Minkä takia Floydin kuolema oli murha, eikä tappo?

Mä olen joskus nuorena ollut päivähoidossa. Silloin harrastettiin holdingia riehuvien tai karkailevien lasten kohdalla.
Erästä purevaa ja päällään puskevaa lasta pidin sylissä 45 min, sitten vaihto, ja lto piti toiset 45 min.kunnes rauhoittui. Seuraavat kerrat jo lyhempiä.

Niin monituiset kerrat olen kuullut sanat "sä satutat mua", vaikka en ole puristanut yhtään.
Tuon osaa teinit yläasteella. Tuon osaa rikolliset poliisi-TV:ssä kun heitä raijataan autoon.
 
vierailija
Ole sitten uskomatta. Ihan sama mulle.

Mä en mitään muuta halua kuin rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta, ja sitä että asioihin ei vaikuteta mellakoiden kautta. Jos se on sun mielestä ei-kristillistä, niin sit olkoon.

Mua kiinnostaa vain totuus, ja koko totuus.
No eikö asiassa tapahtunut oikeus?

Väkivaltainen mellakointi ja paikkojen rikkominen ei ole ok, joku sitä aina käyttää tekosyynä, mutta suurin osa tämänkin tapauksen laukaisemana käyttäytyi väkivallattomasti.
 
vierailija
Mä olen joskus nuorena ollut päivähoidossa. Silloin harrastettiin holdingia riehuvien tai karkailevien lasten kohdalla.
Erästä purevaa ja päällään puskevaa lasta pidin sylissä 45 min, sitten vaihto, ja lto piti toiset 45 min.kunnes rauhoittui. Seuraavat kerrat jo lyhempiä.

Niin monituiset kerrat olen kuullut sanat "sä satutat mua", vaikka en ole puristanut yhtään.
Tuon osaa teinit yläasteella. Tuon osaa rikolliset poliisi-TV:ssä kun heitä raijataan autoon.
Liittyy tähän keissiin miten?
 
No eikö asiassa tapahtunut oikeus?

Väkivaltainen mellakointi ja paikkojen rikkominen ei ole ok, joku sitä aina käyttää tekosyynä, mutta suurin osa tämänkin tapauksen laukaisemana käyttäytyi väkivallattomasti.
Edelleen mä penään. Missä näkyi Chauvinin aikomus tappaa?
Polvella maassa pitäminen kuuluu poliisikoulutukseen.
Se oli sen sijaan ratkaiseva hetki kun Chauvinin olisi pitänyt lopettaa Floydin rauhoituttua, mutta siinä jatkamisessakaan mä en näe tappoaietta.
Ja joka sen tappoaikeen on laittamassa hänen korviensa väliin, syyllistyy vain olettamukseen.
 
vierailija
Third-degree murder would require a lower standard of proof than second-degree. To win a conviction, prosecutors would have to show only that Floyd's death was caused by an act that was obviusly dangerous, though not necessarily a felony. That would result in a maximum sentence of 25 years.

Goole auttaa, kokeilisit joskus.
Mitä et ymmärtänyt tästä? Ap siis
 
vierailija
Edelleen mä penään. Missä näkyi Chauvinin aikomus tappaa?
Polvella maassa pitäminen kuuluu poliisikoulutukseen.
Se oli sen sijaan ratkaiseva hetki kun Chauvinin olisi pitänyt lopettaa Floydin rauhoituttua, mutta siinä jatkamisessakaan mä en näe tappoaietta.
Ja joka sen tappoaikeen on laittamassa hänen korviensa väliin, syyllistyy vain olettamukseen.
No sun pitää kysyä varmaan sitä niiltä, jotka näin päättivät. Olisitko halunnut, että poliisi jää tuomiotta? Vai mistä kiikastaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Selvitäpä, mitä siinä keississä tapahtui.

Siks toisekseen, se osoitti ammattitaidottomuutta. Plus että jos kuolemaa pelkää, niin ehkä poliisiksi ryhtyminen oli virhevalinta.
On selvitetty ja kuolleen olisi pitänyt olla lähtemättä karkuun ja olisi hengissä.

Kuolemaa pelkäämätöntä henkilöä ei saisi ottaa poliisiksi, koska sellainen ihminen ei ole mieleltään terve.
 

Yhteistyössä