Raatorehellinen ikääntymisen merkit kasvoissa ja ehkä kropassakin-ketju

Mä tiedän että ainut oikea, sosiaalisesti hyväksytty tapa suhtautua vanhenevaan ulkonäköön on "lempeä ja elämänviisautta hehkuva mamma joka leppoisasti hymähtelee nähdessään ensimmäiset harmaat suortuvat ja rypyt, ja joka katselee keväisen kosken kuohunaa tyynesti pellavakaftaani yllä, ja vitsailee muille 'ei sitä enää tässä iässä jaksa kaikesta ottaa murhetta"

Juu ei. En kykene tuohon.
V***u tää on syvältä!
 
Deleted member 149094
Mä tiedän että ainut oikea, sosiaalisesti hyväksytty tapa suhtautua vanhenevaan ulkonäköön on "lempeä ja elämänviisautta hehkuva mamma joka leppoisasti hymähtelee nähdessään ensimmäiset harmaat suortuvat ja rypyt, ja joka katselee keväisen kosken kuohunaa tyynesti pellavakaftaani yllä, ja vitsailee muille 'ei sitä enää tässä iässä jaksa kaikesta ottaa murhetta"

Juu ei. En kykene tuohon.
V***u tää on syvältä!
Ala feministiksi ja saat suhtautua ryppyseen buldogginaamaas ihan miten lystäät! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
  • Vau!
Reactions: Echo
vierailija
En polta ja olen aina vältellyt aurinkoa, joten ihoni on melko hyvässä kunnossa. Otsassa on aina olleet juonteet jotka näkyivät ennen vain irvostämällä, nyt ne ovat alkaneet näkyä myös kasvot rentoina mutta olen niin tottunut niihin etten välitä. Muuten ei juurikaan ryppyjä näy. Posket eivät vielä ole hamsteimaiset eikä kaula kalkkunamainen. Ikää minulla on 41.
 
vierailija
Johan on ulkonäkökeskeistä porukkaa! Itse en todellakaan kiinnitä huomiota kenenkään ryppyihin tai "maahan valumisiin". Jokainen täällä kulahtaa aikanaan tavalla tai toisella, toiset jopa aikaisemmin kuin toiset elämäntilanteesta johtuen. Pakkelikerroksella vain huijaa itseään ja näyttää vain ylimeikatulta.
 
Mä tiedän että ainut oikea, sosiaalisesti hyväksytty tapa suhtautua vanhenevaan ulkonäköön on "lempeä ja elämänviisautta hehkuva mamma joka leppoisasti hymähtelee nähdessään ensimmäiset harmaat suortuvat ja rypyt, ja joka katselee keväisen kosken kuohunaa tyynesti pellavakaftaani yllä, ja vitsailee muille 'ei sitä enää tässä iässä jaksa kaikesta ottaa murhetta"

Juu ei. En kykene tuohon.
V***u tää on syvältä!
Pöh! Miksi pitäisi suhtautua hyväksyvästi? En tykkää ikääntymisen merkeistä yhtään. Syön kaikki kollageeni- liemet ja hivenjyvät, mitä kaupasta löytyy. Sen lisäksi käytän tuhottomasti rahaa erilaisiin voiteisiin ja erinäisiin toimenpiteisiin, joilla saa piirteitä nostettua, ihoa kirkastettua ja ryppyjä silotettua. Ehkä niistä on jotain hyötyä, sillä henkkareita pyydetään säännöllisin väliajoin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Pöh! Miksi pitäisi suhtautua hyväksyvästi? En tykkää ikääntymisen merkeistä yhtään. Syön kaikki kollageeni- liemet ja hivenjyvät, mitä kaupasta löytyy. Sen lisäksi käytän tuhottomasti rahaa erilaisiin voiteisiin ja erinäisiin toimenpiteisiin, joilla saa piirteitä nostettua, ihoa kirkastettua ja ryppyjä silotettua. Ehkä niistä on jotain hyötyä, sillä henkkareita pyydetään säännöllisin väliajoin.
Ootko ollut tyytyväinen kollageeniin? Käytän itse isohkoa annosta C-vitamiinia (kollageenin esiaste), mutta alkaa kohta tuntua siltä, että ei enää riitä.
 
vierailija
Pöh! Miksi pitäisi suhtautua hyväksyvästi? En tykkää ikääntymisen merkeistä yhtään. Syön kaikki kollageeni- liemet ja hivenjyvät, mitä kaupasta löytyy. Sen lisäksi käytän tuhottomasti rahaa erilaisiin voiteisiin ja erinäisiin toimenpiteisiin, joilla saa piirteitä nostettua, ihoa kirkastettua ja ryppyjä silotettua. Ehkä niistä on jotain hyötyä, sillä henkkareita pyydetään säännöllisin väliajoin.
Hukkaan menee rahas, näytät nimittäin noita-akalta.
 
  • Vihainen
Reactions: Palstapesu
Mielenkiinnosta kysyn, että mitä kaikkea te läträätte naamaanne ja näemmä sisäisestikin muka estääksenne ikääntymisen?
C-vitamiinia, joka on kollageenin esiaste. Kollageenin tuotanto vähenee iän myötä, josta seuraa ihon veltostuminen. Päivävoide, jossa on suojakerroin ja rasvaisempi yövoide. Eipä muuta. Sitten ne perusterveelliset elintavat: en tupakoi, kala-kasvispainotteinen ruokavalio, vettä, en ota aurinkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä