Millon 40v saa koronarokotteen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä ota korona rokotetta, sivuvaikutukset niin hirveät että kuolet ennemmin rokotteeseen kuin tautiin. Eihän hoito saa olla pahempi kuin itse tauti .
Seuraa netistä koronarokotteiden haittavaikutuksia ja niistä tehtyjä valituksia.
 
vierailija
Älä ota korona rokotetta, sivuvaikutukset niin hirveät että kuolet ennemmin rokotteeseen kuin tautiin. Eihän hoito saa olla pahempi kuin itse tauti .
Seuraa netistä koronarokotteiden haittavaikutuksia ja niistä tehtyjä valituksia.
Kuolleisuus koronaan on suurempi kuin kuoleisuus rokotteeseen, ja taudin sivuvaikutukset on paljon rajummat kuin rokotteen.

Kuinka monta pahan sivuvaikutukset saanutta tunnet henk.koht? Itse en tunne kuin yhden joka sai vähän lämpöä (69v riskiryhmäläinen), ja tunnen useamman kymmentä rokotuksen saanutta.
 
vierailija
Kuolleisuus koronaan on suurempi kuin kuoleisuus rokotteeseen, ja taudin sivuvaikutukset on paljon rajummat kuin rokotteen.

Kuinka monta pahan sivuvaikutukset saanutta tunnet henk.koht? Itse en tunne kuin yhden joka sai vähän lämpöä (69v riskiryhmäläinen), ja tunnen useamman kymmentä rokotuksen saanutta.
Sivuvaikutukset riippuu siitä, minkä rokotteen saa. Mun työpaikalla sai tosi monet sivuvaikutuksia, päänsärkyä, kipuja koko kropassa, ripulia, pahoinvointia, kuumetta jne. kaikki ne, jotka saivat AstraZenecan rokoitteen. Jotkut sai 40 asteen kuumeen, jotkut oli sairaana monta vuorokautta. Niillä, jotka sai Pfizerin rokotteen ei ilmennyt mitään sivuvaikutuksia. Meitä on satoja täällä töissä. Nyt AstraZenecaa annetaan vain 65+ ikäisille. Ei kai väliä jos sairastuvat tai kuolevat rokoitteeseen kun ovat jo noin vanhoja?Näin toimitaan Ruotsissa.
 

Yhteistyössä