Harmaat (ja miksei mustatkin): tähän ketjuun saatte kerralla purkaa hokemianne

Deleted member 149094
Puutarhasuunnitelman kyllä tarvitsisin.
Tuossa olisi tilaa pienelle kasvimaalle.
Hienoa! Veloitan 4€/tunti, tai suunnitelman laadun mukaan, jonka saat arvioida itse. Myös vaihtotalous käy, siellä päin maailmaa voi olla jotain, mitä täälläpäin halutaan! Maksu tapahtuu joskus, jos ollaan samalla mantereella. Mitä sanot? :)

Tarvitsen toki muutamia tietoja:
Mikä on viljeltävän alan koko ja muoto? Onko se neliö, L:n mallinen, pyöreä, vai jotain, mitä UFO:t on jättäneet maahan?

Haluatko viljellä multaviljelynä vai vesiviljelynä? (Youtubessa on semmoisen ihmeen tuubin rakennusohjeet, jonka voin kaivaa esiin).

Haluatko kiinteän, vai liikuteltavan kasvimaan? (Liikuteltavassa sinun tai jonkun paikalla olevan täytynee osata rakentaa).

Mikä on kasvuvyöhyke ja kuinka paljon aikaa tahdot kasvimaalla viettää aikaa per päivä/viikko?

Ja suositko juureksia, kasviksia, marjoja, hedelmiä, sieniä vai viljaa? (siellä päin maailmaa ollaan joskus niin luovia, että ei koskaan tiedä..)
 
Hienoa! Veloitan 4€/tunti, tai suunnitelman laadun mukaan, jonka saat arvioida itse. Myös vaihtotalous käy, siellä päin maailmaa voi olla jotain, mitä täälläpäin halutaan! Maksu tapahtuu joskus, jos ollaan samalla mantereella. Mitä sanot?

Tarvitsen toki muutamia tietoja:
Mikä on viljeltävän alan koko ja muoto? Onko se neliö, L:n mallinen, pyöreä, vai jotain, mitä UFO:t on jättäneet maahan?

Haluatko viljellä multaviljelynä vai vesiviljelynä? (Youtubessa on semmoisen ihmeen tuubin rakennusohjeet, jonka voin kaivaa esiin).

Haluatko kiinteän, vai liikuteltavan kasvimaan? (Liikuteltavassa sinun tai jonkun paikalla olevan täytynee osata rakentaa).

Mikä on kasvuvyöhyke ja kuinka paljon aikaa tahdot kasvimaalla viettää aikaa per päivä/viikko?

Ja suositko juureksia, kasviksia, marjoja, hedelmiä, sieniä vai viljaa? (siellä päin maailmaa ollaan joskus niin luovia, että ei koskaan tiedä..)
Meni vaikeaksi heti alkuun, minulla on vain ehkä 150 euroa, jotka haluan säästää seuraavaa Euroopan matkaa varten.
Viljaa en aio viljellä, länneltä tulee vehnää junakuormittain
Perunaa myös tulee itä Kanadasta ja Idahosta.
Mansikat ja jotkut vihannekset Meksikosta.
Tuossa etupihalla on pieni paikka, johon vois istuttaa kukkia keväällä.
Viime kesänä siinä oli kanna ja samettiruusuja.
Takapihalle voisit suunnitella vaikka jotain yrttejä kasvamaan. Tilaa olis joku kaksi aaria

Työpalkka ja suunnittelumaksu kyllä järjestyy, voin vaikka tulla maksamaan ne paikan päälle.
 
Deleted member 149094
Meni vaikeaksi heti alkuun, minulla on vain ehkä 150 euroa, jotka haluan säästää seuraavaa Euroopan matkaa varten.
Viljaa en aio viljellä, länneltä tulee vehnää junakuormittain
Perunaa myös tulee itä Kanadasta ja Idahosta.
Mansikat ja jotkut vihannekset Meksikosta.
Tuossa etupihalla on pieni paikka, johon vois istuttaa kukkia keväällä.
Viime kesänä siinä oli kanna ja samettiruusuja.
Takapihalle voisit suunnitella vaikka jotain yrttejä kasvamaan. Tilaa olis joku kaksi aaria

Työpalkka ja suunnittelumaksu kyllä järjestyy, voin vaikka tulla maksamaan ne paikan päälle.
Kaks aaria yrteille? :) jes, ihanaa! Siihen saat jo sen verran, että voit myydä naapureille ja lentää ensimmäisessä luokassa!
Kumpi sana houkuttaa enemmän?
-Japanilainen puutarha
-Ranskalainen paviljonki
 
Kaks aaria yrteille? jes, ihanaa! Siihen saat jo sen verran, että voit myydä naapureille ja lentää ensimmäisessä luokassa!
Kumpi sana houkuttaa enemmän?
-Japanilainen puutarha
-Ranskalainen paviljonki
Molemmat kuulostaa exoottisilta ja hianoilta. Jos kuitenkin pysyttäis Kanadalais-Suomalaisessa takapihassa!
(Toivottavasti siitä ei tule lisäkuluja minulle)
 
Deleted member 149094
Molemmat kuulostaa exoottisilta ja hianoilta. Jos kuitenkin pysyttäis Kanadalais-Suomalaisessa takapihassa!
(Toivottavasti siitä ei tule lisäkuluja minulle)
Onko sulla jotain spämmiosoitetta, johon voisin laittaa kuvan pohjasta, jonka hahmoittelin?
Älä huoli hinnasta vielä ainakaan ^^ottaa laskimen käteen ja nostaa rillit nokalle^^ Näyttäisi siltä, että kun ynnätään suunnitteluun käytetty aika ja tarvikekulut, ja vähennetään hyväveliosuus ja sun muut.... niin laskun välisumma on tällä hetkellä 2 euroa. Ja kun arvioidaan työn tuleva osuus, niin loppusumma voi olla siinä kuuden euron luokkaa. Mutta sen voi kyllä maksaa myös osamaksulla. Ja jos tulet mantereelle asti sieltä saaresta, niin tarjoan toki oluen!
Suunnitelmassa on nyt jaettu ala käteviin palstoihin ja sulle ja Mekolle on sijoitettu sinne aurinkotuolit ja pikkugrilli, joissa saatte viettää aikaanne, kuinka tahdotte. (siis tuoleilla, ei grillissä..)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Deleted member 149094
Siis veikö mamut sun duunit!?!

Seuraavaksi ne vie miehenkin ja sitten se onkin ääni Perussuomalaisille.
Niin, enköhän mä ollut se mamu, joka vei sen jonkun duunin, siksi aikaa kun töitä riitti.
Mut täällä, kun on kattellut touhua, niin en tosissaan tule äänestään persuja, ellei ne puhu muuta, kuin toisten ampumisista rajalle ja jostain miesten/naisten viemisistä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Onko sulla jotain spämmiosoitetta, johon voisin laittaa kuvan pohjasta, jonka hahmoittelin?
Älä huoli hinnasta vielä ainakaan ^^ottaa laskimen käteen ja nostaa rillit nokalle^^ Näyttäisi siltä, että kun ynnätään suunnitteluun käytetty aika ja tarvikekulut, ja vähennetään hyväveliosuus ja sun muut.... niin laskun välisumma on tällä hetkellä 2 euroa. Ja kun arvioidaan työn tuleva osuus, niin loppusumma voi olla siinä kuuden euron luokkaa. Mutta sen voi kyllä maksaa myös osamaksulla. Ja jos tulet mantereelle asti sieltä saaresta, niin tarjoan toki oluen!
Suunnitelmassa on nyt jaettu ala käteviin palstoihin ja sulle ja Mekolle on sijoitettu sinne aurinkotuolit ja pikkugrilli, joissa saatte viettää aikaanne, kuinka tahdotte. (siis tuoleilla, ei grillissä..)
Luulen, että grilli ja aurinkotuolit ovat liikaa. Minulla on kaksi tuolia jo patiolla, toinen on kyllä vain koriste.
Se 8 euron maksu, haluan sen kertamaksuna, käteisenä.
Jos haluat, voin laittaa yrttitarhan reunaan pahvi julisteen: ” suunniteltu by FeM haaveilut” Siitä kuitenkin tulee toinen 8€ maksu.

Aina Sinun: Algoma.
 

Yhteistyössä