Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
*tsih*


Pullat paistettu, lounas tehty ja syöty, Yksi satsi pataruokaa kypsennetty ja purkitettu jööhtymään -pakastimeen menee se ku ipanantti joutuu olemaan etäkoulussa ja me muualla. Patjoja noudettu lapsosen kotoa, vaatekomero siivottu jotta ne patjat mahtuvat, muutamaan viherkasviin vaihdettu isompi ruukku ja mullat, siivoiltu multaräjähdyksen jäljet ja nyt en jaksa enää mitään.

Oiskohan vielä saunapäiväkin? *tuumii ja hörppii*
Mennään saunaan. :D
 
Sauna,tosin meinaa tykytellä vähän,ettei kovin pitkäänjaksanut olla ja päivällinen jäi osittain syömättä ku oli vähän huono olo.
 
Huomenia!

Olipa myräkkä yöllä! Jostain mistä ei usein tuule, tuuli niin, että jo vuoden talon pohjoisseinustalla nojaamassa olleet laudat kaatuivat :S -Toki suoraan oven eteen, kauhealla kolinalla, ja kiilasivat vielä oven jumiin niin että piti ujuttautua vatsa littanana niitä siirtämään.
 
  • Surullinen
Reactions: diogenes 57
Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille :)

Näin sellaista homoeroottista unta, että olin homo. Siinä unessa olin Salkkareiden johtajaylilääkäri Kalle Laitelan puolison puoliso eli olikohan sen komistuksen nimi Lauri Rossi, hän on hammaslääkäri eli varmasti osaa porata reikään. Kalle ei vissiin nykyisin ole johtajaylilääkäri vaan pelkkä lääkäri ja hän on selättänyt alkoholismin, hyvä Kalle. Se Lauri Rossikaan ei ole oikeasti Lauri Rossi vaan Lauri Luokka en. Mitähän se tekee Aarolle ensi viikolla?

Niin siinä unessa Lauri olisi halunnut aamuseksiä ja minulla kakatti eli minulla piti käydä kakalla ensin ja harmikseni heräsin siihen ku olen unessa kakalla. Heräsin siihen että minua kakatti. Nyt vähän harmittaa kun en saanut unessani kokea Laurin miehuutta tiukassa annelissani :(
 
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille

Näin sellaista homoeroottista unta, että olin homo. Siinä unessa olin Salkkareiden johtajaylilääkäri Kalle Laitelan puolison puoliso eli olikohan sen komistuksen nimi Lauri Rossi, hän on hammaslääkäri eli varmasti osaa porata reikään. Kalle ei vissiin nykyisin ole johtajaylilääkäri vaan pelkkä lääkäri ja hän on selättänyt alkoholismin, hyvä Kalle. Se Lauri Rossikaan ei ole oikeasti Lauri Rossi vaan Lauri Luokka en. Mitähän se tekee Aarolle ensi viikolla?

Niin siinä unessa Lauri olisi halunnut aamuseksiä ja minulla kakatti eli minulla piti käydä kakalla ensin ja harmikseni heräsin siihen ku olen unessa kakalla. Heräsin siihen että minua kakatti. Nyt vähän harmittaa kun en saanut unessani kokea Laurin miehuutta tiukassa annelissani
Sä peset jopa eks-anopin siinä, miten kauan sulla kestää päästä varsinaiseen asiaan. :D
 
Pettämätön tyyli :)
Oisis saanu aamulla pinppiä, mutta vedin samalla tyylillä, niin lopputulos oli että pinppi on nyt hiihtämässä, noh ei se mitään, käyn suihkussa ja otan kunnon saippuointisession, välillä katson itseäni peilistä, aika kiihoittavaa :)

Sä peset jopa eks-anopin siinä, miten kauan sulla kestää päästä varsinaiseen asiaan.
 

Yhteistyössä