"Twiitti paljastaa – demariministeri istui baarissa, kun pääministeri vetosi vähentämään kontaktit minimiin"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Harakan viestintä herätti Twitterissä kysymyksen, miksi ministeri on baarissa, vaikka THL pyytää ihmisiä olemaan kotona.

Eräs twiittaaja tiedusteli, onko ministerillä maski ja onko ministeriauto kenties odottamassa ulkona.

– Oli maski, ja olin jalan, Harakka vastasi.

Ilta-Sanomat tavoitteli ministeri Timo Harakkaa. Hän ei vastannut soittopyyntöön."


Vastuullista toimintaa vastuullisen hallituksen ministeriltä...
 
Ei Harakan tarvitse kärsiä säännöistä ja seurauksista pääasia että kansa kärsii.:)

 
  • Haha
Reactions: m1es
Deleted member 149094
Harakka pystyy nauttimaan alkoholia maski päässä. On se vaan etevä.
Oi suomalaiset on sit ihanii ja söpöjä! En voi pitää maskia, kun en voi syödä tai en sit syö, kun pitää olla maski päässä! Murr!!

Täällä ihmiset osaa laittaa maskin syrjään syömisen tai juomisen ajaksi ja takaisin paikoilleen sitten, kun nousee paikalta.
 
”Kamalaa, että harmonikkakerho on kiinni, mutta ravintolassa saa olla." Onko parannus, ettei myöskään ruuasta ja juomasta voi nauttia? Ravintolat tekevät kaupungin. Älkäämme pärjätkö pitkään ilman, ministeri kirjoitti.”

Tuossa on kyllä ”paremmalla ihmisellä” taas pokka ihan kohdallaan!

Pthyi mikä ukko! Se, että ihmiset eivät pääse kännäämään tai syömään valmiiksi väännettyjä ja pöytään suoraan nokan eteen tarjoiltuja pöperöitä, eivät millään tavalla ole edes verrannollisia siihen mitä nämä paussit tekevät esim. meidän lapsille! Heidän koko elämä on mullistunut, pahoinvointi/lastensuojelutapaukset ovat lisääntyneet, harrastukset pelikausineen ovat pitkillä tauoilla!
Miten tuo kääkkä kehtaa valittaa siitä, että kaupunki ei ole enää itsensä kun ei voi istua ravintolassa! Voisi kyllä vähän ajatella mitä laukoo.
Vai eikö kääkkä osaa kokata itse syötävää ja viitsi käydä handelissa.
Ihme kaksinaamainen puryharakka!
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Deleted member 149094
Outoa. Lentokentällä voi syödä, niin ei tarvitse ahtaassa koneessa poistaa maskia. Noin lyhyillä lennoilla voisi kieltää kaiken ruoan ja juoman nauttimisen, poikkeuksena vauvat, diabeetikot yms.
Julkisia on myös bussit ja muut tommoiset. En mä ny lentsikalla täällä vetele ympäriknsä.
Epäilen, et aika moni on tulossa tai menossa töihin. No miks ei voi syödä sit kotona. No en tiedä. Mee joskus Suomen ulkopuolelle katteleen meininkiä, matkailu avartaa.
 
vierailija
Samaan aikaan demariministerit kauhuissaan ihmettelevät suomalaisten ravaamista baareissa.... mitä kaksinaismoralismia. Harakka menettää arvostuksen silmissäni, luulin asiallisemmaksi.
 
Julkisia on myös bussit ja muut tommoiset. En mä ny lentsikalla täällä vetele ympäriknsä.
Epäilen, et aika moni on tulossa tai menossa töihin. No miks ei voi syödä sit kotona. No en tiedä. Mee joskus Suomen ulkopuolelle katteleen meininkiä, matkailu avartaa.
En kyllä ymmärrä busseissakaan syömistä, ellei kyseessä ole joku monen tunnin matka, joka nyt kannattaisi tietysti mieluummin tehdä henkilöautolla.
 
vierailija
Julkisia on myös bussit ja muut tommoiset. En mä ny lentsikalla täällä vetele ympäriknsä.
Epäilen, et aika moni on tulossa tai menossa töihin. No miks ei voi syödä sit kotona. No en tiedä. Mee joskus Suomen ulkopuolelle katteleen meininkiä, matkailu avartaa.
Ulkomaille pitää mennä opettelemaan korona-aikaista julkisissa syömistä...
 
  • Haha
Reactions: m1es ja Palstapesu

Yhteistyössä