vierailija
VR kuljettaa uudelleenlastattua tavaraa suuria määriä. Kuten myös muut junaliikennöitsijät.Sano se VR:lle...
VR kuljettaa uudelleenlastattua tavaraa suuria määriä. Kuten myös muut junaliikennöitsijät.Sano se VR:lle...
Miettiä sitä, että sulla ja monella muulla ei ole varaa asua pk-seudulla, jos 4 miljoonaa muualla Suomessa asuvaa pukataan sinne erinomaisten liikenneyhteyksien äärelle.Siis mitä pitäisi miettiä? Sitäkö, että kaikkien suomalaisten työpaikat ovat pk-seudulla?
PS. Pääkaupunkiseudulle on erinomaiset joukkoliikenneyhteydet.
Oletko koskaan tullut aamujunalla Helsinkiin päin?PS. Pääkaupunkiseudulle on erinomaiset joukkoliikenneyhteydet.
Kuka on ehdottanut, että kaikki suomalaiset pitäisi pukata pk-seudulle? En minä ainakaan, joten mietityttää kyllä, että mistä olet tuollaisen idean keksinyt.Miettiä sitä, että sulla ja monella muulla ei ole varaa asua pk-seudulla, jos 4 miljoonaa muualla Suomessa asuvaa pukataan sinne erinomaisten liikenneyhteyksien äärelle.
Siltä vaikuttaa nämä jutut.Kuka on ehdottanut, että kaikki suomalaiset pitäisi pukata pk-seudulle? En minä ainakaan, joten mietityttää kyllä, että mistä olet tuollaisen idean keksinyt.
Itsestäni taas vaikuttaa siltä, että perussuomalaisten on mahdoton ajatella asioita autoilukuplan ulkopuolelta. Eli siis kaikki siellä ulkopuolella oleva on heille jotain äärimmäistä pahuutta edustavaa vihervasemmistoituhippisuvakkijuttua.Siltä vaikuttaa nämä jutut.
Kuulemma böndelöä ei pitäisi asua.Kuka on ehdottanut, että kaikki suomalaiset pitäisi pukata pk-seudulle? En minä ainakaan, joten mietityttää kyllä, että mistä olet tuollaisen idean keksinyt.
Onko kaikki pk-seudun ulkopuolinen böndeä?Kuulemma böndelöä ei pitäisi asua.
Minusta taas vaikuttaa siltä, että vihervasemmisto ei pysty ajattelemaan asioita helsinkikuplan ulkoupuolelta. Elämää on muuallakin kuin Helsingissä, jopa kaupunkejakin.Itsestäni taas vaikuttaa siltä, että perussuomalaisten on mahdoton ajatella asioita autoilukuplan ulkopuolelta. Eli siis kaikki siellä ulkopuolella oleva on heille jotain äärimmäistä pahuutta edustavaa vihervasemmistoituhippisuvakkijuttua.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolella on suuri määrä autottomia ihmisiä.Minusta taas vaikuttaa siltä, että vihervasemmisto ei pysty ajattelemaan asioita helsinkikuplan ulkoupuolelta. Elämää on muuallakin kuin Helsingissä, jopa kaupunkejakin.
Mahtuvat hyvin avovaunuun. Toimitus lähimmälle asemalle, josta liityntäkuljetus rekalla talotyömaalle. Näin toimitaan eräissä paikoissa ulkomailla nykyisinkin.Mitenkäs junalla toimitetaan esim talopaketit?
Tietysti on, ei kukaan ole muuta väittänytkään. Eikä kukaan omista turhaan autoa, paitsi pk-seudulla asuvat.Pääkaupunkiseudun ulkopuolella on suuri määrä autottomia ihmisiä.
Miksi teet noin jyrkän jaon pk-seudun ja muun Suomen välillä?Tietysti on, ei kukaan ole muuta väittänytkään. Eikä kukaan omista turhaan autoa, paitsi pk-seudulla asuvat.
Jako oli jo tehty, kun minä tulin keskusteluun mukaan.Miksi teet noin jyrkän jaon pk-seudun ja muun Suomen välillä?
Eli rekalla tehtaalta rautatielle ja perillä rekalla paikalle.Mahtuvat hyvin avovaunuun. Toimitus lähimmälle asemalle, josta liityntäkuljetus rekalla talotyömaalle. Näin toimitaan eräissä paikoissa ulkomailla nykyisinkin.
Miten joku voi olla noin pihalla... Mites kun vaikka asuisit siinä työpaikan pihapiirissä, mutta tarvitset työtehtäviesi hoitamiseen autoa, jonka työnantaja edellyyttää olevan omasta takaa? Kannattasko joskus hieman tulla sieltä Helsingin vilinästä muualle Suomeen ihmettelemään, että miten sitä täällä landella oikein töitä tehdään ilman julkista liikennettä. Tai turha vaiva, ettehän te ymmärtäisi näkemäänne kuitenkaan, vaan pitäisitte noista typeristä olettamuksistanne kiinni, vaikka kuinka koittaisi ratakiskosta vääntää... Mitä, by the way, ei kyllä joka kylästä löydy. Meiltä löytyy, mutta harmi vaan kun sillä junalla pääsee vaan kahteen suuntaan, eikä se rata kiemurtele joka kaupungin kolkassa.On ihan normaalia muuttaa lähemmäs työpaikkaa jos työmatka on liian pitkä.
Julkista liikennettä taas tulee sitä enemmän mitä enemmän sille on kysyntää.
Voihan työnantaja edellyttää työntekijältä vaikka oman helikopterin käyttöä, mutta vähissä ovat työnhakijat silloin. Eli jos työnhakijoita ei saa sillä ehdolla, että pitää olla auto, niin työnantaja tinkii sitten siitä ehdosta ja hankkii firmalle oman auton.Miten joku voi olla noin pihalla... Mites kun vaikka asuisit siinä työpaikan pihapiirissä, mutta tarvitset työtehtäviesi hoitamiseen autoa, jonka työnantaja edellyyttää olevan omasta takaa? Kannattasko joskus hieman tulla sieltä Helsingin vilinästä muualle Suomeen ihmettelemään, että miten sitä täällä landella oikein töitä tehdään ilman julkista liikennettä. Tai turha vaiva, ettehän te ymmärtäisi näkemäänne kuitenkaan, vaan pitäisitte noista typeristä olettamuksistanne kiinni, vaikka kuinka koittaisi ratakiskosta vääntää... Mitä, by the way, ei kyllä joka kylästä löydy. Meiltä löytyy, mutta harmi vaan kun sillä junalla pääsee vaan kahteen suuntaan, eikä se rata kiemurtele joka kaupungin kolkassa.
Juu, koulubussit menee kaksi kertaa päivässä, mutta ne on tarkoitettu vain koululaisille, eikä siihen oteta muita kyytiin. Muita ehdotuksia? Taxi joo, mutta sekin on hiivatin kallista kulkemista.Voihan työnantaja edellyttää työntekijältä vaikka oman helikopterin käyttöä, mutta vähissä ovat työnhakijat silloin. Eli jos työnhakijoita ei saa sillä ehdolla, että pitää olla auto, niin työnantaja tinkii sitten siitä ehdosta ja hankkii firmalle oman auton.
Julkista liikennettä voi olla paljon muunkin sorttista kuin vain junat.
Juuh: vanhuksia ja alaikäisiä lapsia.Pääkaupunkiseudun ulkopuolella on suuri määrä autottomia ihmisiä.
Ai niin, meillä on aamuvuorossa yli 10 ihmistä ja illassakin 5, että aika monta autoa sais sit olla ja rikas työnantaja. Ja autoja ne on nekin, jotka aiheuttaa päästöjä. Ja turha ehdottaa sähköautoa. Sekin on ollut kokeilussa, eikä toimi meidän työssä.Voihan työnantaja edellyttää työntekijältä vaikka oman helikopterin käyttöä, mutta vähissä ovat työnhakijat silloin. Eli jos työnhakijoita ei saa sillä ehdolla, että pitää olla auto, niin työnantaja tinkii sitten siitä ehdosta ja hankkii firmalle oman auton.
Julkista liikennettä voi olla paljon muunkin sorttista kuin vain junat.
Kaikki autoilukuplan sisäpuolella olevat ovat vihervasemmistoituhippisuvakeille äärimmistä pahuutta edustavaa.Itsestäni taas vaikuttaa siltä, että perussuomalaisten on mahdoton ajatella asioita autoilukuplan ulkopuolelta. Eli siis kaikki siellä ulkopuolella oleva on heille jotain äärimmäistä pahuutta edustavaa vihervasemmistoituhippisuvakkijuttua.
Kilometrikorvaukset ovat ilmaisia työnantajalle?Ai niin, meillä on aamuvuorossa yli 10 ihmistä ja illassakin 5, että aika monta autoa sais sit olla ja rikas työnantaja. Ja autoja ne on nekin, jotka aiheuttaa päästöjä. Ja turha ehdottaa sähköautoa. Sekin on ollut kokeilussa, eikä toimi meidän työssä.
Ei ole. Mutta tällä nillitetään nyt autoilun vähentämisestä. Se nyt vaan ei pk seutulaisille mene jakeluun millään, että on seutuja ja jopa ammatteja / työpaikkoja joissa se auto nyt vaan on välttämättömyys, eikä sitä voi korvata millään muulla - yksinkertsisedti siitä syystä, että matkat on pitkiä ja / tai sitä julkista liikennettä ei kerta kaikkiaan vaan ole tai se ei vastaa tarvetta! Eikä sekään mene jakeluun, että kaikki Suomen ihmiset nyt vaan ei millään voi asua siellä Helsingissä betonilähiöissä.Kilometrikorvaukset ovat ilmaisia työnantajalle?
Lietsot ihmeellistä vastakkainasettelua. Ikään kuin pk-seutu ja muu Suomi olisivat jotenkin kaksi eri maailmaa autoilun suhteen. Tai että autoilu olisi joku kaikki tai ei mitään -kysymys.Ei ole. Mutta tällä nillitetään nyt autoilun vähentämisestä. Se nyt vaan ei pk seutulaisille mene jakeluun millään, että on seutuja ja jopa ammatteja / työpaikkoja joissa se auto nyt vaan on välttämättömyys, eikä sitä voi korvata millään muulla - yksinkertsisedti siitä syystä, että matkat on pitkiä ja / tai sitä julkista liikennettä ei kerta kaikkiaan vaan ole tai se ei vastaa tarvetta! Eikä sekään mene jakeluun, että kaikki Suomen ihmiset nyt vaan ei millään voi asua siellä Helsingissä betonilähiöissä.