Kristillisdemokraatit ja islam?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi kristillisdemokraateissa suhtaudutaan niin nihkeästi minun kannattamaani yhteistyöhön islamistien kanssa? Itse olen islamistiystävieni kanssa eri mieltä monista yhteiskunnan järjestämistä koskevista kysymyksistä, mutta silti arvostamme suuresti toisiamme siksi, että sekä konservatiiviset kristityt että islamistit sydämissään haluavat toimia Jumalan tahdon mukaisin tavoin. Yksityiskohtien suhteen voisimme tehdä kompromisseja, sillä yksimielisyys vallitsee siitä, että yhteiskunta on rakennettava Jumalan käskyjen pohjalta.

Perinteisten kristittyjen ja islamistien olisi strategisesti viisasta liittoutua, sillä molempien tavoitteet uhkaa lopullisesti tehdä tyhjäksi SEKULARISMI. Kaikkein kammottavinta minusta on, jos yhteiskunnassa täysin hylätään Jumalan tahto, ei edes yritetä toteuttaa sitä ja annetaan kaiken valua Jumalaa vastaan tarkoituksella kapinoivien käsiin. Tämä skenaario on minusta niin järkyttävä, että uskon arvon tunnustavaa yhteiskuntaa ajavien olisi mielestäni syytä lopettaa kaikki riitely keskenään kun näin suuri uhka on kaatamassa kaikkien unelman yhteiskunnasta, joka pyrkii olemaan Jumalalle mieliksi.
 
Ymmärrän KD:n porukkaa tuossa.

Mä olen miettinyt, että kumpiko on pahempi: sekularisoituminen vai väärä uskonto, vaikka esim. muslimi eläisi nuhteettomammin kuin maallistuneet.
Ja totesin, että väärä uskonto on pahempi. Sen väärän uskonnon edustaja hengaa Jumalaksi tekeytyvän demonin kanssa, ja se on usein semmoinen ohitustie kadotukseen.
Jos johonkin, niin vääriin jumaliin meni Jumalalla hermo VT:n aikana.

Muslimeja pitää rakastaa, mutta heidän kanssaan ei saa rukoilla (siten että kristitty rukoilisi Jeesusta ja muslimi Allahia): silloin "tuo väärää tulta alttarille", eli muslimia ei saa rohkaista rukoilemaan yhtäkään rukousta demonin puoleen.
Pahan kanssa ei keskustella, sille ei puhuta, piste.

Maallistuneella ei ole oletusarvoisesti jumalaa, vaikka sortuisi muihin synteihin - usein heillä on jokin epämääräinen "yleisjumaluus" mielessä.

No mistä tietää, kumpiko on oikea jumala, Jeesus vai Allah?
Vastaus -> Ap: evankelioi ne muslimit Jeesukselle. Ne kertoo sen jälkeen sulle, kumpiko onkin se oikea, huomaavat eron.
 
.., mutta silti arvostamme suuresti toisiamme siksi, että sekä konservatiiviset kristityt että islamistit sydämissään haluavat toimia Jumalan tahdon mukaisin tavoin.
... suuri uhka on kaatamassa kaikkien unelman yhteiskunnasta, joka pyrkii olemaan Jumalalle mieliksi.
Minkä vitun jumalan?

Koettakaa nyt miinustaa 10.000 ”olemassaolevaa” jumalaa ja päätyä vihdoin siihen yhteen ainoaan ja ”oikeaan” :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailija
Jumalan tahto on täysin erilainen Raamatussa ja Koraanissa. Ei niitä voi yhdistää. Lukekaa Raamattua ja Koraania verratkaa asioita. TV7 arkistossa on keskusteluohjelma, missä verrataan edellä Mainittuja. Kristinuskoa ja islamia eivoi yhdistää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä