Haaveena vauva 2022

@Irtokehys Mitennii ehkä testaat?!? Mikä tää tämmönen testattomuus( = testaamattomuus, jäin miettii tätä sanaa ) kausi nyt oikein on meneillään

Toivottavasti joku nyt plussais äkkii

On.
Ti. Otettu vimppo terolut, jotenkin oletin et hanat aukeis pari päivää sen jälkeen mut turha toivo
Ke. Olis pisin kierto ikinä, jos siihen mennessä ei oo alkanut niin sit on testattava

No en kans tiiä (lainaus teinin sanavarastosta).
En usko olevani raskaana, ni ehkä odottelen vaan.. Ovistesteissähän mä oon tosi jämpti ja pakkomielteinen. Tässä raskaustestiasiassa sitä ehkä pitkittää, ni voi vaikka salaa eksyä tutkimaan uusimpia vaunuja nettiin :ROFLMAO:
 
@Irtokehys Mitennii ehkä testaat?!? Mikä tää tämmönen testattomuus( = testaamattomuus, jäin miettii tätä sanaa ) kausi nyt oikein on meneillään

Toivottavasti joku nyt plussais äkkii

On.
Ti. Otettu vimppo terolut, jotenkin oletin et hanat aukeis pari päivää sen jälkeen mut turha toivo
Ke. Olis pisin kierto ikinä, jos siihen mennessä ei oo alkanut niin sit on testattava
Mulla on melkeen teroluttien läpi alkanu vuoto aina. Mutta vissiin osalla antaa oottaa.

ps. testitalkoot ens viikolla :geek:(y)
 
En kyl usko tätä ja mulla on varmaan vaan testilasit päässä, mutta tämän aamun One Stepissä hyvin hento vaalea punertava viiva. Otin kuvankin mutta siinä näyttää enempi kyllä viivanpaikalle, livenä siinä on hieman punertavaakin.
Olen turvottanut niin älyttömästi ja närästänyt että hätähousuna päätin testata. Tänään DPO10. Uskaltaisikohan huomenna tehdä jo digin. :unsure:
 
En kyl usko tätä ja mulla on varmaan vaan testilasit päässä, mutta tämän aamun One Stepissä hyvin hento vaalea punertava viiva. Otin kuvankin mutta siinä näyttää enempi kyllä viivanpaikalle, livenä siinä on hieman punertavaakin.
Olen turvottanut niin älyttömästi ja närästänyt että hätähousuna päätin testata. Tänään DPO10. Uskaltaisikohan huomenna tehdä jo digin. :unsure:
Kuvaa tulemaan, ei haittaa vaikka ei näkyis kuvassa ku viivanpaikka, voimme tiirata yhdessä ;D
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.5.2021 Sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Irtokehys.................kp 35/32
Alinna86......................kp 29/26
Mirksukka..................kp 27/28-30
Esikoishaaveita..........kp 27/29
Skidi................................kp 26/35-36
Sinisilmät....................kp 26/29
Scarletta......................kp 24/28
Töppönen..................kp 23/26
Piipaa93.......................kp 22/?
Krippis..........................kp 21/25-28
Wbä..............................kp 21/27
Iinanen.........................kp 21/23-24
Minttuni........................kp 19/25
Ewa87..........................kp 19/30
Heidisofia.................kp 18/29-32
Sofialiina....................kp 17/24-27
Petronella09.............kp 15/27
Daisy01.........................kp 13/35
Toiveikas1992............kp 12/28
Keksi82...........................kp 11/28
Mozart.............................kp 11/28
Suhveli............................kp 10/27-29
Meemuli.........................kp 9/35-43
Gisella..............................kp 6/30
Leonida..........................kp 3/28-29
Mamtobe...................kp 1/28



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Alinna86......................dpo 15
Scarletta......................dpo 11
Esikoishaaveita............dpo 11
Iinanen............................dpo 11
Mirksukka...................dpo 10
Krippis...........................dpo 10
Töppönen_...............dpo 10
Wbä..............................dpo 8
Sofialiina...................dpo 6
Minttuni.......................dpo 5
Petronella09..........dpo 3
Toiveikas1992...……dpo -1
Ewa87............……………dpo -1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kuvaa tulemaan, ei haittaa vaikka ei näkyis kuvassa ku viivanpaikka, voimme tiirata yhdessä ;D
https://aijaa.com/SFK1nv
Lisäksi tein Pregchekin liuskan ja siihen myös hailura punertava viiva jonka myös mies myönsi näkevänsä, koitan ottaa siitä kuvan. o_O Täytyy toivoa että vahvistuu viivat. Työni takia miun olisi tärkeä tietää mahd.pian säteilyvaaran takia jos raskaana olen. Tiistaina alkaisi menkat jos alkaa miun normikierron mukaan, mutta tällä hetkellä tuntuu kyllä että ei ne ala.

Tässä vielä PC, joka miusta jopa selkeämpi kuin tuo One Step.

@minttuni
 
Viimeksi muokattu:
@Mirksukka No plussiltahan nuo näyttävät. Onnea!

On. Lämmöt pysyneet ylhäällä. Muita erityisempiä oireita ei ole. Tai no, pieni kuvotusolo, jos ei syö. Mutta tätähän mulla oli viime kierrossakin. Eilen oli tosi hyvällä mielellä yli 8 tunnin yöunien jälkeen ja sai vaikka mitä aikaan. Nyt takana aivan horror-yö levottomien jalkojen kanssa. Kun toinen ensin rauhoittui, toinen aloitti kirjaimellisen sätkimisen.
 
@Mirksukka No plussiltahan nuo näyttävät. Onnea!

On. Lämmöt pysyneet ylhäällä. Muita erityisempiä oireita ei ole. Tai no, pieni kuvotusolo, jos ei syö. Mutta tätähän mulla oli viime kierrossakin. Eilen oli tosi hyvällä mielellä yli 8 tunnin yöunien jälkeen ja sai vaikka mitä aikaan. Nyt takana aivan horror-yö levottomien jalkojen kanssa. Kun toinen ensin rauhoittui, toinen aloitti kirjaimellisen sätkimisen.
Minulla myös oli etenkin viime yö levoton ja eilen aamulla heräsin aivan pirteänä jo viideltä mikä on miulle epänormaalia.

Kiitos <3 , mutta odottelen kyl viel sen digin ja hetken ennenkuin uskallan siirtyä plussanneisiin tai edes uskoa tätä todeksi.
 
https://aijaa.com/SFK1nv
Lisäksi tein Pregchekin liuskan ja siihen myös hailura punertava viiva jonka myös mies myönsi näkevänsä, koitan ottaa siitä kuvan. Täytyy toivoa että vahvistuu viivat. Työni takia miun olisi tärkeä tietää mahd.pian säteilyvaaran takia jos raskaana olen. Tiistaina alkaisi menkat jos alkaa miun normikierron mukaan, mutta tällä hetkellä tuntuu kyllä että ei ne ala.

Tässä vielä PC, joka miusta jopa selkeämpi kuin tuo One Step.

@minttuni
Ihan selkee tuo pc! Digi näyttää varmasti huomenna jo! :)
 
En kyl usko tätä ja mulla on varmaan vaan testilasit päässä, mutta tämän aamun One Stepissä hyvin hento vaalea punertava viiva. Otin kuvankin mutta siinä näyttää enempi kyllä viivanpaikalle, livenä siinä on hieman punertavaakin.
Olen turvottanut niin älyttömästi ja närästänyt että hätähousuna päätin testata. Tänään DPO10. Uskaltaisikohan huomenna tehdä jo digin.
Onnea ❤ Näin plussan!
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirksukka
@Mirksukka Selvä plussa, onnea ❤
Ja varmasti näyttää jo digi! Noi one stepit on huonompia kuin just vrt. Pc. Ei oo herkkiä vaikka niin väittäävätkin.

@Töppönen_ Aiiivan :D Sinuuhan täs varmaan ootellaankin, enpäs heti tajunnu :LOL: ❤

@Irtokehys Voi kun pääsiskin oikeesti vaunuja tiirailee eikä jäis vaa haaveshoppailuun. Mulla on luuri täynnä kuvakaappauksia mitä haluan jos joskus raskaus etenis niin pitkälle. Mul ei muuten oo ees yhtää testiä enkä varppina osta ennen ke. Toki jos ostais ni varmaa heti alkais menkat :D
 
Päätin nyt jättää kumminki vielä ovistestit kaappiin odottamaan.
Tänään kp12, flow ennusti eiliselle ovista, toinen sovellus huomiselle, mitään oireita/tuntemuksia oviksesta ei ole.
Josko tänään pääsis tallettelemaan.
Vauva asiat ollut vähemmällä mielessä nyt.tässä kierrossa muutenkin, töitä ollu ihan hirmusesti ja kaikkea muutaki puuhaa.
Kp7 tallettelujen jälkeen pieni verinen tippa paperiin, muuten täysin oireetonta koko aika.
 
En oo tässä viikonlopun aikana kerinny lukeen teijän juttuja mut luen ne kyllä kun kerkiän.. mulle vois tälle päivälle päivittää kp 1/28. Enään yks pettymys niin on aika lapsettomuuspolille hoitojen alotukseen.. josko alkais sit tapahtuakkin jotain..
Pahoittelut:(
Toivottavasti hoitojen avulla viimeistään onnistutte❤

Meillähän muuten on se polin aika ensi kuussa mutta oli vain mulle, tekeeköhän miehellä siellä mukana mitään (?) Tai saako ees ylipäätään tulla mukaan:unsure:
Meillä yksityinen teki lähetteen julkiselle kun oltiin aiemmin siellä kevyissä hoidoissa...
Joku kysely lomake siinä tuli mukana mikä ainakin pitää täyttää.
Jos ne sattuu sillä ekalla kerralla ultraamaan niin kierron vaihe olis just ehkä ovulaation tienoilla.
 
vierailija
Toiveikas1992 ja vierailija, molempiin Kyllä! :giggle:
Kiitos!

Minulla vähän outo tilanne. Siis viimeksi kuukautiset alkoi 16.4. ja ovis olisi pitänyt tulla kalenterin mukaan 1.5. mutta en tikuttanut niin en tiedä. Kumminkin miehen kanssa harrastettiin seksiä vain 6.5. pull out-menetelmällä. No yleensä minun kierto on 29/30 PV eli olisi pitänyt alkaa 14.-15.5. aattelin vaan jos se ovis olisikin ollut myöhemmin mitä kalenterissa merkitty,sillä nyt kuukautiset myöhässä. Huomenna meinasin käydä ostaa testin jos ei kuukautiset aamuun mennessä ala.
 
Täällä oviksen jälkeinen alakulo:( Usko tärppiin on olematon:(Kasvot kukkii ihan kunnolla,tuntuu että se gynen määräämä voide pahentaa tilannetta:( apteekissa varoitteli työntekijä että näin voi käydä :/Lisäksi sukulainen postaili jälleen masu kuviaan someen:( Kyllä minäkin ylpeänä tekisin niin jos voisin ..

Viime kesänä haaveilin, ettei tulevana kesänä tarvisi olla töissä, eipä mennyt asiat niin:/Nyt toivon vaan,että raskaus alkaisi mahdollisimman pian ,että ensi kesänä -22 vihdoin olisi äityisloman aika :)
 
  • Surullinen
Reactions: wbä ja minttuni
Minulla iski kipeät finnit 2kk kierukan poistosta(aikuis iän akne) ja edelleen tappelen finnien kanssa, kokeillut jos minkälaiset ihonhoito aineet ja nyt aloitin gynen määräämän voiteen.
Pahimmat finnit iskee oviksen ja menkkojen aikaan

Toivottavasti pääset helpommalla eikä muutu akneksi .
Kääk! Kuulostaa hurjalta, etenkin kun en ole koskaan kärsinyt mistään iho-ongelmista. Toivotaam todella ettei akne puhkea, vaan selviäisi muutamalla näpyllä... Ja tsemppiä myös itsellesi ihonhoitoon, ikävä vaiva :/

Mirksukka minusta näyttää plussalta! Onnea❤

Omaa napaa. Se verinen "vuoto" sitten oli ja meni. Mitä lie.. Kesti alle vuorokauden. Eli menkat eivät alkaneet ja nyt kp26. Flo ennustaa kuukautisten alkavan ens viikon torstaina, mutta luultavasti mun jo valmiiksi hiukan epäsäännöllinen kierto on vielä sekaisin ja odottelen menkkoja milloin tahansa alkavikdi :D suorastaan toivon, että alkaa pian, koska seuraavassa kierrossa haluaisin tikuttaa ovista ja se jännittää!
 

Yhteistyössä