Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jaa häveliäisyyssyistä?
Mul on aina jokin riepu päällä, joko pikkarit tai paita tai molemmat. Silleen nukun hotelleissakin.
Ei siellä huoneissa kovin usein vieraita kulje, joten nakuilu on sopivaa.

Tosin kerran on minut päässyt siivooja yllättämään (luuli huonetta tyhjäksi?) suomalaisessa hotellissa. Olimme juuri vauhdikkaassa aamu-uusinnassa. Naiseni pelästyi vaikka oli jo pukeutunut, hame tosin korvissa. Minulla oli lähinnä hauskaa. Jouduin aika lailla suostuttelemaan, että sain viedä session loppuun. Siivooja sopersi epäselviä anteeksipyyntöjä ulos hiipiessään.
 
Viimeksi muokattu:
Jos tehään tasajako et te voitte siellä suunnalla pitää kaikki kylmät päivät meidänkin puolesta niin me voidaan ottaa teidän hellepäivät tänne kylmien tilalle
Minä taas ehdotan, että ylimääräinen ilmakehän lämpö (eli se, mikä ylittää 10 astetta) siirretään naisiin Ja saadaan heidät todella kuumiksi.

Ilma viileänä, nainen lämpimänä.
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Tuoko luonnon muovaama? Tuossa on muovia enemmän kuin Tokmannin ämpärissä, ja on siksi luokiteltavissa ympäristöön kuulumattomaksi jätteeksi.

Pidä ympäristö siistinä!
Voit osallistua jokakeväisiin naapuritalkoisiin joissa kerätään tien varsilta roskat pois. Jätesäkkiin vaan kaikki silikonimisut ja muovikierrätykseen.
Itse asiassa olen jokseenkin samaa mieltä. Varmaan huomasitkin, että kyseinen keväthengetär ei vastaa mieltymyksiäni. Tuli kiireessä napattua ensimmäinen kuva "sinnepäin".

Tässä kauniimpi kuva kevätkeijusta.
 
oli muuten eilen aika mielenkiintoinen ajokeli, paikoin aika prkl paksulta loskaa, vielä melko painava kuorma peräkärryssä

ei tarvinu paljo ohitella
Mua ärsyttää näin vaihteleva sää sen takia, ettei keho oikein totu tai selvästi tiedä millaseen lämpötilaan pitäis tottua...vasta oli +10, sitten meni miinukselle, auringon paistetta, vettä/rakeita/räntää/lunta, aurinkoa...taas on nuha tulossa ja vasta edellisestä toivuin... :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Ei haittaisi yhtään, jpd olisi jieman lämpimämpää. Tai ettei tuulisi.

Positiivista taas se, että ku on pakko käyttää maskia ni ei tarvitse käyttää suojalaseja. Ja jos taas on pakko käyttää laseja ni ei tarvitse käyttää sen aikana maskia. Ni ja on ihan oikea s isävessa. Lämmint vettä ja saippuaa ja valokin.
Mitähän se on kesällä? Kaupassa ollessa maski hiostaa helvetisti. On jäänyt jotakin ostamatta kun on ollut kiire pois kaupasta.
 
Deleted member 149094
Pakkohan niitä on alkaa jakaa kun jengi alkaa helteillä pyörtyillä. Ihan sama kuin hellerajan ylittyessä. Odotas vaan.
Aivan joo. Kyllä tuota työntekijöistä huolta pitämistä täytyy arvostaa!
Jos ikänä palaan Suomeen, niin osallistun kyl, jos yritys yrittää tarjota jotain kuntoa ylläpitäviä juttuja. Ihan vastavuoroisuuden nimissä.
Edellisellä yrityksellä oli kaikenmaailman tempauksia, mut en oikeen lähteny niihin matkaan. Enpä tee samaa virhettä toiste. Jos en tykkää, niin sitten itken.. ja teen :)
 

Yhteistyössä