Mikä on tekosyysi mikset aio ottaa koronarokotetta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edelleen käytetään käsidesejä ja kaupassa maskia.

Rokotetta ei oteta. Olen tutkinut perusteellisesti asiaa ja tullut siihen tulokseen, että meidän kannattaa jättää rokotteet ottamatta, annetaan ne niille jotka niitä tarvitsevat.

Me ollaan perusterveitä, eikä meistä kukaan sairasta edes mitään flunssaa tai influenssaa.
Ai että ihan tutkinut? Samat lähteet kenties, joissa kerrottiin Trumpin voittavan ja voittaneen vaalit?

Hienoa, että olette perusterveitä, mutta se ei edelleenkään ole tae siitä, etteikö koronaan voi sairastua tai sairastua vakavasti.
 
Ai että ihan tutkinut? Samat lähteet kenties, joissa kerrottiin Trumpin voittavan ja voittaneen vaalit?

Hienoa, että olette perusterveitä, mutta se ei edelleenkään ole tae siitä, etteikö koronaan voi sairastua tai sairastua vakavasti.
Ihan valtamediastakin poimittuja.

Tässä nyt vain yksi sadoista jutuista:

 
vierailija
Ihan valtamediastakin poimittuja.

Tässä nyt vain yksi sadoista jutuista:

Ja taas sitä mennään.. Sä varmaan uskot myös MPR:n ja autismin yhteyteen, vaikka se oli valetta.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Ja taas sitä mennään.. Sä varmaan uskot myös MPR:n ja autismin yhteyteen, vaikka se oli valetta.
Salaliittoteorioita taas..


 
vierailija
Salaliittoteorioita taas..


 
vierailija
Meillä on ollut tuhansia kontakteja, maskittomanakin, eikä mitään oireita.

Suurella todennäköisyydellä korona on jo sairastettu oireettomana. Ei me sitä voida levittääkään.

Edelleen käytetään käsidesejä ja kaupassa maskia.

Rokotetta ei oteta. Olen tutkinut perusteellisesti asiaa ja tullut siihen tulokseen, että meidän kannattaa jättää rokotteet ottamatta, annetaan ne niille jotka niitä tarvitsevat.

Me ollaan perusterveitä, eikä meistä kukaan sairasta edes mitään flunssaa tai influenssaa.
Saako tyttäresi HPV-rokotteen?
 
vierailija
Astra-Zenecasta senverran negatiivista palautetta tullut, veritulppia ja heikko teko koronaan, etten taida ottaa sitä.
Sputnik kiinnostaisi, mutta sitä ei suomesta saa, joten jätän ottamatta, jatkan ffp3 maskeissa kulkemista ja odottelen kaikessa rauhassa laumasuojan syntymistä.
Useampi vuosi tässä taitaa vielä mennä, ennenkuin rokotteista saadaan kehitettyä turvallisia ja koronaan sairastumisen estäviä.
Luuletko sä, että niitä saa itse valita kuin kaupan karkkihyllyltä?
 
vierailija
Minun tyttäreni sai ja kaikki sukumme tytöt saavat HPV-rokoitteen ja syy miksi on että suvussa naisilla geneettinen riski sairastua kohdunkaulan syöpään. Aikaisempia sukupolvia kuolleet syöpään aika nuorina. Ei edes harkittu rokotutetaanko.
 
vierailija
On tullut jo tutuksi, kuinka rokotteiden ja maskien ideologiset vastustajat, pandemiaa valheena pitävät sekä höyrypäisiä salaliittoteorioita levittävät kutsuvat toistuvasti tieteeseen luottavia lampaiksi. Sillä he ikään kuin nostavat itsensä ”vahvoiksi yksilöiksi”, jotka ”ajattelevat omilla aivoillaan”.

Huvittavaa, kuinka nämä ”omilla aivoillaan ajattelevat” sitten pitävät mitä tahansa internetistä löytämiään huhuja faktoina, vailla mitään lähdekritiikkiä. Tai joille kelpaa ”asiantuntijaksi” karismaattisesti puhuva henkilöpalvonnan kohde.

TÄMÄ kuulostaa itse asiassa myös aika lammasmaiselta käytökseltä. Mutta ennen kaikkea ihmismäisen harkitulta itsekkyydeltä.
Esimerkiksi kasvomaskista kieltäytyvät saattavat perustella toimintaansa sillä, että jos maski ei suojaa käyttäjäänsä kovin hyvin, miksi he sitä pitäisivät? Tai sillä, että perusterveillä ihmisillä koronakuolleisuus on vähäistä, joten eivät he siitä välitä.

Niin. Kasvomaskin käyttäjä yrittääkin ennen kaikkea suojata muita. Koronavirus voi olla kantajalleen oireeton. Jos terve ihminen ei helposti kuole virustautiin, nuorellekin riskiryhmään kuuluvalle se voi olla kohtalokas. Heitä turvaa myös riittävästä rokotekattavuudesta syntyvä laumasuoja. Se taas ei synny, jos hyvin monet eivät suostu rokotetuiksi.

Tuttuja asioita kaikille, jotka aidosti ajattelevat omilla aivoillaan. Mutta eiväthän itsekkäät ihmislampaat laumasuojasta piittaa, itsestään vain.


 
vierailija
Pelottaa. Pelottaa korona, on pieniä lapsia joista pitää huolehtia. Pelottaa rokote, pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä mitään. Olin nuorempana todella rokotevastainen, ja vaikka molemmat lapset saaneet rokotteista ikäviä sivuvaikutuksista niin en enää ole rokotuksia vastaan, epäilyttää silti nämä geeniterapiat. Sen suomalaisen voisin ottaa mutta saa nähdä saako sitä ikinä, vaikka se estäisi myös viruksen leviämistä, en ymmärrä miksi rahoitusta ei tunnu löytyvän. Olen myös kuullut että tarpeeksi ajoissa otettuna hcq/ivermektiini + azithromycin + sinkki on erittäin toimiva lääkekombinaatio, mutta en ole ehtinyt tutkia asiaa enempää, ja sitä miksei niitä sitten käytetä (edullisia, pitkään käytettyjä lääkkeitä)
 

Yhteistyössä