Persahtavien ihannepoju ano ja hänen viisaat seuraajansa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mullehan on ihan sama uskotko sinä vai et ja minähän en nyt puhunut mistään oikaisuista, joten älä kerro mun puolesta mistä puhun, jooko?
Minä nimittäin puhun ihan siitä, että jo se mitä puhun perussuomalaisista tai maahanmuutosta ollaan teilattu usein (harmaiden yleensä) vääräksi mielipiteeksi.
Linkkaa joku esimerkki niin osataan puhua samasta asiasta.
 
vierailija
No voi hyvänen aika nyt sentään...jos mä olisin halunnut ottaa osaa tähän Ano Turtiaisen twiittailuun niin kai mä nyt aikuinen ihminen olisin osannut tehdä sen ilman kutsuakin?

Kommentoidaan nyt sitten: Olen lukenut joskus, enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy niinkuin käyttäytyy..jotkut hänen omista seuraajistaankin tuntuu miettivän välillä, että kaveri on flipannut pahasti nyt = oli tuon tapaisia kommentteja hänen väkivalta poliiseja kohtaan viesteistään.

Mun mielestä Ano olis voinut keskittyä voimannostoon enemmän ja jättää politiikan muille, politiikassa ei sovi heitellä ilmoille mitä tahansa sylki suuhun tuo ja välillä hänen käytöksensä on suorastaan moukkamaista.

Noin, kelpasiko?
Hyvä Ellu!
 
vierailija
Koronan kieltävän QAnonin ja kanssahörhöilijöiden olisi syytä lukea tämä:

Todennäköisesti ainoa pelastava hoito osalle koronavirusinfektiopotilaista
Tulokset perustuvat pieneen potilasjoukkoon, mutta tutkijoiden mukaan ne osoittavat keuhkonsiirron olevan todennäköisesti ainoa pelastava hoito osalle koronavirusinfektiopotilaista, joilla on akuutti hengitysvajausoireyhtymä.


 
  • Surullinen
Reactions: Elena777

Yhteistyössä