Kuinka olet nolannut lapsesi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin kuulla muiden kokemuksia siitä, miten on onnistunut nolaamaan lapsensa. Oikeasti tai sitten vain lapsen mielestä.

Omia kokemuksia:
- 10v tyttö koki nöyryyttävänä, kun muistutin häntä kaverin kuullen syksyllä heijastimen käyttämisestä
- 12v tyttö häpeili koko kauppareissun ajan, kun mulla oli pyöräilykypärä päässä (oltiin lähikaupassa ehkä 3 min)
- 14v poika raivostui, kun aloin seurata Instagramissa hänen hyvää kaveria
- etenkään poika ei kehtaa vastata puhelimeen, jos soitan kun on kavereita vieressä (ja muutenkaan ei saisi koskaan soittaa)
+ koskaan ei saa halata, ”lässyttää” tai oikeastaan puhua mitään kavereiden läsnäollessa, pätee kaikkien kolmen kohdalla
 
vierailija
Mun poikaystävä yläasteelta oli meillä käymässä, ja äiti kutitti sitä jalkapohjasta, kun sillä oli jalat sohvalla. Vieläkin näen tämän hidastettuna kohtauksena kaikessa kiusallisuudessaan, vaikka oon jo 29v
 
vierailija
Oltiin 3v lapsen kanssa leikkipuiston keinussa, ja siihen viereen tuli toinen äiti lapsensa kanssa. Mulla ei ole tapana alkaa ventovieraiden kanssa juttusille.

Siinä oltiin aikamme kaikki hiljaa, kun mun lapsi ei vaan enää kestänyt sitä ettei kukaan puhu mitään :D ja sit se jotenkin vaikeena kettuili mulle: "Äiti miks sua ujostuttaa nyt"

En kyllä oo varma nolasinko mä lapsen vai nolasiko lapsi mut!
 

Yhteistyössä