Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Se on päivittäinen aktiivisuustavoite prosentteina. 100 siis ois täydet. MUTTA asetin ton tavoitteen joulun alla ku oltiin just jääty lomille eli se on tyyliä "toimistotyöläisen" tavoite.
Tommone mittari ois kyl hyvä, oon miettiny tuon hommaamista...mut mäkättääkö se usein "et oo taaskaan tänään tehny yhtää mitään?" Mä en jaksais semmosta tamagotci-inisijää ranteessa. :)
 
Nudena peilin eteen. Siinä sulle motivoiva aktiivisuusmittari, vaa'an lisäksi
No joo, se on aika armoton. :unsure:
Mutta vielä pahempi: valokuva itsestä ilman että poseeraat mitenkään.
Luulin olevani viime kesänä kunnossa, mut nyt viikolla katselin yksiä tutun ottamia valokuvia meikäläisestä viime kesältä (vaikka oli vaatteet päällä siis :D) nii jestas...:eek:
 
Deleted member 149094
Siis hyvä semmonen aktiivisuusmittari joka kertoo lukemat, mut ei syyllistä ja maalita mua.
Mä en tiennyt, et on puhuvia aktiivisuusrannekkeita. Mä haluan just semmoisen, joka huutaa täysillä ja kimeällä äänellä, et perse ylös penkistä, stanan laiskamato!

Heräsin aamulla uneen, jossa tein kyykkyjä, kakskymmentä oli menossa, eikä edes hengastyttänyt. Olin mahdottoman pirteä,enkä saanut nukuttua enää :LOL:
 
No joo, se on aika armoton.
Mutta vielä pahempi: valokuva itsestä ilman että poseeraat mitenkään.
Luulin olevani viime kesänä kunnossa, mut nyt viikolla katselin yksiä tutun ottamia valokuvia meikäläisestä viime kesältä (vaikka oli vaatteet päällä siis ) nii jestas...
Nudekuvaa sit vaan tänne. Ei mollata. Kannustetaan vaan :)
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
Mä en tiennyt, et on puhuvia aktiivisuusrannekkeita. Mä haluan just semmoisen, joka huutaa täysillä ja kimeällä äänellä, et perse ylös penkistä, stanan laiskamato!

Heräsin aamulla uneen, jossa tein kyykkyjä, kakskymmentä oli menossa, eikä edes hengastyttänyt. Olin mahdottoman pirteä,enkä saanut nukuttua enää
Ei ne nyt puhetta suolla niiku Ritari Ässän rannekello, mut joku lause "hop hop lenkille!" riittää mut suututtamaan.
Mun päivät on tosi erilaiset, yritän lenkkeillä mut jos en joku päivä ehdi, niin en ehdi. En ota siitä ressiä.
 
Mä en tiennyt, et on puhuvia aktiivisuusrannekkeita. Mä haluan just semmoisen, joka huutaa täysillä ja kimeällä äänellä, et perse ylös penkistä, stanan laiskamato!

Heräsin aamulla uneen, jossa tein kyykkyjä, kakskymmentä oli menossa, eikä edes hengastyttänyt. Olin mahdottoman pirteä,enkä saanut nukuttua enää
No mä näin tänään unessa, että suutelin kiihkeästi erään daamin kanssa, hän oli sylissäni ja hän pisti kättä housuuni, mutta mulla ei ottanut eteen. Siitten heräsin stondiksen kanssa. Oli vähän vähän ristiriitaiset fiilikset...
 

Yhteistyössä