Tutkija Maria Annala Ylen Aamussa: ””On olemassa Trumpin ”todellisuus”, ja sitten on todellinen todellisuus.””

  • Viestiketjun aloittaja Viikon paras
  • Ensimmäinen viesti
Viikon paras

Näin hän sanoi: ”On olemassa ihmisiä jotka uskovat Trumpin todellisuuteen, ja sitten on niitä jotka uskovat todelliseen todellisuuteen.”

Kuvitelkaa, tuollainen tampio oli suurvallan presidenttinä 4 vuotta, muuta viisaampi osa kansasta oli sitä mieltä, että

”You’re fired” :love:
 
vierailija
Hyvä kun mainitsit

Tutkija Annala sanoikin, että Trump ei ehkä voi osallistua, koska hän saattaa olla silloin vaikka vankilassa! Aika monta syytettä on odottamassa.

Se vankilakeikka tuolle rikolliselle olisi kyllä
Venäjällä pannaan poliittiset vastustajat vankilaan ja sinä näköjään hyväksyt sellaisen toimintamallin. Ketkä poliitikot sulkisit Suomessa kalterien taakse?
 
Viikon paras
Venäjällä pannaan poliittiset vastustajat vankilaan ja sinä näköjään hyväksyt sellaisen toimintamallin. Ketkä poliitikot sulkisit Suomessa kalterien taakse?
Sinä edustat tuota Annalan mainitsemaa (vähä-älyistä, oma lisäys) kannattajakuntaa, joka edelleenkin uskoo Trumpin valheisiin. Eli että olisi ollut se todellinen voittaja, ja muka tapahtui vilppiä jonka avulla Biden voitti.

En minä halua ketään eri mieltä olevaa vankilaan, vaan ainoastaan rikolliset. Kuten Trump selvästikin on. Ymmärsitkö?
 
vierailija
Sinä edustat tuota Annalan mainitsemaa (vähä-älyistä, oma lisäys) kannattajakuntaa, joka edelleenkin uskoo Trumpin valheisiin. Eli että olisi ollut se todellinen voittaja, ja muka tapahtui vilppiä jonka avulla Biden voitti.

En minä halua ketään eri mieltä olevaa vankilaan, vaan ainoastaan rikolliset. Kuten Trump selvästikin on. Ymmärsitkö?
Mistä sä tiedät mitä mä uskon Trumpin puheista ja mitä en?
Sinä edustat sitä vähä-älyistä porukkaa joka uskoo kaiken negatiivisen Trumpista.

Sulla ei riitä kykyä arvioimaan sitä onko Trump syyllistynyt rikokseen vai ei. Pekka Haavistokin kuuluisi vankilaan, mutta omat pelastivat rikollisen.
 
viikon paras
Mistä sä tiedät mitä mä uskon Trumpin puheista ja mitä en?
Sinä edustat sitä vähä-älyistä porukkaa joka uskoo kaiken negatiivisen Trumpista.

Sulla ei riitä kykyä arvioimaan sitä onko Trump syyllistynyt rikokseen vai ei. Pekka Haavistokin kuuluisi vankilaan, mutta omat pelastivat rikollisen.
Uskot liikaa, se jo riittää todistamaan sinut vähä-älyiseksi. Älykkäät ei puolustele sitä psykopaattia! Muista se sanonta, ettei savua ole ilman tulta (vaikka onkin)

Haaviston olisi kuulunut saada rangaistus. Samoin kaikkien muidenkin rötöstelevien poliitikoiden, puolueesta riippumatta.
 

Yhteistyössä