Kuolet nälkään jos et ota koronavirusrokotetta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Tämä sun lause: ”En tiedä, kuinka nykyisin toimitaan, mut ite olen kyl huoletta maksanut toisten korteilla.”

ja neuvosi antaa pinkoodi toiselle käteisen nostamiseksi.

Keinot kyllä löytyy, kuten selitin. Mutta ne ei ole sun alkuperäiset neuvot.
Aijaa, sä hyökkäsit sitä vastaan. Mä puhuin siis yleisesti, et kyl sitä rahaa saa, jos tahtoo, mutta olipa kiva, et tulit nussiin pilkkua väliin. Nyt kaikki varmaan tietää sun ongelmat.
 
vierailija
Aijaa, sä hyökkäsit sitä vastaan. Mä puhuin siis yleisesti, et kyl sitä rahaa saa, jos tahtoo, mutta olipa kiva, et tulit nussiin pilkkua väliin. Nyt kaikki varmaan tietää sun ongelmat.
Paloko pinna, kun sun neuvot ei olleetkaan kondiksessa :D :D Tossa näyttäskin yläpuolella olevan susta ihan oma ketju ja täs sä just todistat sen ketjun aloittaneen olleen oikeassa. Ensin neuvot täällä ja kun sua oikaistaan, jottei kukaan kuvittele ehdottamaasi käyttökelpoiseksi, ni ryhdyt kiukuttelemaan :D

Kyl rahaa saa, mut sä koitit viisastella. Onnex joku korjasi.
 
vierailija
Aijaa, sä hyökkäsit sitä vastaan. Mä puhuin siis yleisesti, et kyl sitä rahaa saa, jos tahtoo, mutta olipa kiva, et tulit nussiin pilkkua väliin. Nyt kaikki varmaan tietää sun ongelmat.
Eli kun ensin vihjaat tietävinäsi mikä on asianomistajarikos jne. vinkkailet toimintatapoja ja sitä korjataan, niin ei ok? Ei kun kyllä se on ok, ihan ilman turhaa mielensäpahoittamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Deleted member 149094
Paloko pinna, kun sun neuvot ei olleetkaan kondiksessa Tossa näyttäskin yläpuolella olevan susta ihan oma ketju ja täs sä just todistat sen ketjun aloittaneen olleen oikeassa. Ensin neuvot täällä ja kun sua oikaistaan, jottei kukaan kuvittele ehdottamaasi käyttökelpoiseksi, ni ryhdyt kiukuttelemaan

Kyl rahaa saa, mut sä koitit viisastella. Onnex joku korjasi.
Ai kiukutteleen? Okei.
Täällä viisastelee kyl ihan joku muu kuin mä. Kukas se noita tietopaketteja mukaviisaana jakelee.
Eiks isoäiti jaksa enää sun juttuja, kun käyt mun päälle?
 
Deleted member 149094
Eli kun ensin vihjaat tietävinäsi mikä on asianomistajarikos jne. vinkkailet toimintatapoja ja sitä korjataan, niin ei ok? Ei kun kyllä se on ok, ihan ilman turhaa mielensäpahoittamista.
En kirjoita useimmitenkaan koko tarinan historiaa, ei tartte, kun besserwissereitä löytyy ihan tarpeeksi.
Jatka ihmeessä, sul on viel tuomiot ja muut kirjoittamatta.
 
vierailija
Ai kiukutteleen? Okei.
Täällä viisastelee kyl ihan joku muu kuin mä. Kukas se noita tietopaketteja mukaviisaana jakelee.
Eiks isoäiti jaksa enää sun juttuja, kun käyt mun päälle?
Mä jakelen. Tuolla aiemmin. Olen työkseni noita hommia hoidellut, niin tiedän mistä puhun. Enkä jätä oikaisematta, kun joku neuvoo julkisella palstalla väärinkäytöksiä.
 
Deleted member 149094
Mä jakelen. Tuolla aiemmin. Olen työkseni noita hommia hoidellut, niin tiedän mistä puhun. Enkä jätä oikaisematta, kun joku neuvoo julkisella palstalla väärinkäytöksiä.
Noinpa ne besserwisserit juuri toimii. Pakko, niin valtava pakko, etsiä virheitä ja korjata niitä. Jos joskus pistäydyt irl, toimitko samoin? Huudat huonoille äideille, kun niiden lapset itkee kaupissa, ajat puskuriin, jos joku parkkeeraa vinoon tai työnnöt roskat postiluukusta, jos naapuri lajitellut väärin. Kyllä sinunlaisia varmasti muutama maailmasta löytyy.
 
Deleted member 149094
Näyttäs nyt olevan sulla useampi vastaaja tässä viime metreillä No niin siinä käy, kun menee kommunikointi ala-arvoiseksi. Ikävän usein sulla, kun et olekaan oikeassa. No oma häpees on oma käytökses.
Mulla ei ole kyse siitä, kuka oikeessa ja kuka väärässä. Sulla ilmeisesti on, kun nostit esille.

Useampi vastaaja? Ehkä. Ehkä ei. Aika usein nämä useammat vadtaajat häipyy yhtäaikaa kaikki lomille. On muuten silloin rauhallista. Ei tule politiikkaa, lissua, isoäitiä tai mua ei haukuta...
 
vierailija
Noinpa ne besserwisserit juuri toimii. Pakko, niin valtava pakko, etsiä virheitä ja korjata niitä. Jos joskus pistäydyt irl, toimitko samoin? Huudat huonoille äideille, kun niiden lapset itkee kaupissa, ajat puskuriin, jos joku parkkeeraa vinoon tai työnnöt roskat postiluukusta, jos naapuri lajitellut väärin. Kyllä sinunlaisia varmasti muutama maailmasta löytyy.
:D :D :D ai että ottaa nyt koville :D :D Kuule, se on hyvä, kun joku korjaa tai neuvoo oleellisissa asioissa. Ei ne penskatkaan opi, jossei opeta.
Eikö besserwissr ole ”mukatietäjä”? Taitaa olla. Lepo vaan, se on ihan ok, ettet ole kaikessa oikeassa. Ei kait kukaan ole.
 
vierailija
Noinpa ne besserwisserit juuri toimii. Pakko, niin valtava pakko, etsiä virheitä ja korjata niitä. Jos joskus pistäydyt irl, toimitko samoin? Huudat huonoille äideille, kun niiden lapset itkee kaupissa, ajat puskuriin, jos joku parkkeeraa vinoon tai työnnöt roskat postiluukusta, jos naapuri lajitellut väärin. Kyllä sinunlaisia varmasti muutama maailmasta löytyy.
Hih, hih
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä