihen se usein jää.
Eli halusit kertoa, mitä mieltä oot musta. Selvä. En arvosta mielipidettäsi. Kaikkea ei tartte kertoo ääneen. Soronoo.
 
No, sä kysyit että miksi yläpeukutan joitakin sua arvostelevia viestejä, ja mä vastasin. Ne yläpeukut on laitettu tarkoituksella.

Kyllähän esim.Kalamies on mua moittinu täs ihan hiljattain.
Kyllä mua saa moittia, jos on sitä mieltä.
Kalamies tietää että olen aika lujaa tekoa.

Toki ärähdän kyllä moittijalle, mutta siihen se usein jää.
No joo, välillä ehkä menee vähän yli. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö olisi useinkin samaa mieltä, arvostaisi mielipiteitäsi ja älykkyyttäsi. Samoin myös muiden palstalaisten osalta.
 
Että punainen on sininen. Ok.
Tässä sun linkkisi siitä aiheesta, ehdit jo näköjään unohtaa.

 
Mä vaikenen noista nyt tänään. Mä muuten taidan olla laten mielestä muslimi. Ja jonkun toisen kanssa.. No, nää on näitä.

Meneeks se jotenkin niin, että kun tieto karttuu, sitä ensin ajattelee olevansa fiksu. Sitten, kun tietoa tulee lisää, huomaa, ettei tiedä mistään mitään ja lopuksi fiksuus asemoituu niille leveleille, että pystyy hyväksymään myös tietämättömyytensä. Maailma on ristiriitoja täynnä.
Ennenvahhaan tämä sanottiin niin, että kun mies on parikymppinen, hän on tuplasti niin viisas kuin isänsä. Nelikymppisenä hän on yhtä viisas ja kuusikymppisenä hän toteaa, että oli se isä sentään viisas mies.
 

Yhteistyössä