Annatteko miehen laueta sisällenne?

  • Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
Sinä olet mikroaivo -reppana joka ei tajua että valheesta jää kiinni

Sillä siemennestettä vapautuu yleensä 2–15 millilitraa kerralla eli korkeintaan ruokalusikallisen verran :whistle: :LOL::LOL::LOL:
Kuinkakohan yleistä tuo on.(n)
En ole koskaan niellyt tai saanut päälleni noin pientä annosta!
Joskus nieleminen on ollut jopa vaikeaa kun sitä on ollut niin paljon. Mitähän mun suu vetää...noh, ainakin monen monta ruokalusikallista tai reilun desin...
 
vierailija
Yleensä ei saa tulla sisälle, ihan joskus ehkä. Kortongin kanssa saa tulla, paljaalla ei. Juuri toi siisteysjuttu, se on niin ällöä kun sitä limaa valuu sitten pitkin päivää pikkareihin ja värkkikin alkaa haista pahalle.
 
vierailija
Olin 32 v kun teetin sterilisaation ja siitä lähtien seksiä kohta 30 v on harrastettu naturel. En oikein ymmärrä puhetta siitä kuinka sperma valuu pitkin päivää. Ei valu kun käy vessassa aktin jälkeen ja pesee paikat. Jos sperma tuoksuu tai aiheuttaa naiselle tuoksua on jossain vikaa. Pesu ennen ja jälkeen molemmille. Jos kemiat on kohdallaan ja huolehditaan hygieniasta niin ongelmia ei ole.
 
vierailija
Olin 32 v kun teetin sterilisaation ja siitä lähtien seksiä kohta 30 v on harrastettu naturel. En oikein ymmärrä puhetta siitä kuinka sperma valuu pitkin päivää. Ei valu kun käy vessassa aktin jälkeen ja pesee paikat. Jos sperma tuoksuu tai aiheuttaa naiselle tuoksua on jossain vikaa. Pesu ennen ja jälkeen molemmille. Jos kemiat on kohdallaan ja huolehditaan hygieniasta niin ongelmia ei ole.
Juuri se sperma värkissä aiheuttaa sen kammottavan mädätyneen kalan hajun, aina sitä mäihää sinne jää vaikka pesis kuinka!
 

Yhteistyössä