Koetko sinä ulkonäköpaineita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja minkä takia?.
Koen ulkonäköpaineita ensisijaisesti itseni vuoksi.
Ikä tuo erilaisia muutoksia kehoon ja kasvoihin, enkä oikein aina osaa suhtautua niihin tarvittavalla lempeydellä. Olen urheillut ikäni ja näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Nyt kuitenkin alan huomaamaan pieniä muutoksia ihon kimmoisuudessa ja silmien alle ilmestyy pieniä uurteita. Oman kunnon ylläpitäminen ei ole enää niin helppoa kuin ennen, palautuminen kestää ja näinollen sitä joutuu etsimään itselleen armollisempia liikuntamuotoja.
Jos aivan totaalisen rehellinen olen, olen aina hyötynyt ulkoisesta olemuksestani, enkä ole valmis menettämään tätä etua. Teen siis parhaani näyttääkseni mahdollisimman edustavalle omassa ikäryhmässäni.
 
Koen ulkonäköpaineita ensisijaisesti itseni vuoksi.
Ikä tuo erilaisia muutoksia kehoon ja kasvoihin, enkä oikein aina osaa suhtautua niihin tarvittavalla lempeydellä. Olen urheillut ikäni ja näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Nyt kuitenkin alan huomaamaan pieniä muutoksia ihon kimmoisuudessa ja silmien alle ilmestyy pieniä uurteita. Oman kunnon ylläpitäminen ei ole enää niin helppoa kuin ennen, palautuminen kestää ja näinollen sitä joutuu etsimään itselleen armollisempia liikuntamuotoja.
Jos aivan totaalisen rehellinen olen, olen aina hyötynyt ulkoisesta olemuksestani, enkä ole valmis menettämään tätä etua. Teen siis parhaani näyttääkseni mahdollisimman edustavalle omassa ikäryhmässäni.
Ostan vokaalin "i"

_KÄKR__SI

:)
 
Mistä sinä sen tietäisit, kun et ole päässsyt maistamaan kulinaristisia luomuksiani
Onhan tuo lautanen vitsi? (Sano, että on, eikä ole sun kyökistä)

Tuo näyttää samanlaiselta kanakeitolta mitä olen saanut Venäjällä käydessä. Lisäksi siihen on osunut joko
-sodanaikaisen lentokoneen osia (nuo mustat rutaleet)
-Tsernobylin reaktorin osia tai muuta ydinjätettä.


Lautanen on kaunis.
 
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja AivanSama
Onhan tuo lautanen vitsi? (Sano, että on, eikä ole sun kyökistä)

Tuo näyttää samanlaiselta kanakeitolta mitä olen saanut Venäjällä käydessä. Lisäksi siihen on osunut joko
-sodanaikaisen lentokoneen osia (nuo mustat rutaleet)
-Tsernobylin reaktorin osia tai muuta ydinjätettä.


Lautanen on kaunis.


Pssst. Lepakkohan siinä on! -se musta siis.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja m1es
Onhan tuo lautanen vitsi? (Sano, että on, eikä ole sun kyökistä)

Tuo näyttää samanlaiselta kanakeitolta mitä olen saanut Venäjällä käydessä. Lisäksi siihen on osunut joko
-sodanaikaisen lentokoneen osia (nuo mustat rutaleet)
-Tsernobylin reaktorin osia tai muuta ydinjätettä.


Lautanen on kaunis.
Et tunnista aitoa tsainaruokaa. Tuo koronaherkku ei kuitenkaan ole minun keittämäni...

Tässä esitellään tsainapimuruokailun hyviä vaikutuksia. Videon lopussa luettelo, kiinnitä huomiota neljänteen hyötyyn. ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Itse koen vieläkin ulkonäköpaineita vaikka olen jo 27, painoa tullut lasten jälkeen 15 kg ja kilot ovat jäädäkseen. Yritän toki hieman ehostaa itseäni joskus värjäämällä hiuksia, pitämällä huolta hygieniasta ja meikkaamalla satunnaisesti. Mutta nuorena koin olevani oikeasti kaunis, siitä on enää jäljellä stressaantunut ja eläytynyt haamu. Joten vastaan kyllä, koen ulkonäköpaineita
 

Yhteistyössä