Sulla varmaan on jotain muita perusteluja kuin "ei pidä paikkaansa" ?
On, heti kun itse laitat omille väitteillesi perustelut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulla varmaan on jotain muita perusteluja kuin "ei pidä paikkaansa" ?
Oksensi verta mutta sekään ei hoitajan mielestä ollut mitään vakavaa. Lääkäriä ei luonnollisesti tavoitettu koko aikana. Tuo että ei päästetty testiin on kyllä mielestäni outoa. Miksihän ei päästetty?![]()
Hanna Pakarinen paljastaa sairastaneensa koronan – seitsemäntenä päivänä alkoi pelottaa toden teolla
Laulaja Hanna Pakarinen julkaisi Instagramissa pitkän tekstin, jossa hän paljastaa sairastaneensa koronan vuosi sitten. Kun hänen keuhkoissaan alkoi tuntua pisto, alkoi häntä pelottaa.www.is.fi
"Maailman paras sairaanhoito."Oksensi verta mutta sekään ei hoitajan mielestä ollut mitään vakavaa. Lääkäriä ei luonnollisesti tavoitettu koko aikana. Tuo että ei päästetty testiin on kyllä mielestäni outoa. Miksihän ei päästetty?
Mitä hyötyä rokotteesta on? Kun ei se suojaa yhdeltäkään muunnokselta, eikä suojaa välttämättä edes siltä mihin se on alunperin kehitetty. Päinvastoin, saat kamalia oireita pelkästä rokotteesta, pahimmassa tapauksessa kuolet sen seurauksena. Mutta sehän se tietysti on tarkoituskin.
Rokote kannattaa ottaa, koska sillä ei ole mitään haittavaikutuksia. Päinvastoin se suojaa niin taudilta kuin tartuntojen leviämiseltäkin. Se suojaa myös kaikilta vurusmuunnoksilta. Rokote on hyvin tutkittu useiden vuosien ajan.On, heti kun itse laitat omille väitteillesi perustelut.
Testiin pääsemättömyyden syitä voi vain arvailla, tuohan tapahtui viime keväänä. Ehkä silloin katsottiin ja arvioitiin parhaimmaksi se, että mahdollinen tartunnan saanut oleilee kotonaan eikä liiku minnekään, jolloin myös tartunnan riskit kasvavat?Oksensi verta mutta sekään ei hoitajan mielestä ollut mitään vakavaa. Lääkäriä ei luonnollisesti tavoitettu koko aikana. Tuo että ei päästetty testiin on kyllä mielestäni outoa. Miksihän ei päästetty?
On alkanut todella ärsyttää, että itse noudattaa kaikkia rajoituksia ja samaan aikaan kaavaillaan rokotteita sellaisille, jotka eivät noudata.
Kaikkihan on aina Marinin ja Kiurun syytä Lintilä, Vapaavuori ja AVIt vain tekevät taloutta auttavia toimia eiköstä vaan. Nyt hakataan tartuntaennätyksiä ennen viikon hiljaisimpana päivänä. Maskipakot busseissa eivät oikeuta jättämään bussista ja muuta lässyn lässyä ja nyt jopa 2x rokotetut sairastuvat Etelä-Afrikan varianttiin. Pitäisikö myös porvarien tulla mukaan koronanhoitoon eikä pelata poliittista peliään?Uusi ennätys: 863 koronatartuntaa
![]()
Suomessa todettu peräti 863 uutta koronatartuntaa – näissä kunnissa virus leviää, luvuissa näkyy isoja nousuja
Suomessa on todettu sunnuntaina 863 uutta koronavirustartuntaa.www.is.fi
Kyllä asiaa on käsitellyt useampi kuin yksi.
Minä olen riskiryhmää mutta mamut menevät ohitseni rokotusjonossa.Ai mamuille?
Menevätkö siis sun ohi, oletko riskiryhmää?
Niinpä, samasta syystä ei otettu sairaalaankaan.Testiin pääsemättömyyden syitä voi vain arvailla, tuohan tapahtui viime keväänä. Ehkä silloin katsottiin ja arvioitiin parhaimmaksi se, että mahdollinen tartunnan saanut oleilee kotonaan eikä liiku minnekään, jolloin myös tartunnan riskit kasvavat?
Long covid-oireisten määrä huolettaa myös. Miten he pärjäävät, miten heitä hoidetaan ja ennen kaikkea pääsevätkö he enää ns.terveiden papereille?
Huolettaa myös se, että suomalaisten joukoissa on yhä liian paljon heitä, jotka eivät ota virusta tosissaan.
Minä olen riskiryhmää mutta mamut menevät ohitseni rokotusjonossa.
Minä olen riskiryhmää mutta mamut menevät ohitseni rokotusjonossa.
Oksensi verta mutta sekään ei hoitajan mielestä ollut mitään vakavaa. Lääkäriä ei luonnollisesti tavoitettu koko aikana. Tuo että ei päästetty testiin on kyllä mielestäni outoa. Miksihän ei päästetty?
Alle 60 vuotiaissa virus leviää hyvällä vauhdilla 10-vuotiaista alkaen.Sairastuneita viikolla 6 tuli lisää 2703
Sairastuneita viikolla 7 tuli lisää 3423
Sairastuneita viikolla 8 tuli lisää 3932
Sairastuneita viikolla 9 tuli lisää 4391
Sairastuneita viikolla 10 tuli lisää 4806
Reipasta on lisäys eiköhän se ala näkyä myös kuolleiden määrässä kohta ?
"863 uutta koronatartuntaa Ennätykset paukkuu."Sairastuneita viikolla 6 tuli lisää 2703
Sairastuneita viikolla 7 tuli lisää 3423
Sairastuneita viikolla 8 tuli lisää 3932
Sairastuneita viikolla 9 tuli lisää 4391
Sairastuneita viikolla 10 tuli lisää 4806
Reipasta on lisäys eiköhän se ala näkyä myös kuolleiden määrässä kohta ?
Rokote kannattaa ottaa, koska sillä ei ole mitään haittavaikutuksia. Päinvastoin se suojaa niin taudilta kuin tartuntojen leviämiseltäkin. Se suojaa myös kaikilta vurusmuunnoksilta. Rokote on hyvin tutkittu useiden vuosien ajan.
Ai mamuille?
Menevätkö siis sun ohi, oletko riskiryhmää?
Mikä siis on suunnitelma?
vai onko vasta ajateltu et voitais joskus suunnitella.
Oli soittanut ja saanut puhua vain hoitajan kanssa, ja se oli käskenyt pysyä kotona. Ambulanssi ei ota paljon pahemminkaan sairaita kyytiin niin saati sitten koronaa sairastavaa. Joka viikkohan noita on lehdissä miten hätäkeskuspäivystäjätkään eivät ota todesta vaikka kuolemassa olevalle yritetään saada ambulanssia. Ja viimeistään ambulanssikuskit sanovat että mene taksilla jos kyydin haluat, me ei kyytiin oteta.Viime vuonna testattiin aluksi vain ne ihmiset, jotka tulivat Italiasta tietyltä korona-alueelta.
Eikä ketään muita, tähän tuli tiukat säännöt ja ohjeet.
Miksei hakeutunut päivystykseen paikan päälle, jos oli niin huonossa kunnossa. tai soittanut itselleen ambulanssia.
Lääkäreitä ei oikein ole ollut saatavilla ennenkään eikä ole vieläkään tarpeeksi hoitamaan potilaita.
Ja tiedoksesi, nykyään ei päivystykseen saa mennä ellei sinne soita ensin ja varaa aikaa. Näin mulle sanottiin Jorvin sairaalassa. Ja aikaahan sinne ei noin vaan saa.Viime vuonna testattiin aluksi vain ne ihmiset, jotka tulivat Italiasta tietyltä korona-alueelta.
Eikä ketään muita, tähän tuli tiukat säännöt ja ohjeet.
Miksei hakeutunut päivystykseen paikan päälle, jos oli niin huonossa kunnossa. tai soittanut itselleen ambulanssia.
Lääkäreitä ei oikein ole ollut saatavilla ennenkään eikä ole vieläkään tarpeeksi hoitamaan potilaita.
No niin eli myönnät siis että nuo kaikki ovat todellisuudessa päinvastoin.Asian vääntäminen toisinpäin ei ole perustelu. Fun fact
On ehdotettu, että rokotusjärjestystä muutettaisiin niin, että pellossa elävät palkittaisiin huonosta käyttäytymisestä. Tämä alkaa muistuttaa hieman huonoa lastenkasvatusta. Ei ne lapset ikinä opi, jos huonosta käytöksestä palkitaan.