Perintöäkö odottelet? Pidä huoli että varakas perittävä saa joko Astra Zenecan tai Johnssonin rokotteen ;)

  • Viestiketjun aloittaja kummeli
  • Ensimmäinen viesti
kummeli
EU tutkii Johnson & Johnsonin rokotteen mahdollista yhteyttä veritulppaan – Astra Zenecan rokotteen yhteyttä toiseenkin verisuoniongelmaan selvitetään

Jo aiemmin EU on selvittänyt Astra Zenecan koronarokotteen yhteyttä veritulppiin, mikä on saanut monet maat varovaiseksi rokotteelle.

 
vierailija
Kumpaa prinssi Phiilippi sai kun delasi?

Sitä ei takuulla kerrota

No olihan se iäkäs mutta rokote varmasti nopeutti poistumista

sen kuningatar-liskovaimo pärjää viel 100 v vähint
 
vierailija
Olen kuukausitolkulla yrittänyt suostutella vanhempiani 86 ja 82 ottamaan rokotuksen mutta ei. Disinformaatio on purrut kuin punkki eikä sitä saa irti millään. On aivan päivänselvää että jos saavat tartunnan niin taival loppuu. Elämä tuntuu olevan surutyötä eikä sille mahda mitään.
 
vierailija
Olen kuukausitolkulla yrittänyt suostutella vanhempiani 86 ja 82 ottamaan rokotuksen mutta ei. Disinformaatio on purrut kuin punkki eikä sitä saa irti millään. On aivan päivänselvää että jos saavat tartunnan niin taival loppuu. Elämä tuntuu olevan surutyötä eikä sille mahda mitään.
Miksi se on selvä asia, että elämä loppuisi? Ainoa yli 80-vuotias koronapotilas, jonka tunnen selvisi pelkällä maku- ja hajuaistin katoamisella parin päivän ajaksi. Ei kuumetta, ei yskää, ei ripulia eikä nuhaa. Ja Ahtisaaret selvisivät iästään huolimatta. Samoin kuin moni muu. Enemmistö itse asiassa myös noista kaikkein vanhemmista.
 
vierailija
Miksi se on selvä asia, että elämä loppuisi? Ainoa yli 80-vuotias koronapotilas, jonka tunnen selvisi pelkällä maku- ja hajuaistin katoamisella parin päivän ajaksi. Ei kuumetta, ei yskää, ei ripulia eikä nuhaa. Ja Ahtisaaret selvisivät iästään huolimatta. Samoin kuin moni muu. Enemmistö itse asiassa myös noista kaikkein vanhemmista.
Tämä 86 v omaa rypälemunuaiset, joista toinen ei toimi lainkaan, verenpainetauti, syöpä on leikattu kolmesti jne. Jos hän saa tartunnan niin ei selviä.
 
vierailija
Olen kuukausitolkulla yrittänyt suostutella vanhempiani 86 ja 82 ottamaan rokotuksen mutta ei. Disinformaatio on purrut kuin punkki eikä sitä saa irti millään. On aivan päivänselvää että jos saavat tartunnan niin taival loppuu. Elämä tuntuu olevan surutyötä eikä sille mahda mitään.
He ovat sinua fiksumpia. Eivät usko dissiin, kuten sinä! Ja elävät sinua pitempään
 
vierailija
Miksi se on selvä asia, että elämä loppuisi? Ainoa yli 80-vuotias koronapotilas, jonka tunnen selvisi pelkällä maku- ja hajuaistin katoamisella parin päivän ajaksi. Ei kuumetta, ei yskää, ei ripulia eikä nuhaa. Ja Ahtisaaret selvisivät iästään huolimatta. Samoin kuin moni muu. Enemmistö itse asiassa myös noista kaikkein vanhemmista.
On kylläkin ollut paljon myös nuorempia.
 
vierailija
Voi mitä sontaa taas.
Jokaikisessä rokotteessa on omat riskinsä. Mutta rokote antaa mahdollisuuden selvitä taudista. Niin tässä koronatilanteessakin. Rokote ei poista sairastumista mutta antaa mahdollisuuden selvitä siitä, varsinkin heille, joilla on valmiiksi jokin terveyttään kuormittava perussairaus tai tila. Toivo selviytymisestä on ratkaiseva asia, eteenkin kun olemme jo saaneet huomata, että virukselta ei kukaan ole turvassa ja kuka tahansa voi siihen myös menehtyä.
Ap:ltä mauton heitto kokonaisuudessaan.
 
vierailija
Voi mitä sontaa taas.
Jokaikisessä rokotteessa on omat riskinsä. Mutta rokote antaa mahdollisuuden selvitä taudista. Niin tässä koronatilanteessakin. Rokote ei poista sairastumista mutta antaa mahdollisuuden selvitä siitä, varsinkin heille, joilla on valmiiksi jokin terveyttään kuormittava perussairaus tai tila. Toivo selviytymisestä on ratkaiseva asia, eteenkin kun olemme jo saaneet huomata, että virukselta ei kukaan ole turvassa ja kuka tahansa voi siihen myös menehtyä.
Ap:ltä mauton heitto kokonaisuudessaan.
Olen täysin samaa mieltä!
 

Yhteistyössä