Äitiyspakkaus 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei, onko kukaan tiedustellut Kelasta tai ”Kertulta” milloin tämän vuoden pakkaus julkaistaan? Eikös se edellisinä vuosina ole ollut maaliskuun aikana? Jos jollain on tietoa niin saa jakaa... Täällähän voi sit julkaisin jälkeen keskustella mikä siinä pakkauksessa oli ihanaa ja mikä kamalaa ja oliko taas poikamainen pakkaus
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Hei, onko kukaan tiedustellut Kelasta tai ”Kertulta” milloin tämän vuoden pakkaus julkaistaan? Eikös se edellisinä vuosina ole ollut maaliskuun aikana? Jos jollain on tietoa niin saa jakaa... Täällähän voi sit julkaisin jälkeen keskustella mikä siinä pakkauksessa oli ihanaa ja mikä kamalaa ja oliko taas poikamainen pakkaus
Perjantaina!
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
vierailija
Jee, en malta odottaa! <3 Oon jälkeen siinä onnellisessa asemassa, että voin kikkailla tilanko uuden vai vanhan, kun loppukesästä la. Jos vanha miellyttää enemmän, laitan hakemuksen hyvissä ajoin ja jos uusi on kivempi, jätän hakemuksen viime tippaan!
 
Jee, en malta odottaa! <3 Oon jälkeen siinä onnellisessa asemassa, että voin kikkailla tilanko uuden vai vanhan, kun loppukesästä la. Jos vanha miellyttää enemmän, laitan hakemuksen hyvissä ajoin ja jos uusi on kivempi, jätän hakemuksen viime tippaan!
Meillä syntyy elokuussa ni katon kans et jos sais sitten tän uuden pakkauksen jos tilaa myöhemmin :D mutta myös kelpaa 2020 pakkaus
 
vierailija
Uudessa näyttäisi olevan paljon vaaleanruskeaa (toki trendiväri, mutta itse inhoan). Tykkään vihreäsävyisistä vaatteista, silikonisesta ruokalapusta, mustasta collegehaalarista ja lelukin on kivempi kuin edellisessä. Haalari on aika samanlainen kuin edellisessä. Vanuhaalari, viltti ja kuumemittari on tiputettu. En tiedä, ehkä kallistun toivomaan tuota edellistä pakkausta, kuukauden päästä saan laittaa hakemuksen.
 
vierailija
Mä tykkään keltaisesta, mintusta ja beigestä, tää pakkaus on ihana, tulee 2000 luvun puolivälin pakkaukset mieleen. Etukäteen pelkäsin kylmiä sinisiä, oransseja ja violetteja värejä ja tummaa punaista, mitään niitä ei nyt ole. Tuo makuupussi varsinkin on ihana. Ehkä jopa tyttöpakkaus, kun aiempina vuosina ollut poikamaisia värejä. Mä haluan ehdottomasti tän uuden, tämä on niin kiva. Tosin en tiedä kumpi on tulossa, rv 14 vasta :)
 
vierailija
Tuo collegetakki ja -housut yhdistelmä ihmetyttää. Mä en vauvalle (koko 62-68) tykkäisi tuollaista erillistä yläosaa pukea, rullautuu niin helposti mytyksi selän alle eikä varmaan konttausharjoituksissakaan ole kovin mukava. Olisi edes kokoa 74, seisovalla lapsella voisi toimia.
Muuten tykkään, viltin puuttuminen harmittaa, mutta erityisesti makuupussi, yöpuku ja bodyt ovat ihania.
 
vierailija
Mua ei miellytä. Kuosit sekametelisoppaa. Tykkään kyllä väreistä, mutta mieluummin sitten esim raitaa ja yksiväristä. Toi ruskea on tommone ihme hailakan ruskea. Miksei voisi olla vähän tummempi väri. Suklaanruskea. Rahana otan. Ja sukkahousut on maailman turhimmat kun vaatteet pitäis käydä molemmille sukupuolille. Harvat pitää pojilla...
 

Yhteistyössä