Heh, rupeankin "hetkiuskovaiseksi", niin olen aina oikeassa. Tiettyjen mammojen syytökset valuvat aiheettomina pois, kuin vesi hanhen selästä :)

vierailija
Kyl mä harrastan seksii useemmin. Kannattais sunkin kokeilla. Paljon kivempaa kuin kuvien vahtaus netissä.
Mutta..
Olet silloin kunnon kristitty?
Eikö Jumala vahtaa ja laske riettauden ja nautinnon kertojasi?

Kiitos kysymästä, tänä aamuna viimeksi saanut mieheltäni.
Mieheni on muuten lukenut raamatun kannesta kanteen (minä en ole) ja perustellen on pohtinut, miksi on ateisti.
 
Deleted member 149094
Mutta..
Olet silloin kunnon kristitty?
Eikö Jumala vahtaa ja laske riettauden ja nautinnon kertojasi?

Kiitos kysymästä, tänä aamuna viimeksi saanut mieheltäni.
Mieheni on muuten lukenut raamatun kannesta kanteen (minä en ole) ja perustellen on pohtinut, miksi on ateisti.
Juu, toi sun kunnon kristittyjuttu on sun omia höpinöitä ja noi, et Jumala laskeskelis seksikertoja. :D
Tai enhän mää tiedä, jos sil on tylsää, niin miksei laskeskelis.

.. Mut joo, jos väität, et joku on jollain tavalla höperö ja perustelet sen itse keksimillä väitteillä, niin miten menee niinku omasta mielestä?
 
vierailija
Mä putosin nyt taas kärryiltä.

Uskovaiset elelee kuin pellossa, ja varastelee/ tekee kaikennäköisiä röyhkeyksiä.
Uskovaiset vastustaa seksiä.
Uskovaiset ei ymmärrä evoluutiota
Uskovaiset on aivottomia.
Uskovaiset on helposti manipuloitavissa.
Uskovaiset on pedofiileja.

=>Uskovaiset lokeroi ihmiset ja ajattelee mustavalkoisesti.

Tämä kaikki siis oletetuilta ateisteilta.

Kannattaa pitää niistä kärryn reunoista tukevasti kiinni eikä pudota kyydistä.

Lue uskovaisen tilastointia ja käännä toisinpäin asiat ja numerot.
Ei-uskovat eivät opiskele eivätkä käy töissä....

Echo:
"Uskovat kristityt opiskelevat ja käyvät töissä, 99 % lääkitsee lapsensa ja vievät lääkäriin, äänestävät vaaleissa,

...ja taatusti tehtailevat vähemmän rikoksia kuin ei-uskovat.

Kummissako bileissä tarvitaan poliisia ja kummassa ei?
-lestojen suviseurat
-Ruisrock, Provinssi jne."
 
vierailija
Juu, toi sun kunnon kristittyjuttu on sun omia höpinöitä ja noi, et Jumala laskeskelis seksikertoja.
Tai enhän mää tiedä, jos sil on tylsää, niin miksei laskeskelis.

.. Mut joo, jos väität, et joku on jollain tavalla höperö ja perustelet sen itse keksimillä väitteillä, niin miten menee niinku omasta mielestä?

Yhtä hyvin menee ei-uskovaisena, voin heitellä juttuja Jumalasta kuin nämä uskovaisetkin heittelevät olemattomia juttuja olemattomasta henkiolennosta.
 
vierailija

Tähtitieteen professori Esko Valtaoja havahtui teini-ikäisenä siihen, että Raamatussa ei taida olla paljoakaan perää

Valtaoja ei ole ateisti, jumalankieltäjä, vaan agnostikko.

Olen samoilla linjoilla Valtaojan kanssa eli agnostikko, koska ei ole perusteluja onko Jumala olemassa eikä ole perusteluja siihenkään ettei olisi.
 
Mennääs yhdessä haastattelemaan lääketieteen ja vaikka tähtitieteen tutkijoita, jos 95% siellä on uskiksia, sit Lattekin kääntyy sellaiseksi :D(y)
Älä Latte nolaa itseäsi.
Tunnen henkilokohtaisesti 2 uskovaa lääkäriä, luomisen puolustaja Pekka Reinikainen on lääkäri, 1/3 mun uskovista kavereista on akateemisesti koulutettuja.

Jyväskylässä oli yhteen aikaan 1/3 esim.OKL:n opiskelijoista uskovia.

Siis on sitä syrjäytynyttäkin porukkaa uskovissa. Mutta esim.täällä meidän kylällä (otetaan 5-7 km säteen ympyrä, tunnen/tiedän lähes kaikki) on satoja ei-uskovia ihmisiä ja vain ehkä 5%:lla akateeminen koulutus.
 

Tähtitieteen professori Esko Valtaoja havahtui teini-ikäisenä siihen, että Raamatussa ei taida olla paljoakaan perää

Valtaoja ei ole ateisti, jumalankieltäjä, vaan agnostikko.

Olen samoilla linjoilla Valtaojan kanssa eli agnostikko, koska ei ole perusteluja onko Jumala olemassa eikä ole perusteluja siihenkään ettei olisi.
Uskova ei tarvitse perusteluja, uskoa vain.
Kun on tieto niin uskolle ei ole enää käyttöä.
 
Mä olen 2 erilaisessa uskovien porukassa. Kummassakin on sama jaonta: 1/3 on akateemisia, 1/3 amkilaisia ja 1/3 kouluasteen opiskelleita.

Naiset opiskelevat uskovissakin enemmän kuin miehet. Mutta tämä näkyi aikoinaan jo naisvaltaisessa yliopistossakin.

Lisäksi sillä on eroa, asuuko maalla vai kaupungissa. Uskovaisuus ei vaikuta.
 
Voi valita ja keksiä itselleen sopivan selityksen ihan mihin asiaan vaan.


Synnittömyyden harhaoppia opetetaan monenlaisen variaation kautta. Jotkut opettavat, että kun ihminen tulee uskoon, niin hänestä tulee täydellinen ja synnitön. Toiset opettavat, että uskovan on mahdollista saavuttaa täydellisyyden ja synnittömyyden tila, niin ettei uskova enää tee tietoisesti syntiä. Synnittömyysoppia opettavat tuovat esille, että uskova on vapautettu synnistä, eikä hän enää voi tehdä syntiä silloin kun hänet on vapautettu synnistä.
Uskikset on keksineet ikiliikkujan, ja se on anteeksianto

Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi.....potenssiin miljoona

Huh-hah-hei. Ei elämässä huolen häivää... :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Uskikset on keksineet ikiliikkujan, ja se on anteeksianto

Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi.....potenssiin miljoona

Huh-hah-hei. Ei elämässä huolen häivää... :ROFLMAO::ROFLMAO:
Säkin varmasti törttöilet, koska sellaista ihmistä ei ole, joka ei törttöilis (varsinaiset rikokset erikseen). Mut säkö et siis pyydä anteeksi?

Mä olen jotenkin erehtynyt, kun olen luullut että yhteiskunnassa anteeksipyyntö, katumus ja uuden yrittäminen on suotavaa. Mut ilmeisesti se ei olekaan.
 
Deleted member 149094
Uskikset on keksineet ikiliikkujan, ja se on anteeksianto

Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi.....potenssiin miljoona

Huh-hah-hei. Ei elämässä huolen häivää...
Ateisteihin verrattuna tuo menee samoin, paitsi anteeksipyytely jää tekemättä, sillä ei oo ketään, keltä tarttis pyytää anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Uskikset on keksineet ikiliikkujan, ja se on anteeksianto

Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi-Rötöstelet-pyydät anteeksi.....potenssiin miljoona

Huh-hah-hei. Ei elämässä huolen häivää...
Pitäiskö sinun lukea raamattu, ennen kuin alat väittelemän sitä vastaan?0
 
Mutta..
Olet silloin kunnon kristitty?
Eikö Jumala vahtaa ja laske riettauden ja nautinnon kertojasi?

Kiitos kysymästä, tänä aamuna viimeksi saanut mieheltäni.
Mieheni on muuten lukenut raamatun kannesta kanteen (minä en ole) ja perustellen on pohtinut, miksi on ateisti.
Jumalalla on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin vahdata mitä kenenkin peiton alla tapahtuu.

Sodat, nälänhädät, k-virus jne.

Jumalalla on ihan riittävästi duunia muutenkin.
 
vierailija
Jumalalla on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin vahdata mitä kenenkin peiton alla tapahtuu.

Sodat, nälänhädät, k-virus jne.

Jumalalla on ihan riittävästi duunia muutenkin.

Toki.
Tämä keskustelupolku lähtikin näistä vähäpukeisista naisten kuvista ja tuli lähemmäksi yksilöä tämän takia.

Niin on duunia ja ehkä Jumala onkin päättänyt viisaudessaan pyyhkäistä tämän ihmiskunnan maan päältä ja loihtia uutta parempaa ainesta tilalle.
Toisaalta ehtiikö Elon Musk kansoittaa Marsin ennen Jumalan esille tuloa vai pitikö Jeesuksen palata maan pinnalle, siinäpä pähkinä purtavaksi muillekin kuin pähkinämiikoille.
 
vierailija
Latte heittäytyi hetkeksi 1:1 teikäläisiksi huuhaiksi :sneaky:

Kiva kun heti tunnistitte itsenne tuollaisiksi :whistle:
Latte luulee olevansa kovinkin vekkuli. Näin syntymäateistina on todettava, että mikään ihmisryhmä ei ole ärsyttävämpi kuin saarnaavat ateistit. Uskovaisten kanssa tulen hyvin juttuun, mutta näitä vapaa-ajattelijoita en siedä hetkeäkään, jos puhe kääntyy uskontoon.
 
Deleted member 149094
Latte luulee olevansa kovinkin vekkuli. Näin syntymäateistina on todettava, että mikään ihmisryhmä ei ole ärsyttävämpi kuin saarnaavat ateistit. Uskovaisten kanssa tulen hyvin juttuun, mutta näitä vapaa-ajattelijoita en siedä hetkeäkään, jos puhe kääntyy uskontoon.
Himpskatti. Palautit uskoni ateisteihin:D
Mitä tarkoitat tällä vapaa-ajattelija-ryhmällä?
 
Säkin varmasti törttöilet, koska sellaista ihmistä ei ole, joka ei törttöilis (varsinaiset rikokset erikseen). Mut säkö et siis pyydä anteeksi?

Mä olen jotenkin erehtynyt, kun olen luullut että yhteiskunnassa anteeksipyyntö, katumus ja uuden yrittäminen on suotavaa. Mut ilmeisesti se ei olekaan.
Latte ei todellakaan ole mikään öykkäri, vaan herrasmies ja reservin upseeri Eli siksi mun ei tarvitse kulkea tapaamisten jälkeen lakki kourassa anteeksi pyytelemässä. :sneaky:

Laten elämänohje on:

"Kohtele muita, niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan"

Suosittelen ihan kaikille tätä :)
 

Yhteistyössä