Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vesisängyllä on huono nukkua ja nusasta
Ku ei nainen päässy karkuun alta?
Mielestäni aaltoilee liikaa, tuntuu että ois tuuliajolla
Niin, voi olla että toiset on toista mieltä. Siis meillä ei ollut, mutta pääsin nauttimaan kyseiselle sängylle. Mielestäni oli hankalaa ja tuli merisairaaksi. Tosin olin 17v noob silloin. Nykyään olen vain noob.
Mitä ihmettä. Eikö KalaMiehen kutuhommien pitäisi onnistua parhaiten juuri aalloilla keinuen. Et kai käyttänyt kuivan maan (tai pesän) tekniikoita?'

Kuvamateriaalia KalaMiehen ensikokemuksesta 17-vuotiaana. Liian paljon liian pian?
 
Huomenta,vähän unta eikä pelkästäön seksin takia. Puoli 2 vielä hereillä,mihin aikaan lie nukahtanut,heräsin klo 4 kans vähäksi aikaa ja kello herätti klo 6.
Pitkä ja rasittava päivö,puoli 9 hoitajan tapaaminen 45 min. Klo 12 puhelinpalaveri,viimeksi meni 45 min. Klo 14 tulee käymään vammaispuolelta kotiköynnille ja ehkä sähkömies samalla uusimaan sopivat valot olkkariin ja keittilöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Huomenta,vähän unta eikä pelkästäön seksin takia. Puoli 2 vielä hereillä,mihin aikaan lie nukahtanut,heräsin klo 4 kans vähäksi aikaa ja kello herätti klo 6.
Pitkä ja rasittava päivö,puoli 9 hoitajan tapaaminen 45 min. Klo 12 puhelinpalaveri,viimeksi meni 45 min. Klo 14 tulee käymään vammaispuolelta kotiköynnille ja ehkä sähkömies samalla uusimaan sopivat valot olkkariin ja keittilöön.
uuh, että oikein sähkömies

ne on kuumistakin kuumempia
 
  • Haha
Reactions: Kais ja m.e.k.
Huomenta, huomenta. *kujertaa kahvikupin takaa*


Puurokin on kohtpian valmista. Ja siitä kyssäri. Onko teillä sellaista lempipuuroa, josta muistaisitte pitäneenne jo ipanana? Mulle herkkuja ovat aina olleet riisi-, manna-, ja ruispuolukkapuurot, mut näistä ihan tavallisista ehdoton on Nalle-hiutaleista neljän viljan versio. Sen kun keittää veteen, suolaa enemmän kuin ois soveliasta, lautaselle voisilmä ja maitoa ni :p

 
Huomenta, huomenta. *kujertaa kahvikupin takaa*


Puurokin on kohtpian valmista. Ja siitä kyssäri. Onko teillä sellaista lempipuuroa, josta muistaisitte pitäneenne jo ipanana? Mulle herkkuja ovat aina olleet riisi-, manna-, ja ruispuolukkapuurot, mut näistä ihan tavallisista ehdoton on Nalle-hiutaleista neljän viljan versio. Sen kun keittää veteen, suolaa enemmän kuin ois soveliasta, lautaselle voisilmä ja maitoa ni
Puolukkavispipuuro, riisipuuro ja mannapuuro. Tavispuuroja ei taidettu paljo tehdä. Isä söi aina kaurapuuroa. Ja syö nykyäänkin. Aikuisena lemppari on ollut ohrapuuro.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä