Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ei suostu ottamaan mitään kantaa Anni Sinnemäen vakavaan rikosepäilyyn

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Yleensähän Maria on kovin puheliasta sorttia, mutta nyt ei sitten suostu sanomaan mitään...
Aa että mää nautin.

Helsinki.
Vihreä puolue.
Nainen pormestarikisassa.
Kaavoitusasiat, jotka Vihreät on muutenki pilanneet.
Suhmuroinu vieläpä vihreiden lempparitahon, eli kulttuuriväen kanssa.
Mukana demarien kansanedustaja.

*pyykkää mieli iloa ja tyytyväisyyttä hyristen*


(Vaikka ikävä kun Helsinki tuossa listassa kärsii)
 
vierailija
"Lisäksi Sinnemäki kommentoi Facebookissa, ettei hän ole osallistunut taloasiassa alueen poikkeamispäätösten valmisteluun eivätkä ne ole poliittisessa käsittelyssä muuttuneet.
– En siis ole vaikuttanut asian lopputulokseen, Sinnemäki kirjoittaa."

Eiköhän muut ole osanneet äänestää Sinnemäen haluamalla tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
"Lisäksi Sinnemäki kommentoi Facebookissa, ettei hän ole osallistunut taloasiassa alueen poikkeamispäätösten valmisteluun eivätkä ne ole poliittisessa käsittelyssä muuttuneet.
– En siis ole vaikuttanut asian lopputulokseen, Sinnemäki kirjoittaa."

Sinnemäen vanhemmat vuokraa tonttia johon Viitala pystytti mörskänsä...


Juu ei me tunneta, ei! Ei tuu asiat puheeksi!
Pihlis:"Mä oon rakentamas arvoalueelle isohkoa taloa, mutta sinne ei saa rakennuslupaa. Missään nimessä en käänny kenenkään tutun Sinnemäen puoleen, vaikka se on kaavoituksista vastaava!"
 
Sepä. Kaikki tuttu ja turvallinen revitään pois.
Ja vihervassarit haluavat muuttaa rakkaan Suomemme ruotsalaiseksi mamujen muokkaamaksi väkivaltaiseksi, entisen lintukodon ja sivistyksen kehdoksi, jossa teinityttöjen kunniamurhat on ihan ookoo. Ja mamujengit pelottavat ihan kaikkia. Poliisista pelastuspalveluun ja kaikkea siltä väliltä :cry::cry:
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
vierailija

Yleensähän Maria on kovin puheliasta sorttia, mutta nyt ei sitten suostu sanomaan mitään...
Asiassa ei näytä olevan mitään epäselvää.
Vaalien loppusuoralla keksimällä keksitään
kohujuttuja.
Olen joskus lukenut lehtijutun ko. rakennusprojektista.
Anni kommentoi fiksusti toimittajan kysymyksiin alppiruusupuistossa.
Toisen kodin haukkuminen mörskäksi on kuvottavaa. Kirjoittajan kannattaisi käydä uskonlahkossaan tunnustamassa rumat kirjoituksensa.
 
Asiassa ei näytä olevan mitään epäselvää.
Vaalien loppusuoralla keksimällä keksitään
kohujuttuja.
Olen joskus lukenut lehtijutun ko. rakennusprojektista.
Anni kommentoi fiksusti toimittajan kysymyksiin alppiruusupuistossa.
Toisen kodin haukkuminen mörskäksi on kuvottavaa. Kirjoittajan kannattaisi käydä uskonlahkossaan tunnustamassa rumat kirjoituksensa.
He he, varovasti arvioiden 99% kiistää omalta kohdaltaan rikosepäilyt. Eli vankilat on meilläkin täynnä syyttömiä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Sinua(kin) viedään kuin pässiä/lammasta narussa... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Montakohan peukkua tästä(kin) tosiasiasta Ruotsin suunnalta tulee palstalaisilta?

Isänmaallisimpien ja tosiasioista huoleistuneimpien mustien ainakin odotan peukuttavan :sneaky:

 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Asiassa ei näytä olevan mitään epäselvää.
Vaalien loppusuoralla keksimällä keksitään
kohujuttuja.
Olen joskus lukenut lehtijutun ko. rakennusprojektista.
Anni kommentoi fiksusti toimittajan kysymyksiin alppiruusupuistossa.
Toisen kodin haukkuminen mörskäksi on kuvottavaa. Kirjoittajan kannattaisi käydä uskonlahkossaan tunnustamassa rumat kirjoituksensa.

Eli nyt on herne nenässä sanasta "mörskä"? Oliko liian vulgääriä taas? Menikö ilta pilalle?

Juu voin vaikka iltauutisissa julistaa että se talo EI sovi sille kauniille pitsihuvila-alueelle ulkonäkönsä vuoksi.

Mutta turha sulle mitään on kirjoittaa. Vihervasurinaisilla kun on tärkeintä olla puuttumatta itse väärinkäytökseen, tärkeintä että siitä keskustellaan mahdollisimman kauniisti ja rötöstelijän mieltä pahoittamatta...
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Latimeria

Yhteistyössä