Naiset puolustavat oikeuttaan pukeutua urheiluasuun!

Vastauksen voi löytää naistenlehdistä. Annetaanko siellä ohjeita tyyliin "näin juokset Cooperissa 3400 metriä" tai "kuinka tuplaat maastatempaustuloksesi"? Vai olisiko sittenkin juttuja siitä, kuinka kropan (ja kasvot) saa paremman näköisiksi?
No joo, onhan se vähän tyyliin ”näin saat pepun esiin”, mutta, opetetaan siellä tekniikkaakin mitä tulee esim. juoksuun/painon nostoon tms.
Ruokavalio on isossa osassa naisten sporttilehdissä.
Samoin miehille on omat lehtensä. Normaali perus mies ei lue noita ”tuplaa maastatempaus tuloksesi” sen kummemmin kuin naisetkaan.

Luulen, että ne jotka lajia harrastavat, niitä lukevat. Oli mies tai nainen?
 
No joo, onhan se vähän tyyliin ”näin saat pepun esiin”, mutta, opetetaan siellä tekniikkaakin mitä tulee esim. juoksuun/painon nostoon tms.
Ruokavalio on isossa osassa naisten sporttilehdissä.



Samoin miehille on omat lehtensä. Normaali perus mies ei lue noita ”tuplaa maastatempaus tuloksesi” sen kummemmin kuin naisetkaan.


Luulen, että ne jotka lajia harrastavat, niitä lukevat. Oli mies tai nainen?
Lien kehonrakennuslehtiä, vaikka mulla
on jo keho. Niissä lehdissä on huviä riokailu- ja terveys ohjeita.
(Men’s Health)
 
Emmä väittänytkään tuota. Sä vaan sanoit et naisen kuuluu pukeutua bikineihin ja miesten sortshein? Ni eikös jokainen saa pääättää miten pukeutuu. No mitä aseita teillä on verrattuna miehiin?
Tarkoitukseni ei ollut sanoa miten kenenkään kuuluu pukeutua. Olen kuitenkin sitä vastaan, että naisia vaaditaan pukeutumaan kuten miehet.
 
vierailija

Yhteistyössä