Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuli katsottua mitenkään suunnittelematta hivenen ällöttäväaiheinen, mutta ihan kelpo elokuva. Mitään semmoista jalostuttavaa tai virkistävää siinä ei ollu...
Eli katoin netissä sen mikä tuli eilen telkkarissa, eli Hyvä Poika (2011). Kertoo Elina Knihtilän näyttelemään äitiin ihastunutta/takertunutta poikaa, ja sitä soppaa tulee suht järkevä Eero Aho sekottamaan.

Siis leffa ei sisällä mitään oidipus-seksiä eikä mitään fyysistä siihen suuntaan, mulla oiskin siinä tapauksessa kanava vaihtunut.
Mutta Knihtilä on usein laadun tae leffoissa ja sarjoissa.

Ja oon ruvennu tykkäämään Eero Ahosta. :) En tykänny siitä siinä Juoksuhaudantiessä (tms.rintamamiestaloleffa), mut Tuntemattomassa oli jees.

Mutta tuon leffan jälkeen kun oma poika tuli ihan tavallisesti halaamaan, olin että yäks. :D
 
Joku sentään noista kasvimaahemmoista alkoi itää! Basilikassa on nyt ihan oikeat taimenalut. :love:
Tietty voihan olla että muksu räkäs sinne vaan jonkun hedelmäkarkin jämät...:unsure:

Mut persilja ja chilit on veemäisiä, passiivis-aggressiivisia jurnuttajia, niitä saa oottaa. Kastelet ensin sitä mustaa multaa 100 vuotta tietämättä, kasvaako siellä mitään vai ei....
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Deleted member 149094
Joku sentään noista kasvimaahemmoista alkoi itää! Basilikassa on nyt ihan oikeat taimenalut.
Tietty voihan olla että muksu räkäs sinne vaan jonkun hedelmäkarkin jämät...

Mut persilja ja chilit on veemäisiä, passiivis-aggressiivisia jurnuttajia, niitä saa oottaa. Kastelet ensin sitä mustaa multaa 100 vuotta tietämättä, kasvaako siellä mitään vai ei....
Chileissä menee 2-4 viikkoa, ennenkuin ne lähtee itään.
Ei kukaan ny huvikseen hio niitä siemeniä hiekkapaperiin! Sehän on ihan järkky homma, tai liota niitä jossain vesiastiassa.
:D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Chileissä menee 2-4 viikkoa, ennenkuin ne lähtee itään.
Ei kukaan ny huvikseen hio niitä siemeniä hiekkapaperiin! Sehän on ihan järkky homma, tai liota niitä jossain vesiastiassa.
:D
Pitiks niitä liottaa enste :notworthy:
Tuo pari viikkoa riittää. Siemeniä ei tarvitse liottaa saati hioa. Sen sijaan riittävä lämpö ja tasainen kosteus (ei märkyys!) on tärkeää, mielellään reilut 25 astetta. Jos siemenet eivät ole ikivanhoja, niistä itää 80-90%.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Tuo pari viikkoa riittää. Siemeniä ei tarvitse liottaa saati hioa. Sen sijaan riittävä lämpö ja tasainen kosteus (ei märkyys!) on tärkeää, mielellään reilut 25 astetta. Jos siemenet eivät ole ikivanhoja, niistä itää 80-90%.
Ok, kiitti.

Ai ni! Mulla muisti palailee pätkittäin, laitoit viime yönä johonki ketjuun sen ufo-havaintokuvan.

No, tää on Elon Muskin mielipide. :D
 

Yhteistyössä