Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Päivää. Tuntuu että silmänurkissa ois kilo paskaa... No tän sitä saa, kun ei käyttänyt tabuja ennaltaehkäisevästi.

Robomode ei sitten anna sanoa edes paska. Voihan paska
Joo siis allergia? Mitäs siellä on ilmassa?
Mulla meni ensimmäiset vuodet googlettaessa, et mitä kaikkee on ilmassa, ja tajusin, et niitä juttuja on niin monta, et en voi olla allergonen kaikelle. Et kaipa siitepölyä on vain määrällisesti niin paljon, et reagoin kaikkeen.
 
Joo siis allergia? Mitäs siellä on ilmassa?
Mulla meni ensimmäiset vuodet googlettaessa, et mitä kaikkee on ilmassa, ja tajusin, et niitä juttuja on niin monta, et en voi olla allergonen kaikelle. Et kaipa siitepölyä on vain määrällisesti niin paljon, et reagoin kaikkeen.
etelä- ja keskisuomessa on koivun siitinpölyjä todella runsaasti liikkeellä
 
Joo siis allergia? Mitäs siellä on ilmassa?
Mulla meni ensimmäiset vuodet googlettaessa, et mitä kaikkee on ilmassa, ja tajusin, et niitä juttuja on niin monta, et en voi olla allergonen kaikelle. Et kaipa siitepölyä on vain määrällisesti niin paljon, et reagoin kaikkeen.
Kaikkea mahollista ja mahotonta

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenii. Ja juu, kutittaa sekä nokkaa että silmiä vsik oon popsinut ja truuttaillut kaikki lääkkeet.

Ostoksilla. Cittarissa oli tunti sitten muutama asiakas mun lisäksi. Ny odottelen jotta Stadiumin outlet aukeaa. Sit pitää vielä piipahtaa työmaalla mut parempi notkua siellä ruuhka-aikaan ja hoitaa ostokset nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Pitäis olla vain yksi vuodenaika.
Taasen alkoi pihan putsaus talven jäljiltä, kukkien istutus, talvitamineitten varastointi
Miten tähän lämpimämpään säähän taasen tottuu kylmän talven jälkeen!
Kuinka muut palstalaisen ottavat asian?
Jätättekö talvitavarat roikkumaan missä ne olivat talvenkin, vai laitatteko ne varastoon?
Aivan liikaa työtä vain noiden vuodenaikojen vaihtumisen vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Pitäis olla vain yksi vuodenaika.
Taasen alkoi pihan putsaus talven jäljiltä, kukkien istutus, talvitamineitten varastointi
Miten tähän lämpimämpään säähän taasen tottuu kylmän talven jälkeen!
Kuinka muut palstalaisen ottavat asian?
Jätättekö talvitavarat roikkumaan missä ne olivat talvenkin, vai laitatteko ne varastoon?
Aivan liikaa työtä vain noiden vuodenaikojen vaihtumisen vuoksi.
No siis, mä tykkään mm. kitkemisestä. Oon puutarha ihmisiä.
Mä voin hoitaa sun pihan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä