Mikä on tekosyysi mikset aio ottaa koronarokotetta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo on yleistä kouluttamattomilla. Omassa tuttavapiirissä yksi ei käytä maskeja koska ei usko niiden auttavan ja toinen luulee että D-vitamiinit suojaa tartunnalta.
Se on kyllä hassua, että näihin ovat haksahtaneet kyllä ihan koulutetutkin, mitä olen juttuja seurannut. Ne on jossakin hurmostilassa.

Joo ja tuohon D-vitamiinijuttuun törmää useasti ihan vaikkapa FB:n uutisjuttujen keskusteluissa, ja nämä ovat ihan tosissaan. Tai vaikka se, että rokotteessa on siru. En voi käsittää, että ihmiset haksahtavat tällaiseen roskaan.
 
vierailija
Ei, eikä saa poikakaan.
Just... Mikä saa sinut uskomaan, että olisit viisaampi kuin alan asiantuntijat? Ja ei, älä linkitä mitään hörhöjuttuja.

Tuollakin rokotteella voidaan välttää monet syövät, mieti sitä. Lue vaihteeksi ihan virallisia, asiantuntijoiden kirjoituksia ja tutkimuksia.

Tytär sai jokunen vuosi sitten omansa ja olin kyllä lukenut, että jotkut epäilevät näiden rokotteiden turvallisuutta ja tehokkuutta. Juttelin pitkäaikaisen gynekologini kanssa ja hän kyllä oli ehdottomasti rokotteiden kannalla (samoin kuin eräs lääkäriystäväni). Arvata vain saattaa, miten monta potilasta on lähettänyt jatkotutkimuksiin, kun on ilmennyt epäily syövästä.

Kysyin sitten, miksi poikia ei rokoteta (tuolloin) ja hän valitti, että on rahoituskysymys. Nyt pojatkin saavat rokotteen ja omani myös.

Minä sain nuorena naisena papilloomaviruksen nuorelta mieheltä. Hoito kesti pitkään ja papatestejä otettiin säännöllisesti, ja jo silloin ymmärsin, että tilanne voi olla vakava. Pelkäsin joka kerta testituloksia. Onneksi vakavia muutoksia ei tullut. Mutta se opetti paljon.

Jos vain voin rokotteella suojella lapsiani, niin ilman muuta sen teen. Ja joo, kondomit on olemassa, mutta kun siinä nuoruuden huumassa ei vain aina tahdo kaikkea muistaa ja olla järkeviä.
 
vierailija
Se on kyllä hassua, että näihin ovat haksahtaneet kyllä ihan koulutetutkin, mitä olen juttuja seurannut. Ne on jossakin hurmostilassa.

Joo ja tuohon D-vitamiinijuttuun törmää useasti ihan vaikkapa FB:n uutisjuttujen keskusteluissa, ja nämä ovat ihan tosissaan. Tai vaikka se, että rokotteessa on siru. En voi käsittää, että ihmiset haksahtavat tällaiseen roskaan.
Kuka sitten pitää mitäkin seikkaa merkityksellisenä. Mutta jos nyt mietitään tuota d-vitamiiniasiaa ja tiedetään faktana, että keväällä 2020 Pohjois-Espanjassa tutkituista 216 SARS-CoV-2:n takia sairaalaan joutuneesta potilaasta 80 prosentilla oli d-vitamiinivaje (Hernandéz ym. 2020), niin kyllähän se vähän kulmia nostattaa ainakin itselläni. Tai kun Chicagossa tarkasteltiin joukkoa ihmisiä, joiden d-vitamiinitasot oli testattu vuoden sisällä ja havaittiin, että siinä joukossa jolla oli alhaiset d-vitamiinitasot oli myöskin yli kaksinkertainen määrä Covid-19-diagnooseja (Meltzer ym. 2020). Tai kun vasta julkaistussa tutkimuksessa havaittiin, että sellaisilla mustilla, joiden d-vitamiinipitoisuus oli 30-40 ng/ml, eli suositelluissa rajoissa, oli 2,64 kertaa korkeampi riski sairastua koronaan kuin sellaisilla joiden d-vitamiinipitoisuus oli yli 40 ng/ml (Meltzer ym. 2021). Voihan kyseessä olla huuhaa tai salaliitto, mutta kyllä itse ainakin syön d-vitamiinilisää ja olen syönyt koko ajan hyvillä mielin.
 
vierailija
Kuka sitten pitää mitäkin seikkaa merkityksellisenä. Mutta jos nyt mietitään tuota d-vitamiiniasiaa ja tiedetään faktana, että keväällä 2020 Pohjois-Espanjassa tutkituista 216 SARS-CoV-2:n takia sairaalaan joutuneesta potilaasta 80 prosentilla oli d-vitamiinivaje (Hernandéz ym. 2020), niin kyllähän se vähän kulmia nostattaa ainakin itselläni. Tai kun Chicagossa tarkasteltiin joukkoa ihmisiä, joiden d-vitamiinitasot oli testattu vuoden sisällä ja havaittiin, että siinä joukossa jolla oli alhaiset d-vitamiinitasot oli myöskin yli kaksinkertainen määrä Covid-19-diagnooseja (Meltzer ym. 2020). Tai kun vasta julkaistussa tutkimuksessa havaittiin, että sellaisilla mustilla, joiden d-vitamiinipitoisuus oli 30-40 ng/ml, eli suositelluissa rajoissa, oli 2,64 kertaa korkeampi riski sairastua koronaan kuin sellaisilla joiden d-vitamiinipitoisuus oli yli 40 ng/ml (Meltzer ym. 2021). Voihan kyseessä olla huuhaa tai salaliitto, mutta kyllä itse ainakin syön d-vitamiinilisää ja olen syönyt koko ajan hyvillä mielin.
Kun asuin perheineni Etelä-Euroopan maassa ja kyselin D-vitamiinin klisätarpeesta lapsille, niin ihmettelivät kovasti, koska aurinkoa on niin paljon, ettei sitä tarvita. Ei siitä D-vitamiinilisästä varmasti ole haittaa, itsekin otan, mutta toki liika on liikaa. Mutta ei se mikään koronan ehkäisykeino ole.

 
vierailija
13 tuttavaa on sairastanut koronan. Yhdelläkäön ei ole ollut kahden viikon kuumetta ja n. puolella oireeton tai löhes oireeton. Pisin on 5 päivää ja sekin lieväö lämpöilyä. Korona ei ole mikään kuumetauti.

Kahden viikon rajun kuumeen saa influenssasta. Ja paljon muutakin p..kaa. Jorvin sairaalan keuhkosairauksien erikoislääköri kertoi muutama päivö sitten, että riskiryhmäläiset kärsivät enemmän influenssassa kuin koronassa.
 
Deleted member 149094
Ihan valtamediastakin poimittuja.

Tässä nyt vain yksi sadoista jutuista:

Ei toi ole valtamediaa. Päinvastoin..
Ne sanoo, että julkaisee juttuja, joita aivopestyt toimittajat ei julkaise.


"Global Research had become a major news source on the New World Order and Washington’s “war on terrorism”."
 
vierailija
En ota veritulppariskiä, koska mulla on sitä muutenkin ehkäisypillerien kanssa. Siis veritulppariski.
Sen lisäksi sitä ei ole pakko ottaa. En ole ottanut kaikkiin infulenssoihin tmv rokotetta, ja hyvin olen terveenä pysynyt.
Katsoskun en ole myöskään yksi näistä vouhottajista, niin sekin vaikuttaa että en liikaa vouhota ja stressaa tämänhetkisestä tilanteesta.
 
vierailija







10. huhtikuuta maailmalla vietetään Zero Covid -päivää. Zero Covid -strategiassa valtio sitoutuu nollatavoitteeseen, eli siihen, että maan rajojen sisäpuolella uudet koronatapaukset ajetaan määrätietoisin ja pikaisin toimin nollaan, ja ne myös pidetään nollassa. Tämä vaatii maan sisäisten toimien lisäksi kattavia, tehokkaita ja täsmällisiä rajatoimenpiteitä onnistuakseen - testausta ja karanteeneja - mutta onnistuessaan mahdollistaa paluun normaaliin kotimaan rajojen sisäpuolella.
 

Yhteistyössä