Ulkonaliikkumiskieltoa pukkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli käytännössä lähes kaikki onnistuisi niin kuin ennenkin jos ulkoilu ja välttämättömät menot sallittaisiin. Varsinkin ottaen huomioon, että poliiseilla ei juuri ole aikaa pysäytellä ihmisiä, puhumattakaan siitä, että alkaisivat tosissaan tutkia, että onko henkilö oikeasti esim. ulkoilemassa vaiko tekemässä jotain muuta.
 
vierailija
Voi helvetti. Menee pitkään suunniteltu ja tarkkaan harkittu "pentuprojekti" (koira) sitten vituiks, jos ei Uudellemaalle pääse... >:/ Seuraava astutusmahis on sitten vasta vajaa vuoden päästä.
 
Eli käytännössä lähes kaikki onnistuisi niin kuin ennenkin jos ulkoilu ja välttämättömät menot sallittaisiin. Varsinkin ottaen huomioon, että poliiseilla ei juuri ole aikaa pysäytellä ihmisiä, puhumattakaan siitä, että alkaisivat tosissaan tutkia, että onko henkilö oikeasti esim. ulkoilemassa vaiko tekemässä jotain muuta.
Asian tekis helpommaksi, jos ihmiset noudattaisi niitä sääntöjä ilman, että poliisin täytyy puuttua asiaan.

Mutta, kun mulla on oikeus syödä mun pähkinät!!!
 
vierailija
Onko ne nyt edes kovin avoimet? Virolaisiakin käännytetty
Virosta pääsee rahtarit ja kriittisten alojen henkilöstö ilman negatiivista testiä, maahantulokoronatestiä ja karanteenia maahan. Virossa ruumiita jo lähes 700 vaikka siellä on 5 kertaa Suomea vähemmän väkeä Suomessa koronaruumiita alle 800. Virosta se leviää Suomeen tämän armoitetun halpatyöhuoltovarmuusväen mukana.
 
vierailija
Minusta toi on hyvä, et tulee alueellista painostusta liikkumisrajoituksineen. Ne, ketkä toimii oikein, saa olla vapaadti ja lusmut joutuu istuun kotona
Se menee just toisin päin. Ne, jotka tekee oikein, himmailee entisestään. Ne, jotka lusmuilee, ja itse käsitän tässä tarkoitettavan niitä, jotka tekevät mitä haluavat välittämättä koronasta ollenkaan, liikkuvat vapaasti pitkin poikin.
 
LAUSUNNON mukaan kovempia rajoituksia tulee ottaa käyttöön Helsingin ja Uudenmaan sekä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirien alueen keskuskuntaa tai -kuntia ympäröivällä luonnollisella asiointi- ja työssäkäyntialueella.
 

Yhteistyössä