Echo sähän voisit joka aamu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No echo tää tuleee viellä vastaa jooko. Mut mitä jos mä oon aamuruskonpoika ni miks ne haluis mut seurakseen etten vaan käämnyttäis. Mut todellisuudessa haluisin et kaikki löytäis jumalasta rakkauden
Siis käännyttäisitkö sä kaikki aamuruskonpojiksi? Mä luulen että vapiksen äijät ei ihan suostu olemaan aamuruskon poikia. :unsure:

Nonni, meehän sä rakkauspakkaus nukkumaan. :sneaky:

-Krooh.
 
vierailija
Siis käännyttäisitkö sä kaikki aamuruskonpojiksi? Mä luulen että vapiksen äijät ei ihan suostu olemaan aamuruskon poikia.

Nonni, meehän sä rakkauspakkaus nukkumaan.

-Krooh.
Niin mut on sillä vattumaisempi nimityskin eli lusifer. Ko en tosiaan haluu ikinä olla mikään pimeyden ruhtinas vailla jumaln rakkautta se olis hirveetä enkä tosiaan haluu käännyttä ketään pimeyteen koska tiedän kuinka kaunista ja rakasta on olla jumalan lähellä. Mua vaan pelottaa et jumala ei oo suuren tuomion aikaan mulle armollinen
 
vierailija
Marialla ei ollu mitään, mitä se ei olis saanut Jumalalta.
Ja ison osan suurta tehtävää tehdessään oli Maria aika pihalla. Jeesus joutui pariin otteeseen neuvomaan äitiään "kuule mutsi..."

Evankeliumeissa on kohta, jossa Maria tulee Jeesuksen luo johonkin taloon ja sanoo Jeesukselle "sun (biologiset) veljesi on ulkona, käypä niitä moikkaamassa."
Jeesus puhuttelee Mariaa sanalla "Mitä sinä tahdot minusta, nainen? Nämä (mun opetuslapset) ovat mun veljeni".
Juutalaiset rabbit ovat sanoneet että äitinsä puhutteleminen käyttäen sanaa "nainen" oli sinä aikana jopa loukkaavaa.

Ja Jeesus katkaisi tuossa napanuoran aika tylyllä tavalla, ja arvotti uskonkaverinsa perheenjäsentensä edelle.

Maria oli vain ihminen.
Mainitsepa vielä se evankeliumin kohta.
 
vierailija
Tämän laulun lauloivat kaksi helluntaiseurakunnan naista Laihialla 1990-luvulla mummoni hautajaisissa. He olivat ruvenneet pitämään yhteyttä mummoon hänen viimeisinä aikoinaan, aikana, jolloin mummo ei liikuntakyvyttömänä pystynyt kotoaan mihinkään liikkumaan. Mummo, joka oli aikaisemmin täysin uskonnolle vastainen. Meitä oli hautajaisssa useampia lapsenlapsia, jotka tätä olivat kuuntelemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Tuolla alueella hyvinkin yleistä eli se normaali tapa. Partaakin ajettiin, mutta Jeesuksen kohdalla oletaan hänellä kuitenkin olleen lyhyehkö parta. Tässä antropologi Richard Neaven tekemä malli, alueelta löydetyn kallon mukaan.
Täh mistä se tiesi et se oli jeesuksen kallo? Ja jeesuksen ruumishan hävisi? Ja miten ylipäätänsä kallon löytymisen perusteella voidaan arvioida oliko sillä pitkä tukka? Se kallohan on kolonaan valkoonen? Vai tekeekö pitkät hiukset jotain uurteita kalloon?
 
En ole uskossa, mutta pidän kuitenkin ajatuksesta, että uskossa oleva esim. rukoilee ei-uskossa olevan puolesta. Samasta syystä pyydän aina lapsillekin siunauksen, kun muut saavat ehtoollisen, jos olemme kirkossa, esim. rippijuhlassa tms.. Koska ajatus, että toinen haluaa hyvää minun tai läheisteni puolesta, on käsittämättömän kaunis.
 

Yhteistyössä