AV:ltä päivää! Mulla on 230 000 laina perintöveroihin ostan bitcoinia ja maksan sen pois!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eilen sen hoksasin. Ei mun tarvitse jännittää epävarmoilla osakemarkkinoilla tai kullankaan kanssa, nousevatko ne niin, että saan maksettua lainan pois, jos tulee hirveä romahdus ja rahajärjestelmän resetointi! Mä ostan nyt bitcoinia tarpeeksi isolla summalla, summalla, joka mula on varaa hävitä ja alan odottaa! Tulkoon inflaatio, tulkoon korkojen nousu. Uskoisin, että niin kauan, kun rahapolitiikkamme on sekaisin kuin seinäkello ja talouden sakkaaminen varsinkin Jenkeissä jatkuu, niin ihmiset siellä pistävät rahaa bitcoiniin.
eikä sitä voi mainipuloiden tehdä enempää, kuin 21 miljoonaa kappaletta. Se on tosi vähän, kun ajattelee, että jenkkejäkin on yli 300 miljoonaa.
ajattelin, että sijoittaisin sellaiset 20 000 bitcoiniin. Se mulla on varaa hävitä, enkä usko lainkaan, että bitcoin painuu nollaan eikä ainakaan pitemmäksi aikaa. Onko lopultakin kehitetty helppo tapa ansaita rahaa?!
tosin bitcoinin arvon arvellaan nousevan jonnekin 100 000:een lähivuosina, sehän olisi ”vain” arvon tuplaantuminen. Eli se ei ole paljon p*skaakaan. Ihmettelen kyllä, että miksei se arvo olisi helposti paljon korkeampikin.
 
vierailija
Niin no joo, itsekin olen lukenut you tubesta otsikon, etä nousisi 500 000 dollariin, mutta sitten virallisemmilla sivuilla ja lähteessä suomeksi puhuttiin 100 000 dollarista. Minustakin se kuulostaa oudon varovaiselta.
meinaan meno taloudessa tulee pahenemaan tästä ja paljon. Osakkeissa on kupla rahanluonnin myötä ja niissähän arvon halutaan riippuvan yrityksen tuloskunnosta yms. Bitcoinia ei sellainen ”rasita” :D
Se on tavallaan kuplaa koko tuote, MUTTA onhan sillä de facto asema keskuspankkien ulkopuolisena assettina, jota ei voi kukaan muokata mieleisekseen tai poliittisesti määräillä.
Tosirikkailla lienee tarve sellaiseen varallisuusmuotoon. Siksi bitcoin.
Ap
 
vierailija
Niin no joo, itsekin olen lukenut you tubesta otsikon, etä nousisi 500 000 dollariin, mutta sitten virallisemmilla sivuilla ja lähteessä suomeksi puhuttiin 100 000 dollarista. Minustakin se kuulostaa oudon varovaiselta.
meinaan meno taloudessa tulee pahenemaan tästä ja paljon. Osakkeissa on kupla rahanluonnin myötä ja niissähän arvon halutaan riippuvan yrityksen tuloskunnosta yms. Bitcoinia ei sellainen ”rasita”
Se on tavallaan kuplaa koko tuote, MUTTA onhan sillä de facto asema keskuspankkien ulkopuolisena assettina, jota ei voi kukaan muokata mieleisekseen tai poliittisesti määräillä.
Tosirikkailla lienee tarve sellaiseen varallisuusmuotoon. Siksi bitcoin.
Ap

Bitcoin 400000$.
 

Yhteistyössä