Minkä takia Floydin kuolema oli murha, eikä tappo?

vierailija
Vasemmiston kanta löytyy Ylestä ja Hesarista sekä sun jutuista.

Rangaistusta ei ole vielä tullut. On vasta todettu syyllistyneen rikokseen.
No laitapa linkki. Mun jutut olet kyllä ymmärtänyt väärin. Sitä paitsi en äänestä vasemmistoa. Erikoista, että jatkuvasti keksit asioita omasta päästäsi. Ehtymätön varanto. Ei välttämättä hyvä sellainen.
 
vierailija
No laitapa linkki. Mun jutut olet kyllä ymmärtänyt väärin. Sitä paitsi en äänestä vasemmistoa. Erikoista, että jatkuvasti keksit asioita omasta päästäsi. Ehtymätön varanto. Ei välttämättä hyvä sellainen.
Vielä muuten lisään, että pitääkö olla vasemmistolainen tuomitakseen tuon teon? Ja vastaavasti persu, kun naureskelee tapahtuneelle, siis surman urhille? Kuten Ano?
 
vierailija
Pitäisi ja pitäisi, mutta ei päästä. Suomessa on kansainvälisestikin arvioituna hyvä poliisikunta, esim. poliisin aseenkäyttö on todella vähäistä verrattuna muihin maihin. Valintakriteerit ovat tähän tietoon peilattuna sopivat.
Sitten sitä voi miettiä johtuuko Suomessa poliisin suht vähäinen aseenkäyttö poliisista vai poliisin asiakkaista.
 
vierailija
vierailija

Siinä yksi, lisää voit etsiä itse.
Ei joutunut vankilaan taposta, jatkaa poliisimiehen töitä, valtio maksoi poliisin puolesta korvaukset ja varmaan sakkoon pantiin kolehti kiertämään.
 
vierailija
Mä olen joskus nuorena ollut päivähoidossa. Silloin harrastettiin holdingia riehuvien tai karkailevien lasten kohdalla.
Erästä purevaa ja päällään puskevaa lasta pidin sylissä 45 min, sitten vaihto, ja lto piti toiset 45 min.kunnes rauhoittui. Seuraavat kerrat jo lyhempiä.

Niin monituiset kerrat olen kuullut sanat "sä satutat mua", vaikka en ole puristanut yhtään.
Tuon osaa teinit yläasteella. Tuon osaa rikolliset poliisi-TV:ssä kun heitä raijataan autoon.
Eli jos jokunen lapsi olisi kuollut noissa holding-jutuissa, se olisi ollut mielestäsi ok. Ainahan ne sutta on huutanut turhaan
 

Yhteistyössä